Citat:
Citat:
Åslunds problem HAR varit att han varit överambitiös och att han ibland försökt sig på lite för svåra ord och begrepp som inte riktigt passat in i sammanhanget. Det har han dock slipat bort rejält, även om det kommer tillbaka lite då och då.
Som expert är han dock bäst för tillfället, vet i ärlighetens namn inte vem som slår honom på fingrarna där. Jävligt skarp analytisk förmåga, bra på att snabbt se och förklara exempelvis varför en passning är bra slagen, varför den löpningen är bra, varför försvararen läste spelet bra osv. Väldigt bra på att se helhetsbilder är han också.
Det stockholmska/bratiga får man leva med, även om jag förstår att det såklart finns en hel del Stockholmskomplex ute i landsbygderna, så därför förstår jag varför han kan framstå som osympatisk.
Som expert är han dock bäst för tillfället, vet i ärlighetens namn inte vem som slår honom på fingrarna där. Jävligt skarp analytisk förmåga, bra på att snabbt se och förklara exempelvis varför en passning är bra slagen, varför den löpningen är bra, varför försvararen läste spelet bra osv. Väldigt bra på att se helhetsbilder är han också.
Det stockholmska/bratiga får man leva med, även om jag förstår att det såklart finns en hel del Stockholmskomplex ute i landsbygderna, så därför förstår jag varför han kan framstå som osympatisk.
Citat:
Var beredd på att inte få medhåll, som sagt han verkar vara populär bland många andra. Har inga komplex mot honom utan är själv stockholmare. Det du skriver om överambitiös och svåra ord är exakt det som blir problem för honom. Känns som att han vill glänsa lite och verka bildad med fina ord istället för att prata lättare vilket gör att han oftast stammar till och har svårt att få ut orden typ. Han har inte några vidare kunskaper om PL. Vilket märktes tydligt igår. Nämnde knappt liverpool i toppstriden menade att bilic inte gjort något bra jobb alls (förra säsongen då?) alexis sanchez ska lämna arsenal i januari? Jo tjena
.Men han har väl sagt att han brinner för serie a och la liga så är inte hans fel utan viasat som får ta på sig det att man tar in honom i en studio med 2 premier league matcher och 1 spansk match.
Tycker ibland han kommer med supporteråsikter man ser på SF ochså. Typ att zidane står för flera felbeslut som räddas av turen 30 matcher i rad. Är kanske därför han blivit poppis. Han är väl med där och i eurotalk ibland.