2026-01-11, 15:12
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zopenco
Du kan ju börja med att gå igenom denna ditt skitnödiga mongo!

"New Footage & 3D Angle Shows Unprecedented PROOF The Minnesota ICE Agent is guilty" https://www.youtube.com/watch?v=elxQrg8rrWg&t=9s

Jag har sett alla filmer och det är solklart att vänsterextremisten kör på honom. Klockrent agerat av agenten, ett missfoster mindre i USA.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Nej, jag menar att man ljuger om man säger "Hon körde rakt honom, först då drog han pistolen och sköt."

Men du tycker väl att ljuga är fint, det är ju en taktik både av ryssen och muslimer. Det är resultatet som räknas?
Men det är klart agenten inte ser däcken, varför ska han titta efter däcken när bilen står 1 meter ifrån han med fronten? ska han böja sig ner o titta, men skönt hon kommer o missa mig med en decimeter om han gör en snabb huvudräkning.

Alla ser att hon kör emot agenten det räcker, allt handlar om sekunder, man kan inte döma agenten för att inte hinna se däcken på 1 sec, däremot kan man kan döma kvinnan som skapa situationen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Framförallt vandaler som riskerar att ställa till med massakrer när de kör likt Akilov.
Endast efterblivna får som aldrig har tänkt en egen tanke kan hävda att denna kvinna "kör likt Akilov".

Alternativt påverkansoperatörer och landsförrädare som är ute efter att söndra och härska.
Citera
2026-01-11, 15:13
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Lesbianen, HBTQ-aktivisten, flatan, osv osv. Ni visar exakt vad ni är för typ av människor. Dömandet färgat av era egna fördomar. Äckligt så det skriker om det.

Ett skott KANSKE kan ursäktas. Två skott in genom sidorutan när han står fri, och skjuter henne i huvudet på 2 decimeters håll vittnar om en idiot som ska hålla sig till paintball.

Han stannar inte ens på plats. Han fluktar in ett par sekunder i bilen och går därifrån, vevar sin hand i luften och ber andra att ringa 911. Han är helt likgiltig inför vad han har gjort.
Citera
2026-01-11, 15:14
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Ja, då är vi delvis överens då.

Se på fan!

Citat:
Om jag ställer frågan så här då: Vad exakt uppnådde ICE-agenten med sitt agerande?

Han förhindrade att hon kom tillbaka och ställde till mer besvär, antingen samma dag eller senare. Potentiellt kan sådant besvär leda till situationer som är skadliga för såväl de som omhändertas som ICE-agenterna.

Citat:
Hindrade det honom från att bli överkörd?

Nej. Påkörd blev han ändå, äverkörd ser det inte ut som om det fanns potential för henne att åstadkomma om hon inte hade backat tillbaka och han samtidigt stått kvar på samma ställe.

Citat:
Stannade bilen kvar på platsen?

Nej och ja. Jag har inte dubbelkollat alla videos, men det ser väl ut som om hon kör in i en parkerad bil något femtio till hundratal meter bort, förmodligen när medvetandet lämnade henne eller händerna ofrivilligt drog ratten åt vänster.

Citat:
Vad hade hänt om han istället för att skjuta ihjäl kvinnan bara tagit ett steg åt sidan?

Då hade hon förmodligen lämnat platsen för att senare återkomma och fortsätta sin aktivism.
Citera
2026-01-11, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Men det är klart agenten inte ser däcken, varför ska han titta efter däcken när bilen står 1 meter ifrån han med fronten? ska han böja sig ner o titta, men skönt hon kommer o missa mig med en decimeter om han gör en snabb huvudräkning.

Alla ser att hon kör emot agenten det räcker, allt handlar om sekunder, man kan inte döma agenten för att inte hinna se däcken på 1 sec, däremot kan man kan döma kvinnan som skapa situationen.
Aha!

Jag har kanske missförstått något. Det kanske är jag som är korkad trots allt.

Alla 9000 gånger när ni har skrivit att hon kör honom, så har ni hela tiden bara menat att hon kör mot honom!

Haha, dumma mej. Så det kan gå...
Citera
2026-01-11, 15:16
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Han blev förbannad och lät sina aggressiva impulser styra när han blev konfronterad av partnern. Exakt där lade han mobilen i vänsterhanden för att kunna dra vapen. I hans mindset var han redan på väg att sätta dom på plats.
Citat:
Ja, då är vi delvis överens då.
Om jag ställer frågan så här då: Vad exakt uppnådde ICE-agenten med sitt agerande?
Hindrade det honom från att bli överkörd? Stannade bilen kvar på platsen? Vad hade hänt om han istället för att skjuta ihjäl kvinnan bara tagit ett steg åt sidan?
Citera
2026-01-11, 15:17
Medlem
Citat:
Endast efterblivna får som aldrig har tänkt en egen tanke kan hävda att denna kvinna "kör likt Akilov".

Alternativt påverkansoperatörer och landsförrädare som är ute efter att söndra och härska.

Det är svårt att veta hur det skulle ha blivit.

Han var i en situation där man bara ska vara still annars blir det garanterat risk för livsfara.

Hon väljer då att gasa som en dåre.

Nu har vi ju svaret att det var fel också- hon dog.

Vad en sådan livsfarlig och galen person "tänkte", om hon hade en hjärna på det sättet som vi andra tänker oss- går ju inte att veta.

Men nu skadar hon ingen annan mer i alla fall.
Citera
2026-01-11, 15:17
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Såg du inte hur halt det var? Däcken bara spann när hon gasade så han kunde rimligen inte heller göra för hastiga rörelser, då skulle han fallit och blivit överkörd.

Han agerade exemplariskt, visade att han menade allvar men hon vägrade ändå att lyda order, påhejad av sin fru som skrek Drive baby, drive! Omedelbart efter att hon avlidit startar hon en GoFundMe och drev in 1,5 miljoner USD som plåster på såren för denna sörjande änka.

Ja, det blev en händelserik vecka i vart fall. Först få sin äkta hälft avrättad av staten och sedan vinna högvinsten på Lotto inom loppet av ett par dagar. Det var nog inte vad hon hade räknat med i måndags.
Citera
2026-01-11, 15:18
Medlem
Citat:
Aha!

Jag har kanske missförstått något. Det kanske är jag som är korkad trots allt.

Alla 9000 gånger när ni har skrivit att hon kör honom, så har ni hela tiden bara menat att hon kör mot honom!

Haha, dumma mej. Så det kan gå...

Hon kör helt tydligt på honom.
https://youtu.be/bDda-L_ZOE8?si=xeTXE7QGSPbFjybS
Citera
2026-01-11, 15:20
Medlem
Citat:
Ja, det blev en händelserik vecka i vart fall. Först få sin äkta hälft avrättad av staten och sedan vinna högvinsten på Lotto inom loppet av ett par dagar. Det var nog inte vad hon hade räknat med i måndags.

Jag tror faktiskt att det var precis vad hon räknat med. Hon triggade sin korkade fru att göra detta för att sedan casha hem miljonvinsten, Drive baby drive skrek hon.

Hennes exman dog också av mystiska omständigheter.
Citera
2026-01-11, 15:22
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Jag säger inte att hon hade rätt att bete sig på det vis hon gjorde. Absolut inte, men det var fel att skjuta skallen av henna för att hon parkerat sin bil tvärs över vägen.

Det var nu iofs inte därför hon blev skjuten, utan för att hon gasade på medans bilen var riktad mot agenten. Sen kan man trots det diskutera om instinkten att använda vapnet var rätt eller fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in