Citat:
Ursprungligen postat av
Omniscientpotent
Det är ju bara att kolla på din historik för att se att du har noll egna åsikter utan är en rysk påverkansoperatör.
Fan pinsamt att du skriver att du är glad för något.
Jag hänvisa hur lätt man kan använda systemet, dvs släpper man moralen kan man påverka samhället genom att ex utnyttja systemet, gör fler som jag kommer förändringarna vare sig någon vill något annat eller inte, dels vi är svåra att stoppa, som nu vill vara ledig o fixa sjukskrivning nov till mars, sedan exakt hur jag gått tillväga har jag inte berättat fullt ut. Genom detta kommer jag även rösta vänster så det blir lättare för fler att göra lika som jag.
Liknade med Renee o ICE, hon har tydligen håligt på en längre tid o motverka o blockera, var uppenbart inte första gången nu, visst även Renee är påverkad liksom jag o man gör som man själv tycker, som hon visa tydligt innan hon gjorde fel o blev skjuten.
Vi kan tydligt se att det finns två block idag, speciellt i Usa, vi ser hur man kommer längre o längre ifrån varandra, man tar till starkare o tydligare manifestationer för att vis utåt vad man tycker, Renee lyckades ganska bra tills hon blev skjuten, om ett tag helt bort glömd.