2026-01-08, 22:48
Medlem
Hela samhället håller på att brytas ner, invandring feminism och htbq är vapnen som används och kvinnorna de mest lättpåverkade verktygen som används för att slå sönder samhällen, Cp dårarnas epok kommer
Citera
2026-01-08, 22:48
Medlem
mensverkets avatar
Varför framställs hon som en oskyldig civil i Svensk media? Hur tydligt som helst att hon har hjulen riktade rakt mot agenten och kör på honom innan han avlossar skottet!
Citera
2026-01-08, 22:49
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Whataboutism är skönt för stunden.
Så kasta inte sten i glashus då.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferh
En tjock, vänsterextrem idiot som vägrade att lyssna på polisen och istället trampade gasen i botten och försökte köra över en polis som stod framför bilen, med resultatet att hon blev skjuten genom framrutan. Enbart en vinst för världen att hon dog, och hon har enbart sig själv att skylla. Eller mer exakt, hon hade förmodligen bara planerat att ignorera polisen och åka därifrån, men om han hade försökt blockera vägen och inte flyttat sig så skulle hon garanterat ha kört rakt över honom.

Masken är verkligen av på alla Trump-cucks. Fulla av impotenta våldsfantasier framför tangentbordet, jävligt spaka i verkligheten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
När då?

För när jag var barn så jobbade mina föräldrar.

Och när de var barn så var deras föräldrar ute och marscherade för sossarna.
Men varför marscherade dina far- och morföräldrar? Varför saboterade de inte polisens arbete och stod och skrek på polisen och kastade stenar? Dina far- och morföräldrar var ju helt värdelösa som protesterade på ett så mesigt sätt.
Citera
2026-01-08, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Nej, jag läser inte Aftonbladet, där har det inte stått något intressant de senaste 20-25 åren. Ja, jag har hyfsat bra koll, till exempel har ingen annan än jag länkat till något officiellt dokument, och jag gissar att jag har bott längre i USA (tre olika delstater, båda kusterna) än vad du har gjort.

Ok vad händer i USA då? Varför hoppar Walz av omvalet?

https://www.uppermichiganssource.com/2026/01/05/scandal-drives-gov-tim-walz-end-re-election-bid/

Vad anser du om Ilhan Omar och hennes förehavanden?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Hon är 37 och har 3 barn och har inget bättre för sig än att sabotera för arbetande människor på tjänsteutövning. Ärligt talat, fy fan vad värdelöst. Som om det inte räckte med att hon saboterade för dem så använde hon sin bil på ett hotfullt sätt, i alldeles närhet av människor. Hon utsatte andra för risk och de har rätt att försöka avvärja den risken. De har rätt att vara ifred från henne.
Rätten att döda? Du har verkligen noll koll. Bara för att hon irriterar eller hindrar (vilket man väl kan ifrågasätta) så är det inte ens i närheten befogat att döda. Den patetiske agenten stod redan ur vägen, han behövde inte avvärja något våld, han ville bara döda. Våld ska alltid vara proportionellt och det är det inte i närheten i detta fall. Agenten ska dömas som mördare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Så kasta inte sten i glashus då.

Så du hade inget att säga om Walz? Eller du vet väl inte vem det är förmodligen.
Citera
2026-01-08, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Varför framställs hon som en oskyldig civil i Svensk media? Hur tydligt som helst att hon har hjulen riktade rakt mot agenten och kör på honom innan han avlossar skottet!
Det beror på att Svensk media är vriden och vinklad åt ett håll. Precis som FOX-news är vridet åt ett annat. Vill man ha sanningen får man som vanligt läsa allt, tänka till själv och försöka hitta sanningen någonstans i mitten.
Citera
2026-01-08, 22:53
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Det är helt sinnessjukt att folk tycker att det är ofattbart att en person som spenderar hela sin dag terrorisera poliser, sedan kör en bil mot en polis blir skjuten.

Om du kastar sten mot en polis, springer med en kniv mot en polis eller kör en bil mot en polis. Ja då får du räkna med en motreaktion, bland annat att bli skjuten.

Tycker synd om barnet som har en sådan efterbliven morsa och som nu får lida för morsan darwinistiska beslut.
/QUOTE]
UOTE]

Borde polisen ha gjort samma sak när trump supportrarna demonstrerade och stormade kapitolium efter ett regelrätt demokratiskt val. Alla där skulle förstås ha fått ett skott i huvudet enligt dig? Detta var en erfaren agent som borde ha mer kyla. Ska man i Sverige även skjuta fotbollshuliganer, högerextremister eller eller någon överförfriskad kroggäst som förstör kvällen för polisen?
Citera
2026-01-08, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferh
En tjock, vänsterextrem idiot som vägrade att lyssna på polisen och istället trampade gasen i botten och försökte köra över en polis som stod framför bilen, med resultatet att hon blev skjuten genom framrutan. Enbart en vinst för världen att hon dog, och hon har enbart sig själv att skylla. Eller mer exakt, hon hade förmodligen bara planerat att ignorera polisen och åka därifrån, men om han hade försökt blockera vägen och inte flyttat sig så skulle hon garanterat ha kört rakt över honom.

Bilen hade uppenbarligen ratt, eftersom hjulen svänger bort från ICE-agenten. Bilen rullar i hissnande 7 km/h?

Din tråkiga människosyn är noterad. Jag beklagar.
Citera
2026-01-08, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Rakt emot agenten? Videon visar extremt tydligt att hjulen var maxade för att svänga höger och agenten stod på vänster sida. Hur blind kan man vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in