Resultat: Klarar ni av dialekten?
Ja, det stör mig inte
35,17%
102 röster
Nej, det stör och tar fokus ifrån matchen
64,83%
188 röster
2022-06-06, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Varför är det minst en kvinnlig kommentator till VARENDA JÄVLA MATCH? Alltså jag blir fan galen på den här skiten.

Vem var fruntimret som pratade sönder matchen i TV-sändningen igår?
Citera
2022-06-06, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Vem var fruntimret som pratade sönder matchen i TV-sändningen igår?

Johanna Frisk och då är hon ändå en av de bästa kvinnliga experterna just nu

hon har bla ofta kommenterat Premier League den gångna säsongen
Citera
2022-06-06, 14:59
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Du vet varför.

Ja, du har rätt. Självklart vet jag. Det var en retorisk fråga. Men jag blir fan galen på riktigt snart.
Citera
2022-06-06, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Hanna Marklund är åtminstone i mitt tycke den bästa kvinnliga experten. Många stör sig på hennes dialekt men om vi ser till hennes kunnande så är hon otroligt bra tycker jag. Om jag minns rätt så satt hon i fyrans EM-studio för några år sedan . Hennes utläggning om Nordirland var något av det bästa jag hört . Visst ploppar det upp självklarheter ibland men hon har bra koll på alla lagen och hennes kunnande kan ingen ta ifrån henne

Så hur ofta brukade du agera basketboll som spädbarn? Förutom hennes rent av vidriga dialekt och sätt att tala på så går det inte att hitta substans i något som hon lägger till. Kliché-kjelles kvinnliga motsvarighet heter Hanna Marklund.
Citera
2022-06-07, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Varför är det minst en kvinnlig kommentator till VARENDA JÄVLA MATCH? Alltså jag blir fan galen på den här skiten.

Håller med dig till 100%, är dom inkvoterade? Ta t ex Hanna Marklund, man fattar fan inte vad hon säger och hon babblar bara på utan någon som helst röd tråd. Hon förstör matchen totalt.
Finns flertalet kvinnliga kommentatorer som bara babblar och babblar utan att det tillför något, det stör bara så jag brukar stänga av ljudet till och med.
Citera
2022-06-07, 11:42
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hawthorns
Så hur ofta brukade du agera basketboll som spädbarn? Förutom hennes rent av vidriga dialekt och sätt att tala på så går det inte att hitta substans i något som hon lägger till. Kliché-kjelles kvinnliga motsvarighet heter Hanna Marklund.

AzDz hyllade ÖFK och såg inte på kartan att allt var bluff. Så du förstår nog vad vi har att göra med. Han ska vara tvärtom och sticka ut jämfört med vad gemene man tycker. Hade vi hyllat Marklund hade han sågat hon.
Citera
2022-07-20, 23:45
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
För att återknycka till den kvinnlige kommentatorn så hette hon tydligen vicki blomme. Verkar inte ha någon gedigen karriär bakom sig, ens på damnivå mått mätt. Jobbar som "fotbollsanalytiker".

På tal om Vicky Blomme mår hon bra? Hon är likblek.
Citera
2022-08-02, 13:42
Medlem
snillet_1s avatar
Poya Asbaghi blir ny expert på Viaplay. Kan nog fungera bra, han har välsmort munläder.

https://twitter.com/ViaplayFotboll/status/1554365483562024960
Citera
2022-08-02, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Poya Asbaghi blir ny expert på Viaplay. Kan nog fungera bra, han har välsmort munläder.

https://twitter.com/ViaplayFotboll/status/1554365483562024960
Dock har han ju inte debuterat ännu så svårt att säga hur han kommer sköta sig . Men det kan bli bra .
Citera
2022-09-01, 21:02
Medlem
Fredrik Ljungberg måste ju vara det sämsta som Viasat någonsin haft.
Citera
2022-09-01, 23:22
Medlem
Martin Dahlin och Anette Börjesson 😨🥺
Citera
2022-09-04, 23:20
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Har sett folk gnälla om Irma och hennes favoriserande av Djurgården. Tidigare har jag sett det som bitterhet då man ofta ser folk beklaga sig för att den och den kommentatorn favoriserar visst lag för att dom inte har samma syn på situationer som man själv har eller bara det vanliga mindervärdeskomplexet gentemot storstadslag.

Men i det här fallet kan jag inte annat än och stämma in. Längesedan jag hörde en så partisk kommentatorsinsats. Vet inte hur många gånger hon upprepade att det var onödigt spännande på slutet. En av gångerna kom hon iallafall på sig själv och tillade ”för Djurgårdens del”.

Man kunde höra skräcken i rösten när Zetterström var farligt ute och nästan orsakade straff. Samt irritationen när Djurgården misslyckades hålla bollennoch slösa tid.

Är det Zibanejad som lärt henne vilket lag som gäller kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in