2026-01-09, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Du menar mobilfilmen från snubben som blir lite lätt träffad av bilens stötfångare? Hur är man egentligen funtad om man anser att det är tillräckligt för att skjutas med 3 skott från nära håll.. galenskap hur folk försvarar dårens agerande.

Att dom s.k. agenterna sedan hindrar en läkare från att försöka rädda kvinnan.. hur kan folk leva med sig själva undrar man.
Om folk kan jubla när CK blir skjuten så är det väl inget konstigt att folk är likgiltiga när en SJW dör.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
Hur ska du ha det? Blev han påkörd eller inte? För nu försöker du vifta med det gamla tricket att flytta målposterna. Vad händer när det blir en kontakt mellan en människa och bil? Vad kallar man det i ordets bemärkelse som du ser i andra klippet jag länkade?
Flytta målstolparna ? Vad fan yrar du om? Om han blev påkörd eller inte är det jag är intresserad av, och vilket jag anser oklart än så länge, Jag har ingen klar uppfattning i frågan, förutom att man på den första filmen INTE ser att någon påkörning sker,
Citera
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Ny video från agenternas body cams är ute.

Att kvinnan blev mördad är nu.... debunked
Sorry vänsterextremister aka ANTIFA

Och videon bevisar att hon inte försökte köra på honom. ni är fan efterblivna på riktigt alltså
Citera
2026-01-09, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skribentminimum
Trump asså. Med sin jävla uppstickare attityd om situationen där han plötsligt kan kalla den egna medborgaren för "inhemsk terrorist".
Jag kunde inte tro mina ögon på hur jävla trasiga hor amerikanerna är när en topp kandidat är en jävla gubbe som ska kunna sitta och rabbla goja till olika live feed goja. Snacka om att inte ha någonting att göra överhuvudtaget verkligen. Åh åt helvete med de här jävla elefanterna i världens centrum. Fuck amerikanerna. Man återhämtar sig inte av att en äkta tönt kan vara president därborta.
Fuck en amerikan alltså. Vilken jävla attityd.
Åt helvete med europeer för deras jävla invandring och åt helvete med amerikanerna där man rent infött gör bort sig, patriot och all den skiten.
Två världsdelar åt helvete som de allra minst förtjänar. Det är lite extra sårande med amerikaner dock eftersom de har ju fan inte våra Europa slödder problem åtminstone.
Nä allt pekar på att jävla negrer är den stora vinnaren i det hela och det går väl ändå åt helvete förstås.
Er IQ är jävla myror. Håll er inomhus och glo på tv tills ni fattar verkligheten istället.
Inte en chans att jävla världsbefolkningen är dumma och röstar på Trump mer och mer varje år. Absolut parodi statistik. Jävla svaga fittor, erkänn att ni gråtbögar med en gråtbög president som kan vara exakt sådär jävla otrevliga som ni verkligen vill va utan att mena väl istället. Dra åt helvete jävla världs fittor.
Fuck er planet. Utomjordingar är överlägsna oss och vill komma hit för att vara dåliga förebilder genom att döda hela planeten. Fuck denna värld. Ni förtjänar inte ett dugg asså dra åt helvete bara.

Ditt inlägg är lika värdelöst och tillförl ika lika mkt till tråden som hela din existens sen din födelse.
Citera
2026-01-09, 23:54
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Det första skottet går genom vindrutan. Dvs. han är framför bilen.

När hon börjar gasa är hjulen vinklade lite åt vänster. Det är då han riktar pistolen mot henne.

Det ser man tydligt i den här videon (framhjulen är vinklade lite åt vänster samtidigt som bakhjulen rör sig framåt):
https://youtu.be/KAyps15W0OE?si=vEv0vDxgrY8l7Mci&t=730

Pga. is på vägen får hjulen inte fäste. Annars hade hon kört på honom rakt framifrån och troligen dödat honom.

Nej, hon försökte aldrig köra på honom. På bodycamen så ser man TYDLIGT att hon inte försöker köra på honom eftersom hon svänger med ratten ett varv till, och i dom andra vinklarna ser man lika tydligt att däcken redan är vinklade bort från honom. Om man har kört bil en enda gång så förstår man detta.
Citera
2026-01-09, 23:54
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Att vänsterblivna var korkade visste man men att det var så illa att ni inte ens kan ta in rörliga bilder med ljud på ett objektivt sett såsom det presenteras i en film(filmer i sig har inte politiska motiv) visste jag inte. Ni vägrar ta in att hon var extremt nära att köra på han så han hade hamnat under bilen vilket hon uppenbart hade skitit i men han hann han förflytta sig lite mer till höger om bilen när han var påväg till sin kollega bredvid bilen är fanimej ofattbart.

Han var nära att bli påkörd ja. Och hon gjorde fel. Säger absolut inte emot det. Dock tycker jag personligen att han begick mord och jag uppfattar honom som galen. Henne uppfattar jag som en rätt jobbig typ, inte särkilt sympatisk.
Citera
2026-01-09, 23:55
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Du menar mobilfilmen från snubben som blir lite lätt träffad av bilens stötfångare? Hur är man egentligen funtad om man anser att det är tillräckligt för att skjutas med 3 skott från nära håll.. galenskap hur folk försvarar dårens agerande.

