2026-01-11, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Och det inlägg du citerade hade i sin tur ett citat i sig, du kan inte ha missat det. Såvida du inte är efterbliven.

Som sagt, jag bemötte texten som jag citerade.
Förstår du?
Citera
2026-01-11, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Jag förstår du inte att det räcker o räknas att hon körde mot han när han stod så nära han hade rätt till själv försvar.

Det är vad allt handlar om rätten till självförsvar, sedan att folk inkl mig ibland skriver körde på saknar betydelse, det är även vad Trump o Company hänvisar till självförsvar via en terrorist handling.

Så agenten behöver inte bli påkörd för att försvara sig, skulle han blivit påkörd hade han säkert hamna under eller kastas åt sidan o inte kunna försvara sig.
Du tycker att det är ok att ljuga med andra ord, jag kan inte tolka ditt svammel på något annat sätt.

Då vet jag.
Citera
2026-01-11, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Som sagt, jag bemötte texten som jag citerade.
Förstår du?
Som sagt, jag bemötte ditt felaktiga bemötande.
Citera
2026-01-11, 15:34
Medlem
Nixters avatar
Lagen i USA ger agenten rätt.
https://x.com/i/status/2010347631328063867
Citera
2026-01-11, 15:35
Medlem
Citat:
Som sagt, jag bemötte ditt felaktiga bemötande.

Fanns inget felaktigt där.
Citera
2026-01-11, 15:36
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Då var vi där igen, "vänstermupp" Man är inte förvånad över dom som skriver här och rättfärdigar mordet är fulla av andra fördomar.
Citat:
Ursprungligen postat av Amsvartner
En gapig vänstermupp med visselpipa (!) för att störa ICE på deras hotell...en vänstermupp som så ofta förr aldrig fått smaka på konsekvenser av ett handlande får nu den ultimata konsekvensen.

Skaffa ett jobb vänstrmupper så händer aldrig detta.
Citera
2026-01-11, 15:36
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Lagen i USA ger agenten rätt.
https://x.com/i/status/2010347631328063867

Skönt att lager inte ger stöd för vänstermuppar. Tänk om vi kunde få lite ICE agenter till Sverige. Vilken dröm det skulle vara
Citera
2026-01-11, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
I det förra fallet med denna ICE agent vägrade bilföraren att öppna bildörren vilket resulterade i att Jonathan Ross slog in bakre sidorutan och sträcker sig in med en taser.

https://imgur.com/a/iYhBgv8

Det är så här ICE arbetar. ICE agenten som struttar fram till Goods bil skriker till henne "open the fucking door!" och sträcker sig in i bilen för att självsvåldigt öppna den. Så arbetar ICE.
Man har en skyldighet att även hindra en vansinnes färd, även svensk polis kan välja o preja av någon av vägen även om farten är i dödlig hastighet för att förhindra personen kan nå allmänhet, nå in i en stad osv, även om det blir med en dödlig utgång, finns exempel tror runt Malmö i våras valde man o preja, föraren dog av sina skador. sedan att ingen bryr sig är för polisen gjorde rätt.
Citera
2026-01-11, 15:39
Medlem
Citat:
Fanns inget felaktigt där.
Jo, du hävdar att agenten drog sitt vapen efter att han har fått kontakt med bilen, vilket är felaktigt.

Citat:
Nej, jag menar att man ljuger om man säger "Hon körde rakt på honom, först då drog han pistolen och sköt."

Citat:
Hon kör helt tydligt på honom.
https://youtu.be/bDda-L_ZOE8?si=xeTXE7QGSPbFjybS

Tröttsamt efterblivet.
Citera
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Ja, samtliga inlägg jag skriver fullständigt dryper av intelligens jämfört med ditt dravel.

Ytterligare en lång jävla youtube-video

Som tydligt visar något du förnekar hela tiden.

-Vapnet dras inte förrän fordonet rör sig framåt mot ICE-Agenten.
-Fordonet träffar ICE-Agenten.

Klart du inte låtsas om den.
Citera
Medlem
Citat:
Trump och Co är ingen domstol.
Helt riktigt men det är en politisk debatt, det är den stora skillnaden, det handlar inte enbart om agenten, själva kvinnan är det ingen som egentligen bryr sig om, man fokusera på det politiska.
Citera
2026-01-11, 15:41
Medlem
Amsvartners avatar
Citat:
Då var vi där igen, "vänstermupp" Man är inte förvånad över dom som skriver här och rättfärdigar mordet är fulla av andra fördomar.

Vilket mord?
Mördar en jägare älgar oxå?

Han sköt i självförsvar för att gaphalsen inte lydde, punk slut.

Jag fattar inte iq-nivån riktigt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in