2026-01-09, 23:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Den filmen visar INTE att han blev påkörd.

Den visar dock tydligt att han såg att hon rattade åt höger, BORT FRÅN honom.

Den visar också att hon sa "I am not mad at you".

Så han blev inte aggressivt bemött, han såg att bilen styrdes bort från honom.
ÄNDÅ sköt han.

LOL. Man både ser och hör att han blir påkörd.

Däremot så svänger bilen åt höger i ett visst skede, så träffen sker inte rakt framifrån.

När kvinnar börjar gasa är dock hjulen riktade lite åt vänster. Det ser man tydligt i den här videon:
https://youtu.be/KAyps15W0OE?si=vEv0vDxgrY8l7Mci&t=730

Pga. is på vägen får hjulen inte fäste. Annars hade hon kört på honom rakt framifrån och troligen dödat honom.
Senast redigerad av borskungen 2026-01-09 kl. 23:12.
Citera
2026-01-09, 23:10
Medlem
Hur räddade det hans liv att han dödade henne?
Citera
2026-01-09, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Att värdesätta en "kontakt med en tjej" så högt som du gör visar bara din egen desperation. Pinsamt. Ovärdigt. Incel.

Ja, jag värdesätter kontakt med tjejer, jag har det ofta och länge. Om du inte värdesätter det så bra för dig, jag hoppas du har någon hobby.

Här är vad du står för, om du har missat det:

haha så går det när man tror det är 2019 och alla är självhatande cucks. Nu fick hon sin hjärna fint sprängd och får se sina barn växa upp från helvete bara för hon trodde hon kunde göra som hon ville

Förresten, vet du vad jag tycker är "Pinsamt. Ovärdigt. Incel."?
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Knola din mama Horrunge
Senast redigerad av Omniscientpotent 2026-01-09 kl. 23:22.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
För att ge ett (civiliserat) exempel. Jag gillar absolut inte Greta. Jag är höger; M/SD och tycker inte alls hennes åsikter är bra. Låt säga att denna Greta sätter sig framför riksdagen. Det är inte laglydigt att sitta där. Hon stör.

Bör hon då skjutas ihjäl på fläcken? Jag tycker inte riktigt det.

Om hon blir ihjälskjuten på fläcken av någon trigger-happy polis. Bör det utredas? Ja.

Även om jag absolut inte gillar Greta.
Det finns ingen logik i det du säger. I och med att Greta själv medvetet bryter mot lagen så godkänner hon att lagen kan brytas mot henne.
Citera
Medlem
stilichos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Han hade kunnat ta på sig en superman-kostym och flyga upp i luften också. Allt är möjligt i teorin och i tangentbordkrigarens livliga fantasi. Hon gasar och sladdar när han står framför bilen. Det bör definitivt ge honom rätt att oskadliggöra henne, dvs nödvärn. Om man öht ska tala om mordförsök så är det hennes mordförsök.

Men han oskadliggör ju henne inte. Bilen fortsätter framåt. Totalt misslyckat med andra ord.

Vilket var precis vad jag skrev i det förra inlägget. Du kan inte stoppa en bil med ett handeldvapen, alldeles oavsett hur mycket rätt du tycker dig ha. Det går inte eftersom det är fysiskt omöjligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen

Däremot så svänger bilen åt höger i ett visst skede, så träffen sker inte rakt framifrån.

När kvinnar börjar gasa är dock hjulen riktade lite åt vänster. Det ser man tydligt i den här videon:

Pga. is på vägen får hjulen inte fäste. Annars hade hon kört på honom rakt framifrån och troligen dödat honom

Det viktiga är att HAN ser att hon vrider ratten, för bilen bort från honom.
Citera
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schtrungelschwein
Vilken efterbliven jävla fråga.
Citera
2026-01-09, 23:12
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schtrungelschwein

Varför skulle det vara en frågeställning?
Citera
2026-01-09, 23:12
Avstängd
Får de visst sötid läs det finstilta

Om ngn stör deras myndighetsutövning, om de gör motstånd etc etc

Antar du inte läser så bra eller hur?

Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Ice-personal får inte arrestera amerikanska medborgare.
Citera
2026-01-09, 23:13
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Inte ens Reagan vann Minnesota...men lite OT, vad är din poäng? att politiker ljuger? 😱😱😱

Denna forum handlar om en arg flata som dog för hon saknade hjärna inte om vem som vann Minnesota

Denna tråd (inte "denna forum") handlar om dödsskjutningen i Minnesota. Men eftersom Donald Trump (presidenten) direkt efter skjutningen gick ut och hävdade att han vann presidentvalet i Minnesota alla sina 3 gånger (2016, 2020, 2024) så är det rätt att ta upp.

För att visa att Trumpen ljuger helt öppet om allt, precis som han vill, och som en häst travar.

Rätt är: He lost Minnesota to Hillary Clinton in 2016, Joe Biden in 2020 and Kamala Harris in 2024.
Citera
2026-01-09, 23:14
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen

Pga. is på vägen får hjulen inte fäste. Annars hade hon kört på honom rakt framifrån och troligen dödat honom.

Japp, det är troligt att denna videon kommer att fria honom, om nu inte det politiska trycket blir så stort att de behöver en scapegoat.
Citera
2026-01-09, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Det var tamig fan de mest hjärndöda kommentaren på åratal,,Du menar alltså på fullt allvar att myndigheter skall ges rätt att använda olagliga metoder mot medborgare som bryter mot lagen? Du passar bättre som medborgare i Iran eller Nordkorea,,!
Man kan inte både äta kakan och ha den kvar. Man kan inte själv bryta mot de lagar man har lust, och sen kräva att lagen upprätthålls till sista bokstav när man har nytta av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in