2026-01-11, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Ja visst men kan du inte bara kopiera länkadressen och lägga in här för jag hittar inte artikeln på deras sida.

https://www.etc.se/inrikes/haer-kastar-nazister-in-en-spraengladdning-i-barnfamiljens-vardagsrum
Citera
2026-01-11, 21:19
Medlem
immenhusens avatar
Tragisk utveckling, som Antifa har möjliggjort genom att ha normaliserat politiskt våld mot meningsmotståndare.

/AK
Citera
2026-01-11, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Är det gärningen som klandras?

Eller är det väsentliga vilka som påstås ha gjort det?

Nu tycker jag inte att händelsen är något som är positivt, men den följer samma mönster som vänsterliberala grupper använt sen 1990-talet, ska man vara konsekvent borde inte även de klandras?

Det är rätt att slå mot nassar dock inte familj o oskyldiga.det är det ända dessa idioter förstår.visar du dig svag blir det värre.tyvärr sant möter dom inte hårt motstånd på alla plan så är vi illa ute.
Citera
2026-01-11, 22:15
Medlem
Är det någon som sitter på videon och pallar spegla den någonstans?
Citera
2026-01-11, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Tragisk utveckling, som Antifa har möjliggjort genom att ha normaliserat politiskt våld mot meningsmotståndare.

/AK
Var och en får väl ansvara för sina egna handlingar tänker jag. Samt att denna händelse och de tre som blev utsatta för njutningsvåld pga sin hudfärg, det hände inte pga någon uppdiktad eskalering från vänstersidan.
Citera
2026-01-11, 22:57
Medlem
Apologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Från ETC: "Målet är en antifascist. Men förövarna tar fel lägenhet – och kastar in en sprängladdning och en rökgranat som detonerar i vardagsrummet hos barnfamilj.
Nu används dådet i nazipropaganda och filmen har delats av den högerextrema aktivisten Christian Petersson".
Nazister kastade in spräng­laddning i barnfamiljens vardagsrum | Dagens ETC https://share.google/E2928PqljRHwMij1G

Bortsett från att de angrep fel lägenhet hade antifascisten tydligen flyttat ifrån området för flera år sen.

Vad tycker ni om dessa stolta representanter för det svenska folket?
Låst artikel och knapphändig information tycker jag inte om!

Vilken grupp rör det sig om? Ser i kant att Joh@n St@@f pekas ut som personen bakom telegramgruppen men vilken är det?
Joel nämns i tråden men varför är de efter en så gammal räv?
Citera
2026-01-11, 22:58
Medlem
Apologs avatar
Citat:
Var och en får väl ansvara för sina egna handlingar tänker jag. Samt att denna händelse och de tre som blev utsatta för njutningsvåld pga sin hudfärg, det hände inte pga någon uppdiktad eskalering från vänstersidan.
När? Vilka då? Är det samma personer involverade?
Mindre bimbo mer delux! Hap hap!
Citera
2026-01-11, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apolog
Båda är exempel på högerextremistiskt våld som drabbar oskyldiga på ganska kort tid..Jag har ingen aning om det rör sig om samma personer. Det får väl polisen reda ut.
Citera
2026-01-11, 23:30
Medlem
Citat:
Från ETC: "Målet är en antifascist. Men förövarna tar fel lägenhet – och kastar in en sprängladdning och en rökgranat som detonerar i vardagsrummet hos barnfamilj.
Nu används dådet i nazipropaganda och filmen har delats av den högerextrema aktivisten Christian Petersson".
Nazister kastade in spräng­laddning i barnfamiljens vardagsrum | Dagens ETC https://share.google/E2928PqljRHwMij1G

Bortsett från att de angrep fel lägenhet hade antifascisten tydligen flyttat ifrån området för flera år sen.

Vad tycker ni om dessa stolta representanter för det svenska folket?
Allt som har med extremism är dåligt tyvärr.
Citera
2026-01-11, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Botteup123
Enligt polisen skedde 189 sprängningar och en felsprängning, som många andra, blir en tråd på FB visar hur Vänsterblivet landet blivit. Alla är missanpassade slödder som spränger f ö.

Ljug inte massvis med felsprängningar.och massvis med trådar som handlar om skjutningar och sprängningar Och slutsatsen kasta ut alla utlänningar.och det är sossarnas fel
Citera
2026-01-12, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen

/AK

Skitsnack. nazism= våldsideologi
Du menar att att dom snälla Gandinassarna känner sig helt tvugna att ta till våld pga av det.
Citera
2026-01-12, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apolog

Gör dig inte dum .
Du vet vad han menar .annars skulle du inte sitta här och förvada nassarna.
Och svaret blir: det gör jag inte alls men det är vänsterns fel ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in