Nyfiken på var Aftonbladet fått tag på de senaste mugshotsen? Håret på armarna reste sig när jag såg bilderna, tänk å möta den där saken mitt i natten, man hade ju fattat direkt att något inte stämde. Fy fasen asså, ser helt galen ut. Kan inte ens tänka mig vad My har fått utstå med den där galningen
Den där vidriga gasten kommer jag drömma mardrömmar om ett tag framåt..
särskilt helkroppsbilden från häktet när han står i någon slags nattsärks-liknande finkandress och ett dissocierat nylle och tom blick
Jag har samma blick och minspel på ett skolfoto från när jag var 16 och hade provat ecstasy och amfetamin natten innan, plus att jag troligtvis befinner mig på autismspektrat. Autism och könsdysorfi verkar ha en stark koppling.
Liksom andra undrar jag hur man kan komma att se ut sådär bara några år efter att ha sett någorlunda normal ut. Vad har hänt däremellan?
Tänkte också på detta, känns som att han ser helt annorlunda ut jämfört med hans selfies, men det kan ju vara att han använder jättemycket filter.. såg ut som han åldrats typ 30 år på de senaste bilderna
Dels beror det på arv/gener, alltså medfödda ”fel” och dels på föräldrarnas bristande uppfostran. Säkert spelar fler faktorer in. Ruggigt är det hur som helst.
Ju mer info som kommer desto mer framstår det som om en av GM:s drivande faktorer är avund.
Senast redigerad av VonJuvelen 2026-01-07 kl. 22:52.
Det är en småsak i förhållande till resten av ämnet, men är det bekräftat att det var Robin/Vilma som blev stannad för blåljus på Strandvägen? Känns som det borde stå med i belastningsregistret om bot utfärdats, men kan inte se något om det.
Jag tror att jag hittat Vilmas Instagram från när han/hon var yngre: robin9963, fotbollpro99.
Tror även jag hittat hans pappas insta med 2 bilder på Vilma som jag inte sett i tråden än. Insta: steffehjerth. Ena bilden verkar vara tagen vid Laxsjön och den andra på Munsö vilket det pratats om i FUP och här i tråden.
Vet inte om du sett men finns en som heter SabbHjerth också som är Robins gamla. dock inga inlägg.