2026-01-10, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Försökte hon någonsin att… gå ned i vikt själv? Det är ingenting hon över huvud taget nämner. För henne var operationen det enda alternativet eller? Har man varit ”extremt överviktig” sedan nio års ålder är det ju något som inte står rätt till. Lars kommer väl bli likadan som Hanna.

Någon som frågat hur hon tänker nu med Lars.
Jag tänker ju också att Hanna inte gör så mycket för varken sin egen rörelse eller mat nu.
Enkel.utväg.hanna.
Citera
2026-01-10, 20:12
Medlem
FruKrokodils avatar
Det är inte Hannas fel att hon blivit uppfödd på värdelös felaktig kost och bristfällig motion- det är hennes föräldrar som skulle sköta detta åt barnet Hanna.

Att Hanna nu gör exakt samma sak mot sin dotter är däremot Hannas fel, för Lars har inget val utan måste äta det som serveras.

Oboy till frukost är inget bra val, spelar ingen roll hur mycket trollen i tråden argumenterar för det. Lars är två år gammal och klarar sig lika bra på vanlig mjölk.
Citera
2026-01-10, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Lilla Larsa syns tydligt i reelen där de bygger ihop förvaringen till badrummet.

Caroline Engvall skrev i en storie idag vilka ämnen hon ska ta upp under veckan.

Ett grej hon kommer ta upp är om det hjälper att sätta en emoji framför ansiktet?
Nej det gör det inte skriver hon men hon ska vidareutveckla varför det inte hjälper, intressant.
Citera
2026-01-10, 20:20
Medlem
Citat:
Försökte hon någonsin att… gå ned i vikt själv? Det är ingenting hon över huvud taget nämner. För henne var operationen det enda alternativet eller? Har man varit ”extremt överviktig” sedan nio års ålder är det ju något som inte står rätt till. Lars kommer väl bli likadan som Hanna.

Det skulle vara en relevant fråga att ställa egentligen. Hur de resonerar och tänker kring att undvika att Lars ska hamna i samma? Men det blir ju en otrolig block om man skulle nämna det givetvis. Men är ju otroligt relevant med tanke på att det ju garanterat är ärftligt då. Jag har fått för mig att H gick upp i vikt i samband med att de förlorade Liam. Som någon depressionsgrej. Men har hon nu varit EXTREMT ÖVERVIKTIG sen 9 års ålder så är det ju något helt annat. Och desto mer viktigt att ge Lars bättre kost än de gör nu. Idioter alltså.
Citera
2026-01-10, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Det skulle vara en relevant fråga att ställa egentligen. Hur de resonerar och tänker kring att undvika att Lars ska hamna i samma? Men det blir ju en otrolig block om man skulle nämna det givetvis. Men är ju otroligt relevant med tanke på att det ju garanterat är ärftligt då. Jag har fått för mig att H gick upp i vikt i samband med att de förlorade Liam. Som någon depressionsgrej. Men har hon nu varit EXTREMT ÖVERVIKTIG sen 9 års ålder så är det ju något helt annat. Och desto mer viktigt att ge Lars bättre kost än de gör nu. Idioter alltså.

Jag får också för mig att hon sagt att hon gick upp i vikt i samband med Liam. Och att hon visat bilder från hennes barndom där jag inte kan minnas någon fetma.
Citera
2026-01-10, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim

På de foton hon lagt ut på sig själv som liten tycker då inte jag att hon ser ”extremt överviktig ut”. Men hon kanske är mindre än 9 år på dom.
Citera
2026-01-10, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Någon som frågat hur hon tänker nu med Lars.
Jag tänker ju också att Hanna inte gör så mycket för varken sin egen rörelse eller mat nu.
Enkel.utväg.hanna.

Haha och Hanna svarar hur hon gör med sig själv! Hon fattar inte ens att frågan är utifrån att hon nu är förälder och har ansvar för ett barn…..
Citera
2026-01-10, 20:46
Medlem
Citat:

Gick faktiskt tillbaka i hennes flöde och tex 13 oktober -18 så beskriver hon att ”nu kunde hon förstå att hon blev så trött och finnig då hon åt skräpmat 5 dagar i veckan”…Då var de en före och efter bild efter operation.
Senast redigerad av Hajmedii 2026-01-10 kl. 20:57.
Citera
2026-01-10, 21:05
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Haha och Hanna svarar hur hon gör med sig själv! Hon fattar inte ens att frågan är utifrån att hon nu är förälder och har ansvar för ett barn…..

Helt otroligt självcentrerad person, vem fan vill veta hur hon själv äter efter att ha blivit mamma 😂😂
Citera
2026-01-10, 21:07
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilde76
På de foton hon lagt ut på sig själv som liten tycker då inte jag att hon ser ”extremt överviktig ut”. Men hon kanske är mindre än 9 år på dom.

Så du menar att Hanna ljuger, skarvar på sanningen och lurar sina dumma följare?
Det skulle hon väl aldrig göra 😂😂
Citera
2026-01-10, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Caroline Engvall skrev i en storie idag vilka ämnen hon ska ta upp under veckan.

Ett grej hon kommer ta upp är om det hjälper att sätta en emoji framför ansiktet?
Nej det gör det inte skriver hon men hon ska vidareutveckla varför det inte hjälper, intressant.
Caroline är blockad av Hanna. Jag har skickat lite printar till Caroline just när det gäller Lars. Va ett tag sen nu iofs.
Citera
2026-01-10, 21:36
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Caroline är blockad av Hanna. Jag har skickat lite printar till Caroline just när det gäller Lars. Va ett tag sen nu iofs.

Men skojar du? Snacka om att ha dåligt mjöl i påsen om man blockar henne.
Gissar att Hanna iof blockat även Camilla på BB. Som att då försvinner alla problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in