2026-01-11, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Vill gärna se vad du fick din källa för du avslöjade just dig själv

Du har inte läst ett skit

Klart det inte finns ett reglemente som säger vad du ska stå.😂😂😂

Jag ville bara se hur du reagerade

En polis får stå vafan han vill

Men du avslöjade dig själv att du inte läst ett skit

Ja det är ett så fruktansvärt sjukt påstående att en polis inte får stå framför en bil.
Bara att parkera en bil framför en bank och sedan råna banken för då är bankrånaren skyddad.
Briljant tänkt av paris och andra dårar i tråden.
Citera
2026-01-11, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli
Då är vi två, jag fattar inte heller.
ICE befann sej i området av nån anledning.
Den här kvinnan som inte själv verkar vara nån immigrant lägger sej i aktionen som på pågår? Ställer sin bil på snedden mitt i gatan, varför?
Hennes fru är på utsidan av bilen och gapar och gastar…
Kvinnan i bilen väljer att inte göra som ICE säger och tänker lämna platsen och börjar köra.

Hon borde inte ha blivit ihjälskjuten såvida hon inte själv hade ett vapen ( inte bilen) och hotade med. Amerikaner överlag är för jävla skjutkåta. Men hade hon gjort som hon blev tillsagd hade detta inte hänt.

Bilen är ett vapen.
Citera
2026-01-11, 18:24
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
På vilket sätt blev din sjuka bizarra värld en bättre plats när hon blev ihjälskjuten?
Det hör väl kanske inte till ämnet men okej; jag har inget till övers för gapiga skräpmänniskor som tycker sig ha den moraliska rätten att hindra och störa myndighetspersoner i sin tjänsteutövning.

Nu blev det en liten decimering av patrasket och det är det jag hyllar.
Citera
2026-01-11, 18:26
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Här jag har tagit fram tillfället när det syns att däcket spinner, eftersom du är för lat för att leta upp det själv.
https://www.youtube.com/watch?v=bDda-L_ZOE8&t=420s

Om du är för dum för att förstå hur man använder ögenen att se med, så hjälper även kommentatorn i videon till och säger att the front wheels are spinning, så du kan höra det istället.

Lyssnar gör du med öronen.

Lycka till.

Kommentatorn är en Trump-supporter som har på sig en Trumptröja. Väldigt opartisk.
Citera
2026-01-11, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Då får vi se vad den visar så småningom, men jag tvivlar på att ICE agentens bodycam var påslagen när han gick och filmade med sin egen mobil.

"It is ICE policy to utilize BWCs according to the processes, procedures,
requirements, and limitations set forth in this Directive and Department of Homeland
Security (DHS) policy, including activation as soon as practicable at the beginning of an
Enforcement Activity and deactivation when the activity is concluded.

Authorization. This Directive requires ICE LEOs to use BWCs subject to the guidelines
set forth herein. ICE LEOs will use BWCs to collect audio and video recordings of
interactions with the public during Enforcement Activities according to procedures set
forth in this Directive."
Verka bara vara hans mobil, men vad CNN verka berätta hör man i hans video att han blir träffad av bilen. sedan har man en vanlig övervakningskamera från ett grannhus som visa Renee o frun dök upp 4 minuter innan o ställde sig tvärs över vägen, bilar släppte dom fram genom att backa fram o tillbaka, 20 sec efter ankomst hoppar frun ut ut bilen.

Att dom planerat detta är uppenbart, man bedömer även situationen som lugn från alla parter.
Det som kanske är fel är dom två sista skotten när bilen är vid sidan om agenten.
Helheten ger bedömning han blev träffad genom dom två olika kamera vinklar vi alla sett samt ljudet ut agentens egna mobil.
Citera
2026-01-11, 18:27
Medlem
Citat:
Den här kvinnan som inte själv verkar vara nån immigrant lägger sej i aktionen som på pågår? Ställer sin bil på snedden mitt i gatan, varför?
Kvinnan i bilen väljer att inte göra som ICE säger och tänker lämna platsen och börjar köra.

Hon borde inte ha blivit ihjälskjuten såvida hon inte själv hade ett vapen ( inte bilen) och hotade med. Amerikaner överlag är för jävla skjutkåta. Men hade hon gjort som hon blev tillsagd hade detta inte hänt.
Om en bil inte kan vara ett vapen varför behöver vi numera pollare och betonghinder på gågator?
Citera
2026-01-11, 18:30
Moderator
T-80Us avatar
Citat:

Precis.

Det är ju det här som är pudelns kärna, i klartext. Om kvinnan inte själv satt sig i den situation hon befann sig i, och inte hade betett sig som en 5-åring utan uppfostran, så hade det här aldrig hänt.

Man kan debattera bruket av våld i den omfattning som här skedde, men bruket av våld är ett direkt resultat av "entitlement-syndromet" hos amerikanska kvinnor anno 2026. Hon ser helt enkelt inte problemet med att hennes känslovärld ska styra en hel myndighet i dess gärning.
Citera
2026-01-11, 18:38
Medlem
Hazizas avatar
Jag kan inte fatta varför folk beter så här i närheten av amerikanska poliser och liknande, när de mycket väl vet att de gärna skjuter först och frågar sen. Vilket är helt förståeligt då det dödas ca 100 poliser årligen i USA.

Sen tycker jag nog i detta fallet att ICE agenten använde nördvärn helt i onödan. Hetsiga situationer och vapen är ingen bra kombo.
Citera
2026-01-11, 18:45
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Det funkar inte att titta med rövhålet.

Gör inte det då. Bilen spinner icke!
Citera
2026-01-11, 18:47
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Gör inte det då. Bilen spinner icke!

Här jag har tagit fram tillfället när det syns att däcket spinner, eftersom du är för lat för att leta upp det själv.
https://www.youtube.com/watch?v=bDda-L_ZOE8&t=420s

Skulle du vara för närsynt för att se det, så hjälper även kommentatorn i videon till och säger att the front wheels are spinning, så du kan höra det istället.

Glöm inte att slå på hörapparaten.

Lycka till.
Citera
2026-01-11, 18:47
Medlem
BubbaZenettis avatar
Ingen libtard hade lipat över kärringen om hon hade blivit våldtagen och mördad av en illegal invandrare.
Citera
2026-01-11, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haziza
Jag kan inte fatta varför folk beter så här i närheten av amerikanska poliser och liknande, när de mycket väl vet att de gärna skjuter först och frågar sen. Vilket är helt förståeligt då det dödas ca 100 poliser årligen i USA.

Sen tycker jag nog i detta fallet att ICE agenten använde nördvärn helt i onödan. Hetsiga situationer och vapen är ingen bra kombo.
Skapa inga hetsiga situationer då genom att försöka hindra beväpnade tjänstemän att utföra sitt arbete.
Senast redigerad av HalHandyman 2026-01-11 kl. 18:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in