2026-01-07, 23:11
Medlem
Ser ut som sår på vänster örsnibb och blod i vänster öra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabka
Ny artikel på Aftonbladet ikväll:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k0JlQk/teorin-vilma-andersson-kan-vara-en-copycat

Läskigaste jävla ansiktet jag sett

Jag blev spyfärdig när jag såg bilden!! HERREJÄVLAR🤮🤮
Citera
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kettlecooked
Jag tror att det är bilder från 2019.

I den tidigare artikeln från Aftonbladet la de upp bilder medan monstret var på jobbet och sa att de var tagna några timmar innan gripandet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Okp1aw/sag-vilma-andersson-leverera-mat-till-kafe-efter-mordet

Där har Vilma/Robin blått hår och ser helt annorlunda ut än på de senaste bilderna med rött hår.
Lol nej? hur är det med läsförmågan?

"Bilder från i mars 2024. Vilma Andersson har varit anställd hos en matgrossist som kör ut färska råvaror i Stockholm, bland annat till kaféet på Södermalm.
Foto: Läsarbild"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippilotte
Om de vart brun hårfärg på det sättet, så hade man ju inte sett flinten så tydligt som man gör. Han har dock klippt av sig polisongerna vilket gör att han ser heltokig ut.

Ser inte ut som polisongerna är avklippta. Tror han bara lagt dom bakom öronen för bilden.
KAN vara därför hela frisyren är knas för det är hans långa lugg, men osäker.

Men han har iallafall rakat bort ögonbrynen, så han har förmodligen sminkat dom på annorlunda sätt innan.
Citera
2026-01-07, 23:12
Medlem
Pastelclouds avatar
Haha alla andra hann före ang håret! Detta får gärna raderas för att inte skräpa ner tråden

Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Du tänker nog på den med rosa tröja i andra artikeln.

Kolla in dessa mugshots:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k0JlQk/teorin-vilma-andersson-kan-vara-en-copycat

Helvete va äcklet ser ut!!
Om jag får spekulera kring utseendet så ser håret nyfärgat ut. Och det ser även ut som han försökt klippt av håret kortare med en kökssax eller något. Ser ju även ut som han fått en smäll på snoken
Citera
2026-01-07, 23:13
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Är det blod i ansiktet och där vid näsan? Kan man hoppas på att polisen tryckte ner honom mot marken extra jävla hårt? Det hade fan jag gjort.

Jag tror aldrig jag sett en så skräckinjagande person, finns det någon i närheten ens?
Citera
2026-01-07, 23:13
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Håller med, bra iaktagelse!
Så där "rakt" som det ser ut på ena sidan ser det bara ut direkt efter man klippt det. (klippt mig själv i 30 år, på gott och ont )

Samt att man ser långa hårstrån han missat.

Det ser som gjort med en sax eller kniv i all hast.

Ögonbrynen ser rakade ut.
Citera
2026-01-07, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loco1214
FYFAN… Blir illamående av bilderna som visar vid gripandet 😪 Finner inga ord… Skräck!!

Tänk att möta honom i mörkret? Dör hellre av en hjärtinfarkt fyfan stackars Bo kan inte ens föreställa mig vad hon fick gå igenom😭❤️‍🩹
Citera
2026-01-07, 23:14
Medlem
Vad är det för något mellan hans fötter? Det bruna
Citera
2026-01-07, 23:15
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastelcloud
Helvete va äcklet ser ut!!
Om jag får spekulera kring utseendet så ser håret nyfärgat ut. Och det ser även ut som han försökt klippt av håret kortare med en kökssax eller något. Ser ju även ut som han fått en smäll på snoken
Ja, jag svarade nyss på ett annat inlägg där han noterat att håret ser nyklippt ut.

Ena polisongen är kortare än den andra med. Undra om han hade blod i håret så han gjorde en nödlösning.
Citera
2026-01-07, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Är det blod i ansiktet och där vid näsan? Kan man hoppas på att polisen tryckte ner honom mot marken?

Jag tror aldrig jag sett en så skräckinjagande person, finns det någon i närheten ens?

Kommer inte kunna sova i natt, mår så fruktansvärt illa! Och han får vara vid liv? Duscha äta och sova?? PISKA PSYKOPATEN TILL DÖDS NU!!!!
Citera
2026-01-07, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippilotte
Vad är det för något mellan hans fötter? Det bruna

Jag är på gränsen till att spy fick så ont i magen av bilden..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in