Att dom s.k. agenterna sedan hindrar en läkare från att försöka rädda kvinnan.. hur kan folk leva med sig själva undrar man.

+1

Vi talar om tre huvudskott. Man ser ju klart och tydligt att kvinnan vänder bilen bort från mördaren. Sedan möjligen liten lätt touch och han skjuter henne i huvudet tre gånger!

Det är touchen som gör det justified enligt Trump & Co...
Citera
2026-01-09, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Och videon bevisar att hon inte försökte köra på honom. ni är fan efterblivna på riktigt alltså

Spelar ingen roll om hon så planerat just detta ögonvblick i 10 år och att hon då tänkte köra på honom, det vet vi inte. Vad vi VET är att hon accade bilen när han stod framför henne, och hade träffat han ifall det ej varit is på gatan. Han handlade därför i nödvärn oavsett om hon ville köra över han eller knappt ej ens såg han.
Citera
2026-01-09, 23:56
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw

Fast den indikerar också att hon körde på honom. Något man även kunde se på en annan video från en vinkel snett framifrån.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Kan vi ta en stund och inse vilka efterblivna jävla fittnyllen som demonstrerar mot ICE är? Oavsett ifall man tycker skjutningen var berättigad eller inte.

Vi har alltså massa vita libtards som demonstrerar mot att en federal myndighet har sats in pga illegalla löper amok och har stulit miljarder i skattemedel.

Har ni sett en enda somalie i nått av dessa klipp som står och gapar i deras tåg?

Dom skiter i vita och deras jävla tramsdemos.

Käringen demonstrerade FÖR sin egen utbytespolitik, för massa zoomalier varav 70% lever på bidrag och hela det somaliska samhället i minnesota är delaktiga i usa värsta scam. Och dessutom som om det inte är nog så går kärringen och dör på den kullen, tror ni det kommer stå 10 000 zoomalier nästa år vid denna tid och visa sin sympati med fackeltåg och sånt skit som vita alltid gör när en george floyd kopia dött eller

Detta är darwin awards 10 ggr om.

Renee Good hyllas faktiskt av somalierna i Minneapolis.

Citat:
Flowers and tributes to Renee Good poured in at a memorial in Minneapolis during a rally today held by members of the city’s Somali community, dedicated to the mother who was killed by an ICE agent this week, video footage from CNN affiliate WCCO shows.

Scores of people stood side by side as Somali leaders who organized the event shared their grief and stood in solidarity with Good, whose death they said, “has shaken communities across the city” and the country while demanding justice and accountability.

“Renee was a real person, a neighbor, a loved one, a loved one without a life, a loved one with a life that mattered,” said a leader of the Somali American Leadership Table (SALT), who added Good was known for “looking out for those around her, including Somali neighbors.”
https://edition.cnn.com/us/live-news/minneapolis-ice-shooting-immigration-crackdown-01-09-26?t=1767998443693

Vit kvinna förklarar svårigheterna med att sörja Good, för den vita befolkningen:

Citat:
Breaking911@Breaking911

Leftist woman says she “feels wrong” for paying her respects to Renee Good because she’s a “white woman who’s privileged.”

“White tears are not helpful.”
https://x.com/Breaking911/status/2009472976463495257
Citera
Medlem
Bukharins avatar
Jag tycker det är förjävligt att hon blev skjuten alls i det där läget. ICE-agenten överdriver med sitt våld utifrån situationen han befinner sig i, och det är uppenbart för alla som ser de olika filmerna att han inte befann sig i fara över huvud taget.

Men efter att ha sett den senaste videon tagen från hans bodycam, så känner jag mig övertygad om att hennes impuls att plötsligt gasa därifrån är vad som triggar reaktionen från honom, som redan har fingret på avtryckaren. Hade hon stått still med bilen eller långsamt backat därifrån med bilen så hade han antagligen inte drabbats av en överdriven kneejerk-reaktion av att skjuta henne i ansiktet, eftersom han hunnit tänka lite mer. Nu ropar han istället "WHOA" och sedan pang pang pang i samband med att han får en knuff av bilen, som han valt att ställa sig framför/bredvid.

En väldigt tragisk situation är det, och den stora lärdomen är att låtsaspoliser ska ge fan i att säga till vad andra ska göra, när de är maskerade och beväpnade. Det kommer uppstå fler såna här situationer.
Citera
2026-01-09, 23:57
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Med kontakt talar jag om utifall bilen i dess framfart stöter mot agenten, Att han skjuter genom framrutan en gång samt genom sidorutan 2 gg är klarlagt,,Vissa skribenter hävdar det var befogat pga att bilen framfördes i riktning mot agenten,

Jävligt skickligt att få iväg de tvenne skotten genom sidorutan efter att ha skjutit ett genom framrutan ... om han blev påkörd någonstans mitt i eller innan eller men nu blev han inte alls träffad av bilen, inte ens i närheten.

Detta var ett mord och inget annat.

"The ICE Agent Who Murdered a Renee Good Today is Going to Prison". https://www.youtube.com/watch?v=PacUE17LdDY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in