2026-01-12, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Någon borde göra en lista över hans benådningar och sedan försöka ta reda på Trumps vinst av benådningen. Som naturligtvis är hans enda syfte. Fast kanske även samma med Biden, hela systemet är öppet korrupt med för mycket makt till presidenten.

Trump kommer inte ens i närheten av Demokraternas benådningar, inte en chans i den matchen.
Citera
2026-01-12, 18:18
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Din historielöshet är inte förvånande.
Jag kan mycket historia och din feghet är talande.
Citera
2026-01-12, 18:19
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Var det inte Biden som benådade sin multikriminella son? Trump benådade några politiska fångar, det är jag medveten om.

Som om jag skulle ha pratat gott om Biden. Ja det går ju att kolla upp.
Citera
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Ok. Är det "problemet med samhället"?

Ok. Är det "problemet med samhället"?

Anser du att det finns några exempel där polisen ingripit på ett sätt som inte riktigt är korrekt och möjligtvis kunde förutses orsaka protester, eller anser du att polisen är felfri?

Jag vet inte riktigt vad relevansen är här. Jag anser att vem som helst har rätt att gråta för vilken anledning som helst, och det är definitivt inte det som är "problemet med samhället".

Du anser inte att ovan stycke gäller dig, Maga, ICE eller Trump?

Ren klyscha. Typ "Eat, pray, love!".

Ja, det är stora problem i samhället.

Hela det här inlägget är bara känslor. Jag hänvisade till specifika problembilder i samhället som kostar oss alla i västvärlden enorma summor och avsevärt fler människoliv än diverse polisskjutningar.
Citera
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Trump kommer inte ens i närheten av Demokraternas benådningar, inte en chans i den matchen.
Länka fakta.
Citera
Avstängd
You tell me

Men rätta mig om jag fel älskling

Kamala Harris var ju VP och Biden var POTUS eller hur sötnos? 2020-2024 och pervot lämnade jordelivet 2019.

Hade inte de 4 år på sig att begära ut?

Har jag missat ngt?

Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Så var är Epsteinfilerna?

Citera
2026-01-12, 18:20
Medlem
Citat:
Så ologiskt att ICE får håna individer men trebarnsmammor får inte håna ICE. I verkligheten, som du borde besöka ibland, är det tvärtom.
har du selektivt minne eller nått? Varenda klipp med ice över hela internet så skriker cpbarnen lungorna ur sig. Jag har inte sakt nånstans att nån inte får kalla nån nånting men det är roligt att ni har så lite argument att greppa efter så ni måste angrippa att han sa fuvknig bitch efter nån försökt mosa han.
Citera
2026-01-12, 18:20
Avstängd
Kungenshoras avatar
Denna film publicerade DHS.
Den är filmad från den överlägset bästa vinkeln av alla filmer.
Den visar vad som hände flera minuter innan skotten.

https://x.com/DHSgov/status/2010074554258075966?s=20

Lite konstigt att den abrupt slutar 5 sekunder innan skotten?!

Vore en homerun för DHS om filmen från denna vinkel styrkte Kristi Noems påhittade story, ändå klippte de bort skotten?!

Gissar att videon inte styrker den officiella versionen och att skotten därför klipptes bort!
Senast redigerad av Kungenshora 2026-01-12 kl. 18:26.
Citera
2026-01-12, 18:21
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Jag kan mycket historia och din feghet är talande.

Uppenbarligen inte, då du inte ens kan skilja på första världskriget och förintelsen under det andra.
Citera
2026-01-12, 18:21
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Nej, den viktigaste detaljen är att han sköt två extra skott rakt i ansiktet på en obeväpnad kvinna fast han inte kunde bli påkörd.

Ja men det är millisekunder efter första skottet. Men ja, de är de mest problematiska för honom vid eventuell rättegång.

Finns två försvarjurister som menar att man kommer dela in de tre skotten. Jag skulle nog säga att tidsförloppet är för kort för att det ska vara vettigt.
Citera
2026-01-12, 18:22
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
You tell me

Men rätta mig om jag fel älskling

Kamala Harris var ju VP och Biden var POTUS eller hur sötnos? 2020-2024 och pervot lämnade jordelivet 2019.

Hade inte de 4 år på sig att begära ut?

Har jag missat ngt?

Ja, du har missat något. De hade inte rätt att offentliggöra materialet. Det var dock inte därför jag nämnde det. Du skrev att de inte kan dölja sådant.
Citera
2026-01-12, 18:22
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Denna film publicerade DHS.
Den är filmad från den överlägset bästa vinkeln av alla filmer.
Den visar vad som hände flera minuter innan skotten.

https://x.com/DHSgov/status/2010074554258075966/mediaViewer?currentTweet=2010074554258075966&curre ntTweetUser=DHSgov

Lite konstigt att den abrupt slutar 5 sekunder innan skotten?!

Vore en homerun för DHS om filmen från denna vinkel styrkte Kristi Noems påhittade story, ändå klippte de bort skotten?!

Gissar att videon inte styrker den officiella versionen och att skotten därför klipptes bort!

Hmm...this page doesn’t exist. Try searching for something else...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in