2026-01-11, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Äntligen, en röding som erkänner att kvinnan sitter i ett 2tons fordon som kan förvandlas till ett vapen närsomhelst. om det nu är så farligt att stå framfölr en bil, vad är det som säger ice inte skall då ha sitt vapen redo och skjuta ifall hon gasar?

Man har fortfarande rätt att stå framför en bil, som han dessutom var påväg bort ifrån. Därför hon bara körde på han på sidan för han var påväg att flytta sig.

Du behandlar kvinnan som en efterbliven hundvalp som inte vet bättre och agenten som 400 IQ robot som ska veta allt före det händer.
Att vissa menar att en bil är ofarlig kan jag inte göra något åt. Det finns idioter av alla de slag. Agenten var ju en sådan.

Nu stod han framför bilen (vilket var idiotiskt) och han hade pistolen hölstrad (vilket var dumt det också).

Jag behandlar både agenten och kvinnan som idioter. Agenten för att man inte behöver ett högt IQ för att förstå att man inte står framför en bil med en idiot i. Det är basic och fråga vilken polis som helst i Sverige hur de närmar sig misstänkte personer i bilar med motorn på och varför de så fort kräver att motorn ska slås av i de lägena.
Citera
2026-01-11, 16:46
Avstängd
Jag har noll emot lesbiska , inte min ensak din dumma fan så anta inte för mkt

Jag har emot denna rabiata flata lika mkt som det vore mr Straight + konservativt som gjorde det

Jag har inte emot Elton John , har inte emot Samantha Fox för de beter sig , har inte emot dig om du beter dig din jävla hippie

Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Återigen...Nej och du lär inte vara den som avgör detta. Nu ska jag vara fördomsfull och gissa: Du ogillar lesbiska, du gillar vapen, du gillar militia, du gillar Trump, du gillar SD, och du gillar att försöka nedvärdera andra. Jag vet att jag har rätt.
Citera
2026-01-11, 16:47
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Nu stod han framför bilen (vilket var idiotiskt) och han hade pistolen hölstrad (vilket var dumt det också).

Fel. Han stog till höger om bilens framsida. Sedan vred kvinnan ratten åt vänster och backade så att bilen pekade rakt mot agenten. Denna började flytta sig år vänster för att inte stå framför bilen, men kvinnan började gasa innan han hunnit över. Han hade ren tur att däcken spann på isen.
Citera
2026-01-11, 16:48
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Om de är terrorister är det ju ännu dummare att ställa sig framför bilen.
Det är hans jobb att ställa sig framför bilen.
Citera
2026-01-11, 16:48
Avstängd
Inte olagligt att vara en idiot
Olagligt att göra som flatan gjorde även i liberala Sverige

Citat:
Att vissa menar att en bil är ofarlig kan jag inte göra något åt. Det finns idioter av alla de slag. Agenten var ju en sådan.

Jag behandlar både agenten och kvinnan som idioter. Agenten för att man inte behöver ett högt IQ för att förstå att man inte står framför en bil med en idiot i. Det är basic och fråga vilken polis som helst i Sverige hur de närmar sig misstänkte personer i bilar med motorn på och varför de så fort kräver att motorn ska slås av i de lägena.
Citera
2026-01-11, 16:51
Medlem
Ling.Xiaoyus avatar
Vad sägs som att vi går igenom mobilfilmen igen. Hade missat detta helt då jag bara spolat om skottögonblicket i videon från andra vinkeln.

https://x.com/nicksortor/status/2009683575298211979

Sekund 37. Han står placerad ett par meter till höger om bilen. Det är inte förrän hon backar och riktar sig höger som han hamnar framför fordonet.

Den här tanken med att han ställt sig demonstrativt framför motorhuven och gått emot nationella myndighetsrekommendationer med flit kan vi nog skrota.
Senast redigerad av Ling.Xiaoyu 2026-01-11 kl. 17:05.
Citera
2026-01-11, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Inte jätte smart att försöka köra över poliser

Hon försökte ju inte köra på polisen. Hon vred på ratten och skulle bort.
Citera
2026-01-11, 16:58
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Det är ett synnerligen oprofessionellt och impulsartat agerande av Jonathan Ross, gissningvis sprunget ur PTSD...bland annat.
Citat:
Ursprungligen postat av Amsvartner
Vad du borde eller bör göra är att highlighta det jag syftade på och det är MORD vilket det här uppenbarligen inte är, oavsett dina känslor.
Citera
2026-01-11, 16:59
Medlem
ICE har mindre regler att förhålla sig till än militären och polisen, det kommer troligen att ändras i framtiden.
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Vi vet att tjänstemän har mer rättigheter i Usa, det är just därför det handlar om politisk debatt. Vi har en sida som berätta det var självförsvar, vi har en borgmästare som står o skriker att ICE ska försvinna från dom, men vi ser att det inte är han som bestämmer vart ICE får vara eller inte.

Genom detta finns inget rätt eller fel, uppenbart är inte reglerna ristade i sten.
Citera
2026-01-11, 17:04
Medlem
Ändå så är du så extremt känslodriven när du uttrycker dig. Om jag beter mig, efter vems regler, dina?

Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Jag har noll emot lesbiska , inte min ensak din dumma fan så anta inte för mkt

Jag har emot denna rabiata flata lika mkt som det vore mr Straight + konservativt som gjorde det

Jag har inte emot Elton John , har inte emot Samantha Fox för de beter sig , har inte emot dig om du beter dig din jävla hippie
Citera
2026-01-11, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Kvinnornas motiv var förmodligen att få cred bland likasinnade. Så fort de kom dit hoppade den ena frun ur bilen och började filma. Förhoppningen var antagligen att provocera tillräckligt mycket så att frun vid ratten skulle bli utdragen ur bilen, nedlagd och handbojad. Det hade fått dem att framstå som modiga hjältinnor bland resten av stollevänstern.

Nu slutade leken dock med att frun vid ratten lydde uppmaningen "Drive baby, drive drive!" och trampade gasen i botten rakt mot en av ICE-agenterna. Tråkigt, men om de inte vore så kåta på att få uppmärksamhet och beundran från andra vänsterblivna så hade det aldrig hänt. Den överlevande frun bör åtalas för att hon uppmanade till att köra på ICE-agenten.
Så är det, en lek i jakt på likes och manifestera sin ”godhet”, ”motstånd” och ”multikulti”. De tror att det är ok att lägga sig i polisingripanden om man kallar det ”protest”.
Citera
2026-01-11, 17:07
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough
Det är hans jobb att ställa sig framför bilen.

Sure baby, sure.

Specialtränad för att inta en sådan position jajamensan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in