2026-01-09, 23:47
Medlem
Att vänsterblivna var korkade visste man men att det var så illa att ni inte ens kan ta in rörliga bilder med ljud på ett objektivt sett såsom det presenteras i en film(filmer i sig har inte politiska motiv) visste jag inte. Ni vägrar ta in att hon var extremt nära att köra på han så han hade hamnat under bilen vilket hon uppenbart hade skitit i men han hann han förflytta sig lite mer till höger om bilen när han var påväg till sin kollega bredvid bilen är fanimej ofattbart.
Citera
2026-01-09, 23:48
Avstängd
Om åklagare skulle ta upp fallet och domstol finner honom skyldig så kan Trump benåda rent juridiskt, men i detta fall kommer inte Trump behöva...Det är därför Minnesota är tysta även åklagaren...

inte ett pip och Minnesotas domstol är den mest liberala men inte ens de kan dribbla bort från det faktum att det ICE har agerat nödvärn eller putativt nödvärn...ngt åklagare inte kan bevisa : att ICE agenten kände sig hotad

Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Frågan är om han kan benåda i detta fall?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epaKungen
Bilar har bromsar. Bilen stod stilla när den första ICE hjälten försökte öppna dörren varpå hon siktade in sig på att köra på den andra.

Jag har sett klippet. Man svänger höger om den man vill köra över står framför en.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Ja..jag är ingen polis men jobbat som livvakt i högrisk zoner och vi hade speciella kriterier som vi måste följa för att använda skjutvapen, och ser faktisk inte att hon utgör ett hot på det sättet.
Hans bedömning är på den första videon. Skulle vilja höra nu när agentens egen video är släppt.
Citera
2026-01-09, 23:49
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Ny video från agenternas body cams är ute.

Att kvinnan blev mördad är nu.... debunked
Sorry vänsterextremister aka ANTIFA

Du menar mobilfilmen från snubben som blir lite lätt träffad av bilens stötfångare? Hur är man egentligen funtad om man anser att det är tillräckligt för att skjutas med 3 skott från nära håll.. galenskap hur folk försvarar dårens agerande.

Att dom s.k. agenterna sedan hindrar en läkare från att försöka rädda kvinnan.. hur kan folk leva med sig själva undrar man.
Citera
2026-01-09, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Någon typ av kontakt?

Han skjuter ju ett skott genom framrutan och två genom sidorutan!
Med kontakt talar jag om utifall bilen i dess framfart stöter mot agenten, Att han skjuter genom framrutan en gång samt genom sidorutan 2 gg är klarlagt,,Vissa skribenter hävdar det var befogat pga att bilen framfördes i riktning mot agenten,
Citera
2026-01-09, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Spelar det roll vad "man ser" i någon video? Det som räknas är vad han ser där han står.

Flytta på sig? Det är lätt för dig att säga sittandes bakom ett tangentbord. Du är inte där utan tycker att någon ICE-agent någon annanstans ska utföra akrobatiska manövrar för att det passar din moral. Han borde ha tagit på sig en supermankostym och räddat världen. Den som agerade galet var kvinnan och hon borde inte gasat mot en ICE-agent med draget vapen. Spelar ingen roll att hon svänger och "bara vill fly".

Att ta ett steg är inte an akrobatisk manöver.
Citera
2026-01-09, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Jag är inte intresserad i någon holmgång mellan Vänsteridioter eller högerdito, Men tydligt är att även du bidrar till samhällets tilltagande laglöshet, Men du verkar inte fatta det!
If you cant beat them, join them.
Citera
2026-01-09, 23:51
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BambuBengt
Delar din uppfattning helt.
Den här händelsen kommer dela USA ännu mer, det som jag tycker är mest farligt är att båda sidor för eller emot Trump slutat tänka själva och per automatik tar sin sidas parti.
Ett nytt inbördeskrig på gång i USA?

Jag vet ej men är väldigt oroligt i USA och Världen nu.
Citera
2026-01-09, 23:52
Avslutad
Trump asså. Med sin jävla uppstickare attityd om situationen där han plötsligt kan kalla den egna medborgaren för "inhemsk terrorist".
Jag kunde inte tro mina ögon på hur jävla trasiga hor amerikanerna är när en topp kandidat är en jävla gubbe som ska kunna sitta och rabbla goja till olika live feed goja. Snacka om att inte ha någonting att göra överhuvudtaget verkligen. Åh åt helvete med de här jävla elefanterna i världens centrum. Fuck amerikanerna. Man återhämtar sig inte av att en äkta tönt kan vara president därborta.
Fuck en amerikan alltså. Vilken jävla attityd.
Åt helvete med europeer för deras jävla invandring och åt helvete med amerikanerna där man rent infött gör bort sig, patriot och all den skiten.
Två världsdelar åt helvete som de allra minst förtjänar. Det är lite extra sårande med amerikaner dock eftersom de har ju fan inte våra Europa slödder problem åtminstone.
Nä allt pekar på att jävla negrer är den stora vinnaren i det hela och det går väl ändå åt helvete förstås.
Er IQ är jävla myror. Håll er inomhus och glo på tv tills ni fattar verkligheten istället.
Inte en chans att jävla världsbefolkningen är dumma och röstar på Trump mer och mer varje år. Absolut parodi statistik. Jävla svaga fittor, erkänn att ni gråtbögar med en gråtbög president som kan vara exakt sådär jävla otrevliga som ni verkligen vill va utan att mena väl istället. Dra åt helvete jävla världs fittor.
Fuck er planet. Utomjordingar är överlägsna oss och vill komma hit för att vara dåliga förebilder genom att döda hela planeten. Fuck denna värld. Ni förtjänar inte ett dugg asså dra åt helvete bara.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
🥺awww ... pytte nytte vart ledsen och saknade motargument...🥺

Jag väntar här och ser när du finner konstitutionens tillägg : Trump kan säga till FBI hur de ska göra sitt jobb

Jag väntar här ok gullet?

Källa tack vore bra 😊
Bara tragiskt att försöka diskutera med en jättebebis. Jag är glad att du köper allt som man matar dig med, det gör att du behöver tänka mindre och sover bättre. Din reflexiva förmåga är dock inte ditt starkaste kort. Men jag gillar att du är principfast, glöm bara inte bort att världen är i ständig förändring. Bara ett tips i all välmening.
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
MINNEAPOLIS — Renee Nicole Good, the mom who was killed by a federal agent after veering her car toward him, was an anti-ICE “warrior” and was part of a group of activists who worked to “document and resist” the federal immigration crackdown in Minnesota, The Post can reveal.

https://nypost.com/2026/01/08/us-news/renee-nicole-good-was-minneapolis-ice-watch-warrior-who-trained-to-resist-feds-before-shooting/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in