2026-01-07, 22:32
Medlem
TheTerminators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Mår illa 🤮 vilken fruktansvärd syn och de lär bli mardrömmar deluxe av ett sånt missfoster…!

Tänkte samma.. väldigt läskig. Som ur en skräckfilm..

Exakt! Fick direkt vibes av Bill Skarsgårds variant av Pennywise, och då är detta fanskapet på riktigt! Jävla jättepanna, rödhårig och halvflint megaskalle på det...
Citera
2026-01-07, 22:32
Medlem
Kebabkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleUnit
Jag har samma blick och minspel på ett skolfoto från när jag var 16 och hade provat ecstasy och amfetamin natten innan, plus att jag troligtvis befinner mig på autismspektrat. Autism och könsdysorfi verkar ha en stark koppling.

De avskrev NPF vid rättspsykiatriska undersökningen..
Citera
2026-01-07, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Tyckte med det ser ut som han flinar, eller så är han bara sammanbiten för att inte blotta tänderna.

Tycker att flinet signalerar belåtenhet/ tillfredsställelse …
Citera
2026-01-07, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabka
De avskrev NPF vid rättspsykiatriska undersökningen..
Oh faen det hade jag aldrig trott.
Citera
2026-01-07, 22:36
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Jag tycker mig se rivmärken i pappan, ovanför hans vänstra ögonlock, munnen, näsan, kinden.

Fyfan stackars My.

Hon verkar gjort motstånd så han hade nog ihjäl henne på platsen där det hände.
Stor i en tidning idag att hon misstänkts ha mördats natten mellan 26/27.
Så ett dygn levande ca

https://www.lt.se/2026-01-07/polisens-jakt-pa-mordplatsen/
"Polisen vet därmed fortfarande inte exakt var den 25-åriga kvinnan dog – och inte heller exakt när.

Gärningsmannen Vilma Andersson misstänks ha utfört mordet någon gång under natten mot 26 och 27 december. "
Citera
2026-01-07, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loco1214
Tycker att flinet signalerar belåtenhet/ tillfredsställelse …
Ja...får återigen känslan att han egentligen ville åka fast. Om han har mördat tidigare (vilket jag ser som rätt så sannolikt) och kommit undan så kanske det blev en tomhetskänsla efter ett tag om ingen får reda på vad han har gjort. Han vill kanske bli känd som Sveriges sjukaste mördare genom tiderna?
Citera
2026-01-07, 22:37
Medlem
Nationalromantiks avatar
Man blir chockad när man ser en sån här individ och inser att msn tittar på ren ondska.

Det är liksom satan själv, en demon, ett monster
Citera
2026-01-07, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACoEF
Det är en småsak i förhållande till resten av ämnet, men är det bekräftat att det var Robin/Vilma som blev stannad för blåljus på Strandvägen? Känns som det borde stå med i belastningsregistret om bot utfärdats, men kan inte se något om det.
Han hade skrutit för någon på sin arbetsplats om detta och nämnt Strandvägen specifikt, så det stämmer nog. Ålder och ..tja kön.. stämmer ju också
https://www.mitti.se/nyheter/kvinna-satte-blaljus-pa-bilen--stoppad-av-polis-6.3.196105.91db8fd113
Citera
2026-01-07, 22:38
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Ja...får återigen känslan att han egentligen ville åka fast. Om han har mördat tidigare (vilket jag ser som rätt så sannolikt) och kommit undan så kanske det blev en tomhetskänsla efter ett tag om ingen får reda på vad han har gjort. Han vill kanske bli känd som Sveriges sjukaste mördare genom tiderna?
Fast han förnekar ju mord, erkänner bara gravfridsbrott.

Då skulle han ju ha erkänt.
Citera
2026-01-07, 22:39
Medlem
Jag tycker också att hans händer/handleder ser betydligt mörkare ut än den övriga kroppen, kan också tyda på att de vart handgemäng av diverse slag. Särskilt runt handlederna ser de strimmigt rött ut.
Citera
2026-01-07, 22:40
Medlem
Tror ni att dessa foton är mugshots tagna nu efter My:s mord?

Jag tänkte först att det var bilder från det första gripandet 2019.

Vad tycker ni?
Citera
2026-01-07, 22:41
Medlem
En bisarr tanke slog mig
Hur många såna här Wilma/Robin går omkring på gatorna och drömmer om att styckmörda en stackars oskyldig kvinna!?!

Man blir mörkrädd när man vet att för bara några veckor sedan visste ingen om Wilma/Robin. Hen fanns mitt ibland oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in