2026-01-12, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Jag pratar inte om rättsväsendet och att man får ta konsekvenserna av sina handlingar.

Jag pratar om människors benägenhet att vilja ta fram högafflarna.

Du menar som mot Julia antar jag.
Citera
2026-01-12, 17:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
De har uppenbart två olika upplevelser.
Chrippa orolig.
Linnéa glad.

Nu går hon bananas istället för att helt enkelt varva ner några kilo.

Samtidigt verkar de som avskyr drev starta ett mot Julia.

Länka till ett drev mot Julia är du snäll.

Kommentarer här räknas inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Nu är fan det väl fan tid o stänga den här extremt uttjatade tråden?

Ja han kommer ju inte ladda upp något på ett tag så.. och Frun har väl en egen tråd.
Likaså Jocke, Anjo och Rask.
Gräddrumpans tråd stängdes rätt fort så det borde vara samma med denna?
Citera
Medlem
jesussugers avatar
don't do the crime if you can't do the time
Citera
2026-01-12, 18:00
Medlem
Citat:
De tar inte avstånd utan förtydligar att det är någon annan som ligger bakom försäljningen av kepsar.
chrippa.nu

"VIKTIGT MEDDELANDE!

P.g.a. omständigheterna från dagens "förhandling", så behöver det klargöras att

denna hemsida ALDRIG har drivits, eller någonsin kommer att drivas, av Chrippa själv.

Vi är alltså ett HELT utomstående företag, HELT utan anknytning till Chrippa.

Med det sagt vill vi vara VÄLDIGT tydliga med att ingenting oseriöst sker från vår sida.

ALLA som köpt/förbeställt kepsen kommer få dom precis som planerat.

Dom ligger alltså under tillverkning i detta nu, och kommer att skickas ut till

SAMTLIGA köpare så snart dom anländer till vårt lager.

Stort TACK för ert förtroende, och era beställningar!"

Helt utan anknytning till Chrippa men hemsidan heter Chrippa, alla bilder är på honom och alla ”produkter” har med honom att göra. Har de ett företag kvar, utan Chrippa?
Citera
2026-01-12, 18:01
Avstängd
Citat:
Jag håller med. Men han är visst en följare till Chrippa om jag fattade det rätt.

Advokaten?

Nej, den som säljer kepsarna.
Citera
2026-01-12, 18:03
Avstängd
Citat:
Du menar som mot Julia antar jag.

Hur mycket skit och lögner har Julia fått stå ut med i jämförelse med de andra brottslingarna?

Julia är inte ett dugg bättre.
Citera
2026-01-12, 18:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbaa
Någon som vet vilket företag som står bakom chripp*.nu (*a) såg att dom tar avstånd från Chripp* (*a) nu på hemsidan.
Är det detta du menar med att "ta avstånd"?

VIKTIGT MEDDELANDE!

P.g.a. omständigheterna från dagens "förhandling", så behöver det klargöras att
denna hemsida ALDRIG har drivits, eller någonsin kommer att drivas, av Chrippa själv.
Vi är alltså ett HELT utomstående företag, HELT utan anknytning till Chrippa.

Med det sagt vill vi vara VÄLDIGT tydliga med att ingenting oseriöst sker från vår sida.
ALLA som köpt/förbeställt kepsen kommer få dom precis som planerat.
Dom ligger alltså under tillverkning i detta nu, och kommer att skickas ut till
SAMTLIGA köpare så snart dom anländer till vårt lager.

Skojar du med oss nu?
Det är en helt naturlig följd av dagens förhandling att informera kunderna - och det är samtidigt en bekräftelse på det Chrippa sa i rätten. Han har inget företag - han arbetar åt ett företag.

Att företaget inte har någon anknytning innebär att han inte är en del av ägarstrukturen eller någon som på annat sätt är involverad i själva företaget. De har alltså inte fungerat som bulvan, utan Chrippa har varit försäljare och "vara" (i form av bild/namn på kepsen)
Citera
2026-01-12, 18:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Länka till ett drev mot Julia är du snäll.

Kommentarer här räknas inte.
Det vill jag också se.
Vill du däremot se när Julia piskar på ett drev .. då finns det ju en hel del att se.
Citera
2026-01-12, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Chrippa säger att media har svärtat ned hans rykte,Menar han då Bo göran bodin ?
Jag minns tiden när han själv så smått började svarta ner sitt ryckte själv. Video efter video blev nedtagen på YT pga han och Jackes åsikter om invandrare och homosexuella. Där började en stor grupp i samhället att hata på honom. Men sen tog det en jävla fart när Linnea kom in i bilden, och han tog allt sinnessjukt hon gjort och sagt i försvar! Undra om hon ngn gång bett om ursäkt till Christoffer? Eller hon har helt manipulerat hans hjärna. Isf måste han ju med andra ord tycka det är okej med barnmisshandel, att ligga med sitt eget barn, att slå kvinnor, beställa våld mot sin familj, gola ner sin pojkvän till polisen, falskt deklarera osv. Hon är riktigt riktigt sjuk och Christoffer borde någongång ifrågasätta sitt val av fru.
Citera
2026-01-12, 18:09
Medlem
Lemonade.347s avatar
Citat:
Hur mycket skit och lögner har Julia fått stå ut med i jämförelse med de andra brottslingarna?

Julia är inte ett dugg bättre.
Det är ändå rätt ironiskt att hans advokat säger att han har mått dåligt sen i fredags (När han begärdes häktad). Det är säkert sant, men samtidigt finns det få influensers i Sverige som har uttryckt sig så nedlåtande om folk med psykiska problem och psykisk ohälsa överlag som honom. Vad hände med att man bara fick vara ledsen i några dar Chrippa? Gäller inte det längre?

Kanske är det karma som kommer igen.
Citera
2026-01-12, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbaa
Ja precis, den okända kan klart vara han.
Men om någon har swish numret som fanns på sidan kan jag ta fram alla uppgifter. Behöver bara nummer eller org nr så kan jag lösa resten.
Men hemsidan i säg gör ett lagbrott då internet försäljnings hemsidor skall alltid ange org nr på hemsidan enligt lag.
Organisationsnummer: 559383-1356
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in