Citat:
Ursprungligen postat av
jonte500
Det första du skriver har jag ingen aning om vad du menar ens, men det är väl din melodi! Att försöka blanda korten genom att spela utvecklingsstörd!
1:15 in i klippet jag länkade tar din idol en
väldigt underårig tjej på brösten!
Du hatar inte alls pedofiler, du har vevat i förmån för en i flera år här på forumet! Ta mitt råd, och sluta gå hemma

Det är enkelt att förstå, utan att våldtäkten fastställdes så hade stämningen varit över där mot donalds.
Att stå bakom våldtäkter är rätt sjukt, men i fascismen är inte våldtäkter ett problem, inte heller pedofili/sex med minderåriga inser man och om det är donalds det handlar om.
Med Joe så är det tvärtom, där räcker fantasier.
Dina fantasier vad du ser är bara konstiga, men förstår du ser narrativet du matats med och hemska Joe.
Vi vet med fullständig säkerhet Joe är ingen donalds, för donalds har lager på lager på lag och åter på lager av djupt samröre med känd pedofil och som donalds även hade hemligheter med.
Men är det inte intressant, inga lager med Joe största pedofilin någonsin, +20 lager av pedofili/sex med minderåriga, resor som donalds sade aldrig e4rxisterade, bilder som är AI(fast AI inte ens existerade då, eller ens photoshop osv...osv...osv... ja, ni förstår många osv till, osv...
Och den dagen du visar samma sak på Joe än bara kramar som du tolkar till konstigheter.
Hade du däremot sagt Bill, ja, ingen tvekan där heller som med donalds.
Dock är det så enkelt att donalds är djupt involverad med Epstein och donalds lovade släppa dokumenten men gjorde inte och huset röstade alla utom en pedofil i R som röstade nej.
Men i fascismen så är inte lite pedofili/sexa med minderåriga ett problem har vi lärt oss.