Resultat: Klarar ni av dialekten?
Ja, det stör mig inte
35,17%
102 röster
Nej, det stör och tar fokus ifrån matchen
64,83%
188 röster
2025-06-06, 02:06
Medlem
ricardo22s avatar
Har Axen börjat bryta på Gudetti sätt?
Citera
2025-06-11, 11:01
Medlem
Chris Härenstam är dålig på allt han kommenterar
Citera
2025-08-10, 15:16
Medlem
Kaciguios avatar
Inget stort fan av Irma Helin på Max, nog inte sämst men en dryg röst att lyssna på.

Pär Hansson och Tommy Åström är bäst.
Citera
2025-08-12, 19:35
Medlem
Minns att Kennet Andersson också var kommentator i samma veva som Dahlin, va? Om möjligt än sämre, vilket även insåg. Makoto Asahara på Sportbladet är nästan lika kass som kommentator på Sportbladet som skribent, vilket inte säger lite. Irma Helin som nämnts är ju en av de bästa experterna vi har.
Citera
2025-08-27, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaciguio
Inget stort fan av Irma Helin på Max, nog inte sämst men en dryg röst att lyssna på.

Pär Hansson och Tommy Åström är bäst.

En typiskt inkvoterad sopa. Blir inte bättre av att hon gillar att rulla runt i sänghalmen med en viss aktiv Bajenspelare. Undrar hur länge Mika står ut med med hennes ständiga otrohet.
Citera
2025-10-30, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cepel
En typiskt inkvoterad sopa. Blir inte bättre av att hon gillar att rulla runt i sänghalmen med en viss aktiv Bajenspelare. Undrar hur länge Mika står ut med med hennes ständiga otrohet.
Vem är Bajenspelaren det rör sig om? Kan du åtminstone ge position?
Citera
2025-10-30, 19:03
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piatek
Vem är Bajenspelaren det rör sig om? Kan du åtminstone ge position?
Hennes man, gissar på Doggy style.
Citera
2026-01-03, 21:01
Medlem
Pernambucanos avatar
Vicky Blommá som kommenterar La liga är nog den sämsta. Okunnig och aldrig med i matchen. Lyckas förstöra alla matcher hon kvoteras in på.
Citera
2026-01-07, 18:45
Medlem
Jag stör mig på alla mälardalingar som kommenterar engelsk fotboll för dom kan aldrig uttala engelska klubbar eller namn på ett acceptabelt sätt, ”mennchester” t.ex.

Men egentligen stör jag mig ännu mer på engelska kommentatorer som inte vet t.ex. att alla franska ord eller namn har betoning på sista stavelsen. Det heter inte Embappe utan Embappé. Alla kommentatorer i alla länder förstår det utom kommentatorer i grannlandet England.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in