2026-01-10, 12:08
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cremefraiched
Ja precis. Du gav oss beviset att 23% har vart kriminella invandrare och yttligare 26% väntar på att få bli dömd. (oskyldig tills du är dömd) Så med lite matte, 23+26 =49%.

Så 49% av dom har någon form av kontakt med lagen.
Nej. Fortkörning är inte att vara kriminell. Sluta te dig idiotiskt nu.
Citera
2026-01-10, 12:08
Medlem
Ursprungligen postat av Bobbyboi
Ja, han togs till sjukhus, men var inte skadad då han inte blev påkörd, se själv:
https://www.nytimes.com/video/us/100000010631041/minneapolis-ice-shooting-video.html

Ja, det HADE kunnat gå helt annorlunda. Han kunde t.ex. ha klivit åt sidan och skjutit på däcken för att stoppa fordonet om det var avsikten. Ånyo; tycker DU att det är rimligt att bli skjuten i huvudet "som straff" för det eventuella "brottet" att "smita", eller hindra "agenterna" i deras arbete?

Skaver det inte att ständigt ljuga för att "berättiga" dina fantasier? Han blev inte påkörd, enl. alla upptänkliga "vinklar".

Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Från den här vinkeln ser man tydligt att hon kör på honom:
https://youtu.be/KAyps15W0OE?si=qc7NUsR068AGWpzS&t=755

Var ljuger du om en sådan sak?

Från ALLA vinklar (https://www.nytimes.com/video/us/100000010631041/minneapolis-ice-shooting-video.html) ser man tydligt att han inte blir påkörd. Vet inte vad det är för AI genererad smörja du presenterar. Konstanta lögner är det du som står för, här och i andra trådar.
Citera
2026-01-10, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Ronny
Vid 35 sekunder hörs det även på filmen från CNN. Lovar och svär!
Japp, jag tog på mig hörlurarna och mycket riktigt, nu hörs det tydligt. Gissar att de videos jag hört det tidigare har höjt volymen just där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Jag tror att hon var Belzebub i mänsklig skepnad. Agenten utförde Guds uppdrag!

God, Guns, Trump!

En förmodligen mycket tragisk och sjuk människa (alternativt terrorist såklart i Putins sold) försökte döda andra människor men hann stoppas.

Det är inget att gör politik av egentligen.

En dag på jobbet där polisen gör sitt jobb oavsett stat och president.

Bara för att hon var vänsterextremist så ska ni försvara henne, om en skinnskalle hade försökt köra på en polis så skulle ni inte ha fått order av Moskva och Pyonyang att skriva här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
En frisk människa chansar inte på att personen framför bilen ska hinna hoppa undan i tid, särskilt inte vid halt väglag.

Jag bromsar aldrig vid obevakade övergångsställen. Jag förväntar mig att om det är en person som går över så aktar den sig om jag kommer med bilen. Annat vore ju konstigt.
Citera
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Han kanske flyr till Mar-a-lago? Eller till nya flygeln i Vita huset? Eller till Nordkorea

Det är lite överdrivet. En skyddad plats från ondskefulla vänsterextremister och woke. Det finns redan liknande boenden sedan gammalt för poliser som hotas av organiserad brottslighet mm.
Citera
Medlem
löls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Ronny
Hörs klart och tydligt efter skotten.

Fick höja. Nu hörde jag ja.
olämpligt uttalande tänker jag. Efter att skjutit
Citera
2026-01-10, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Det är ingen kroppskamera. ICE-flingan filmar med sin mobil.
ICE-flingan kastar sig på bilen. Det gör han för att det ska framstå som han blir påkörd.

ICE snöflingan? Berätta lite mer om denna snöflinga. Han utför sitt jobb oavsett vad ni vänsterextremister tycker. Personligen tycker jag det var synd att dom inte sköt passageraren också.
Citera
Medlem
Cremefraicheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Nej. Fortkörning är inte att vara kriminell. Sluta te dig idiotiskt nu.

Kör du för fort på 30 vägar/utanför skolor/dagis och du är också kanske rattfull så är du en fara för allmänheten. Du vet, kör du för fort för ofta åker du i fängelset, då är du tekniskt sett kriminell.

Är stöld att vara kriminell? Eller vilka gränser för det ligga på?

Men nu bortförklarar du och minimerar illegala invandrares brott - varför gör du det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stackoverdose
Har du sett klippet från agentens POV? Hjulen rör sig absolut åt höger, mot agenten. Var kvinnan så dum att hon trodde att hennes stora klumpiga bil kunde svänga skarpare och undvika agenten? Kanske, men det spelar ingen roll. Dessutom tror jag hon inte brydde sig, den typen av vänster-aktivister tror de kan komma undan vad som helst utan konsekvenser - inklusive att köra på någon med fel åsikt.
Ja, jag har sett alla filmer. Agenten står till vänster framför bilen, som rör sig åt höger. Bra att vi är överens.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Påkörd eller inte, alla kan i alla fall se och höra att han inte visar minsta tecken på smärta eller skada och att han inte ger ifrån sig ljud vilket man nästan alltid gör om man träffas av något som gör ont, och han tappade inte telefonen.

Så okej, vi gör en deal, vi säger att han blev påkörd, men då är det en smärtfri påkörning.
Nej man ger inte ifrån sig ljud, jag ramla med MC flera gånger kört enduro, bruka lyfta försiktigt o känna så inget är brutet innan jag rör mig för snabbt upp, men inga ljud som en vuxen man.

Vi alla kan se att hon tappa kontrollen o kunde inte finna sig i situationen, hålla på köra över en tjänsteman visa hon inte kunde hålla två bollar i luften. Hon gjorde sig skyldig till använt dödligt tillhygge mot tjänsteman.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
En förmodligen mycket tragisk och sjuk människa (alternativt terrorist såklart i Putins sold) försökte döda andra människor men hann stoppas.

Det är inget att gör politik av egentligen.

En dag på jobbet där polisen gör sitt jobb oavsett stat och president.

Bara för att hon var vänsterextremist så ska ni försvara henne, om en skinnskalle hade försökt köra på en polis så skulle ni inte ha fått order av Moskva och Pyonyang att skriva här.
Jag är mer höger än vad du är. Alla ni stövelslickare är för dumma för att begripa ens vad ni själva tycker, eftersom ni aldrig har haft en egen tanke utan bara följer makten som de får ni är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in