2026-01-12, 10:43
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Det är inte effektivt att skjuta föraren heller, när avståndet är någon meter. Vad vill man uppnå?
För att göra en lång historia kort så passade han på att med lagliga medel avliva vederbörande. Det är mina 5 cent.
Citera
2026-01-12, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Hon bodde på den gatan.

Det kallas för en Demonstration, när man protesterar fredligt mot något man inte gillar. Troligen garanterat i USAs grundlag eller vad tror du.

Prova att lägga lite ansvar på den ICE-utbildade personen och det kan gå upp ett ljus. T.ex ska man inte stå framför bilar, inte filma soccer moms med mobil, inte kalla folk Fucking bitch, inte skjuta några extra skott för säkerhets skull. Han hade inget ansvar alls för vad han gjorde innan han sköt nej inte alls.
Nä, fy fan, det ska man inte! Exakt alla vet att om man skulle filma en helt vanlig soccermom, så växlar hon från Dr Soccermom till Mrs Hyde på mindre än 5 bildrutor.
Man ska heller aldrig se en soccermom direkt i ögonen vid tilltal. Det är ett tecken på aggressivitet.

Att du är "biased" är solklart, men är du verkligen så här jävla dum i huvudet?
Senast redigerad av Bensinlukt 2026-01-12 kl. 10:53.
Citera
2026-01-12, 10:53
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Nä, fy fan, det ska man inte! Exakt alla vet att om man skulle filma en helt vanlig soccermom, så växlar hon från Dr Soccermom till Mrs Hyde på mindre än 5 bildrutor.
Man ska heller aldrig se en soccermom direkt i ögonen vid tilltal. Det är ett tecken på aggressivitet.

Att du är "biased" är solklart, men är du verkligen så här jävla dum i huvudet?
Du verkar verkligen neutral själv.

Min utgångspunkt är att man inte dödar folk. Vad är din utgångspunkt, att mord är OK?

Du lägger all skuld på en trebarnsmamma och ingen skuld på en utbildad ICE agent? Du tror helt enkelt de är totalt inkompetenta och att mammor är mycket smartare?

I så fall, vad sägs om att mammor utbildar ICE från nu?
Citera
2026-01-12, 10:57
Medlem
Citat:

Min utgångspunkt är att man inte dödar folk. Vad är din utgångspunkt, att mord är OK?

Du lägger all skuld på en trebarnsmamma och ingen skuld på en utbildad ICE agent? Du tror helt enkelt de är totalt inkompetenta och att mammor är mycket smartare?

Jag lägger ALL skuld på succuban... förlåt, "soccermom". Korrekt!

Du lägger ALL skuld på ICE-agenten. Korrekt?
Citera
2026-01-12, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Det är bara tomma ord. Oskadliggöra hotet? Det är bilen som är hotet. Om han flyttar sig är han inte hotad. Och han har sin pistol och han har sina kompisar som också har pistoler, om det skulle uppstå en ny situation.

Så vad vill man uppnå när man skjuter föraren i en bil på någon meters avstånd?

oskadligöra hotet. framgångsrikt i detta fall.
Citera
2026-01-12, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Nej, vanliga människor ser att hon körde på agenten och att han agerade i nödvärn.

Det är bara vänsterextrema personer som har en sådan bias att de inte ser det.

Intala dig själv det.
Citera
2026-01-12, 11:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Din logik är trasig.
Den här tråden handlar inte om Kapitolium eller Trumps benådningar.

Fortsätter du rapporterar jag dig.
Ta dig i kragen och sök vård för din TDS.
Jag är är övertygad om att ha hittepå diagnosen "TDS"är ett friskhetstecken. Att försvara paramilitära avrättningar utan rättegång på öppen gata visar att det är nåt knas mentalt.

Jonathan "Rambo" Ross hade diagnostiserats att ha mentala problem däremot, bland annat PTSD som orsakade lustmordet på den 37-åriga Renee Nicole good.
Citera
2026-01-12, 11:03
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moob
Ja, om man är Ice och vill kasta ut invandrare så bör man ju föregå med gott exempel och endast knulla sina egna.

Illegala invandrare, lär dig skillnaden.

Om jag bjuder in dig till mitt hem så är du en gäst, om du tar dig in i mitt hem utan tillstånd så är du en inkräktare.

Kan även tala om för dig att invandare inte är en ras.

Förstår att livet kan vara svårt när man drog nitlotten i det genetiska lotteriet men jag rekommenderar dig att hålla dig borta från politik och försök att inte tänka själv, det blir så jävla fel bara.
Citera
2026-01-12, 11:04
Medlem
cerns avatar
Alltså högern är helt besatta av att applådera att hon blev mördad.

Men helt ärligt.. Var det rätt att med ett vapen skjuta henne i huvudet? Alltså tänk er om det vore i Sverige. Och snälla även om hon var vänsteraktivist, HBTQ, Lesbisk, Skrik-Karen, Antifa etc.. Var det rätt att skjuta henne i huvudet? Ja jag fattar att ni tycker det för att ni hatar sånt folk men kan vi ta era känslor åt sidan tack!

Man kunde inte bara ta en bild på regg-plåten och gripa henne i hemmet eller liknande? El-pistol? Batong? kanske ge henne en höger? Skjuta mot däcken?

Nej man är tvungen till att mörda henne och eftersom hon inte har samma åsikter som högern så då förtjänar hon att bli mördad liksom. Hallå?
Citera
2026-01-12, 11:05
Medlem
Joeybananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Det är tur att Elon Musks X finns.

Videoklipp från andra vinklar av händelsen har lagts ut där.

Detta har fått mainstreammedias narrativ att kollapsa.

De försökte skapa en ny George Floyd-incident, men det har misslyckats. Det fungerar inte 2026.

Precis. "I think i saw this movie before"
Citera
2026-01-12, 11:05
Medlem
Citat:

Absolut 👍

Men killen trodde han ska bli påkörd och hade sekunder att reagera 🙄
Citera
2026-01-12, 11:08
Medlem
Börjar likna militärjuntans Chile på 70 talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in