2026-01-09, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Kör med hårklyverier om du vill, men det är oavsett en film från ICE agentens p.o.w.
Detaljer betyder något.

Om du inte anser att detaljer betyder något, så har ju ingen överhuvudtaget blivit påkörd eller hur?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Despierta
Flygkaparna 9/11 lär ha varit väldigt trevliga, inte mordiska alls.
Damen och frun var/är amatörprotesterare, typ "Vi har ingen aning men det låter kul att skapa oordning när ICE är här". Men dom hade inget i den leken att göra.
Den yngre kvinnliga föraren i bilen skrattar och ler och säger "I'm not mad at you' till någon. Hon framstår som helt harmlös.

Den kvinna som ser ut att vara lite äldre än föraren och står utanför bilen är därimot otrevlig och förolämpande.

Damerna har rätt att vara på gatan och göra sina åsikter hörda.

Citat:
Ursprungligen postat av Despierta

Att allmänheten inte släpps fram till bilen är inget märkligt. Vem bär ansvaret om offrets tillstånd förvärras (inte tillämpligt i detta fall dock) av någon i publiken som kallar sej läkare?

Om det inte är tillämpligt undrar jag varför du tillämpar det.

När svensk polis skjuter någon påbörjar de genast skadehantering. Och larmar. Och äger situationen.

De här låtsas poliserna springer ju bara omkring som yra höns och ryar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Till alla dårar som skyddar den radikala tokvänsterkvinnan, varsågoda.

https://www.youtube.com/watch?v=rpcCQTGfPLo

Solklart. Agenten var alltså på väg att mötla upp sin kollega och var påväg att ställa sig bredvid honom vid fönstret men kärringen hann trampa gasen i botten och sket i om så hennes butchflata till fru hade stått i vägen.

Agenten ställde sig alltså inte medvetet framför bilen.
Citera
2026-01-09, 22:45
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Varför går ICE agenten framför bilen flera gånger om han nu är rädd för att bli överkörd, första gången så backar hon även bort från honom.

Sen vad hon ska där och göra från början är en annan fråga.

Han hade redan bestämt sig för att skjuta kvinnan. Därför ställde han sig framför bilen.
Det var mord.
Citera
Avstängd
Så fan heller
Ingen saft och bullar här inte

New sheriff in town baby

Hon skulle arresteras, hon flydde och dog...

Vad kan vi lära oss från detta? att kanske låta ICE göra sitt jobb?

Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Polisen är att upprätthålla lag och ordning. Det ligger i polisens uppdrag att inte eskalera. Polisen som går mot dörren och försöker öppna den är den första tomten. Det är rena amatörtimmen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Polisen är att upprätthålla lag och ordning. Det ligger i polisens uppdrag att inte eskalera. Polisen som går mot dörren och försöker öppna den är den första tomten. Det är rena amatörtimmen.

Ice personal är inte poliser!
Citera
2026-01-09, 22:46
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Om man ska lyfta diskussionen här i tråden något, gentemot ett svenskt perspektiv: Vi har i Sverige ungefär en tiondel (10%) så många döda i skjutvapenvåld per år jämfört med USA. PER CAPITA (hoppas ni alla förstår vad detta matematiska begrepp betyder).

Eftersom vi än så länge har färre negrer, men om det fortsätter i nuvarande takt kommer vi tillslut förbi även där.
Citera
2026-01-09, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Knola din mama Horrunge
Jag antar att detta skall föreställa ett intelligent argument?
Citera
2026-01-09, 22:47
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Detaljer betyder något.

Om du inte anser att detaljer betyder något, så har ju ingen överhuvudtaget blivit påkörd eller hur?

Huruvida filmen blev tagen av en body-cam eller en mobil betyder inget, men du kan vara säker på att det kommer med som bevis i en eventuell rättegång. Sluta göra dg löjlig nu.
Citera
2026-01-09, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexyclasse
Enligt ABC news ska det ha funnits en hund i baksätet. Sköt dem den också, kanske på kul? Blir nog en sund hund som såg sin ägare bli avrättad.

Ja, jag såg en grånad svart hund, typ labrador, i baksätet. Typsikt terrorist grejor förstår man nu i efterhand.
Först barn lämning på skolan. Och så lite terrorism.
Citera
2026-01-09, 22:48
Medlem
Citat:
Det här stycket är efterblivet. Gravt efterblivet. Nästan så att man kan tro att du trollar. Jag ska förklara för dig, så att även du som efterbliven förstår, hur lagen funkar i demokratier.

1. Du lever ditt liv.

2. Staten anklagar dig för att bryta mot lagen.

3. Du svarar; "Whaaaat? Prata med min advokat".

4. Staten presenterar bevis inför en oberoende domstol.

5. Denna oberoende domstolen dömer dig.

Det finns ingen "respekt för lagen". Det finns en stat och dess åklagare, samt en tilltalad och dess advokat. Däremellan finns en rätt.

Du är helt enkelt en korkad stövelslickare.
Jag kan alltså köra rattfull så länge som jag inte åker fast. Jag behöver inte respektera lagen utan kan skita i lagen. Det är myndigheternas ansvar att se till att fånga mig. Got it. Det är så vänsterklägget fungerar.
Citera
2026-01-09, 22:48
Avstängd
Citat:
Två inlägg av samma person, en person som anser sig "normal".

Lustigt att personen kallar någon för "självhatande cucks", för jag är 100% säker på att R1D2 är en patetisk incel utan vänner.

Du gick all in på att ta parti för ICE-hatande, lesbiska Karen.

Men narrativet har totalt kollapsat. Det är därför du är så grinig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in