2026-01-09, 23:03
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Eftersom man inte kan stoppa en bil i rörelse med ett enhandsskjutvapen så finns det ingasomhelst möjligheter att hävda nödvärn. Hade skytten verkligen varit rädd för att bli påkörd av bilen i fråga hade han slängt sig undan, vilket han inte gör. Att hävda nödvärn är ungefär detsamma som att hävda att han är efterbliven mongolid. Vilket möjligtvis skulle kunna vara ett effektivt juridiskt försvar.

Han hade kunnat ta på sig en superman-kostym och flyga upp i luften också. Allt är möjligt i teorin och i tangentbordkrigarens livliga fantasi. Hon gasar och sladdar när han står framför bilen. Det bör definitivt ge honom rätt att oskadliggöra henne, dvs nödvärn. Om man öht ska tala om mordförsök så är det hennes mordförsök.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Åter så lyckas du klämma in fler fel i en mening än vad som borde vara möjligt. Det är förstås en prestation, så för någon som är så efterbliven som du är så är det nästan värt en medalj.

Min värld rasar inte samman bara för att en Karen blir skjuten av en fascist någonstan på andra sidan jorden. Jag jobbar under mark och jag bryr mig inte överdrivet mycket om vad som sker uppe vid ytan, inte i Sörland och absolut inte i Nordamerika.

Att det ger dig "lycka och liv" antyder att du borde gå och prata med någon. Definitivt borde du skaffa dig en vän.

Men det är ju ett problem, såklart.

Tragiskt.

Fascist hahaha snälla fortsätt du jobbar varken under mark eller någon annanstans, du dricker soja och är självhatande så pass mycket att du kämpar med näbbar o klor när din kamrat i USA från sin hjärna fint målad i bilen efter att ha försökt leka hjälte
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Kvinnan hade brutit mot lagen i timtal. Hon hade uppenbarligen ingen respekt för lagen. Så varför ska lagen respektera henne?

Igen: riktigt, riktigt efterblivet resonemang. Inte undra på att det blev sektmongo av dig.
Citera
2026-01-09, 23:04
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Vad oväntat att Dindonuffin nu bevisats did do something. Att de var där bara för att störa är alltså solklart nu.
Citera
Avstängd
Precis borskungen

Nu när rättvisans ljus har kommit ikapp vänstern som Omniscientpotent här så försöker de byta kurs...

Så vackert att se...

Det roligaste av allt är att kärringens dödsbo kommer få pröjsa skadorna på den andra bilen😂😂😂😂😂

Sen hoppas jag hunden är oskadd 🥺 vilket monster tar med sitt husdjur när de riskerar att bli skada det söta lilla livet 🥺

Citat:
Jag antar att detta skall föreställa ett intelligent argument?

Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Du gick all in på att ta parti för ICE-hatande, lesbiska Karen.

Men narrativet har totalt kollapsat. Det är därför du är så grinig.
Citera
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Allt är förstås en definitionsfråga. Han får definitivt mer kontakt med en tjej än vad du någonsin har fått.

Att värdesätta en "kontakt med en tjej" så högt som du gör visar bara din egen desperation. Pinsamt. Ovärdigt. Incel.
Citera
2026-01-09, 23:05
Medlem
Gridiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Det fascinerar mig att folk som själva bryter mot lagen sedan kräver att andra följer lagen. Kvinnan har ägnat timmar åt att störa en myndighets arbete. Verkligen inte laglydigt. Men när hon blir skjuten är det plötsligt viktigt att utreda och döma enligt lag. Varför?

Men döm henne i domstol då i stället för att skjuta henne i huvudet!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Här har du klippet som klart och tydligt visar när han blir påkörd. Kameran är nämligen från polisens vinkel.
Det du också kan tyda från klippet är att kärringen inte följer polisen order om att kliva ur bilen, följer sedan sin kompis order om att "gasa på", hon kör sedan rakt på en polis. Man måste vara bra efterbliven om man inte kan förstå vad som sker här.

https://x.com/JDVance/status/2009688858036986310?s=20

Lagen säger sedan :

Key Aspects of 18 U.S.C. § 111(b) & Vehicles

Så kvinnan begick alltså ett allvarligt brott och fick smaka konsekvensen. Hon satt i ett mordvapen (en bil) körde sedan rakt på en polis med mordvapnet. Hon har 100% sig själv att skylla.

Case closed.

Konstigt att han inte tappar mobilen han håller i eller ger ifrån sig nåt ljud. Han ser iaf vart kvinnan svänger och verkar inte frukta för sitt liv eftersom han inte ens bemödar att flytta på sig ett steg.
Citera
Medlem
Ferhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Bra. Det här gillar jag.

Att någon vågar och har vett att ändra sin felaktiga åsikt istället för att klamra fast vid den som den faktaresistenta tok- och extremvänstern alltid gör trots alla fakta som kastas på dem.

Ja, innan så hade jag enbart åsikten att hon var en idiot som förtjänade att dö och att allt var enbart hennes fel, men nu så inser jag att jag hade fel och att det fanns mer än en idiot i bilen.
Citera
2026-01-09, 23:06
Medlem
Afro-Gregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferh
Efter att ha sett den nya videon så har jag ändrat åsikt, för nu så anser jag att hennes vänsterextrema fru även borde arresteras och sättas i fängelse i tio år eller nått sånt för dråp. Eftersom hon hoppar in i bilen och säger "kör, kör!" efter att ha hotat polisen.

Man kan förstås se att kvinnan tittar rakt på polisen och hånler innan hon trampar gasen i botten, så man kan ju argumentera för att det inte behövdes mycket för att övertyga henne att göra som hon gjorde. Men, det är ju trots allt ändå en uppmaning till brott från frun, så ingen anledning att inte sätta henne i fängelse, eftersom man kan se det som att det är frun som är huvudansvarig. Så hon förtjänade egentligen att bli skjuten hon med.

Jihaa! Wild West!
Citera
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afro-Greger
Han hade kunnat ta på sig en superman-kostym och flyga upp i luften också. Allt är möjligt i teorin och i tangentbordkrigarens livliga fantasi. Hon gasar och sladdar när han står framför bilen. Det bör definitivt ge honom rätt att oskadliggöra henne, dvs nödvärn. Om man öht ska tala om mordförsök så är det hennes mordförsök.

Är det där att gasa och sladda så är det väldigt många motorburna ungdomar vi borde avliva på landsbyggden i Sverige då jag sett betydligt värre sladdar i närheten av människor på våra svenska gator och torg.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Fascist hahaha snälla fortsätt du jobbar varken under mark eller någon annanstans, du dricker soja och är självhatande så pass mycket att du kämpar med näbbar o klor när din kamrat i USA från sin hjärna fint målad i bilen efter att ha försökt leka hjälte
Du kan ju försöka låtsas vara något annat än en fattig patetisk incel, men då skulle du ju undvikit att skriva sådana här fattiga inlägg man skäms över:

Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Jag har alltid velat ha en sportbil som får folk att höja på ögonbrynen när man kör, gärna någon RS eller motsvarande och inser att jag inte kommer ha råd eller åtminstone inte innan jag är 50. Därför tänker jag köpa en på kredit så jag ändå kan ha nöje av den i min relativa ungdom.

30K netto in.

Vad för månadskostnader+försäkring kollar vi på om jag letar runt 800K?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in