Citat:
Att inte ens redan ta tillräckligt parti för händelsen är sjuk jävla värld nog. Asså kan nån bara kedje tappa en atom olycka i hela jävla trump landet istället. Är förvånad att ingen orkar hugga av huvudet på Trump och sparka in det nånstans sådär extra oförskämt bara. Fattar fan inte vardagen ett dugg med den här jävla hor presidenten. En fucking hor gubbe är president därborta. En fucking hor gubbe. Har noll ånger över alla man mobbar för att de var så fkng mobbade. Kolla vart de står nu. Exakt så mobbade som man misstänkte där för längesen.
Jävla kackel svennar som skriker ut jävla smärtsamma vrål i hor framtiden är allt som är kvar. Man ska fan sparka er i huvudet. Ni är inte ens i närheten på att BLI en framtid. Jävla bajs läkare liv. Kommer aldrig bry mig ett fucking dugg om er. Idag dog min empati helt officiellt asså. Fuck människor som lever inom jävla nyhets mallen med jävla nyhets beskrivningar.
Har ni nånsin sett en fin middag eller god gärning förstöras totalt av en kultur hora med ett jävla högutbildat barn knullat ordförråd? Som om man nog skulle glömma äta med jävla kniv och gaffel ändå förstås va?!?!
Jävla kackel svennar som skriker ut jävla smärtsamma vrål i hor framtiden är allt som är kvar. Man ska fan sparka er i huvudet. Ni är inte ens i närheten på att BLI en framtid. Jävla bajs läkare liv. Kommer aldrig bry mig ett fucking dugg om er. Idag dog min empati helt officiellt asså. Fuck människor som lever inom jävla nyhets mallen med jävla nyhets beskrivningar.
Har ni nånsin sett en fin middag eller god gärning förstöras totalt av en kultur hora med ett jävla högutbildat barn knullat ordförråd? Som om man nog skulle glömma äta med jävla kniv och gaffel ändå förstås va?!?!
Nej jag känner också en stor frustration.
Jag är svenne och jag gillar inte trump o vad han sysslar med. Det är tragiskt att Staten Amerika inte kan hantera en störd psychopat president utan låta honom hållas.
Det som ligger bakom skjutningen tror jag är individer som är hatiska, gillar att utöva makt och ha presidentens godkännande. Det är aldrig bra.
Missförstå inte nu men poliser och säkerhetsfolk måste va tuffa men professionella de måste kunna avgöra när ett riktigt hot finns och en upplevd situation som inte är hotfull.