Citat:
2 och en halv
Vi säger att jag talar om tre personer. Alla dessa tre personer har en sak gemensamt, samtal utan bild först. Och nej aldrig dejtat en ”fuckboy”.
Det där anonyma bjuder in kriminella, kvinnomisshandlare, psykiskt sjuka och narkomaner att närma sig kvinnor som annars hade kunnat se hans sociala medier för att se vad det är för en person, har han många vänner och vem följer han? Har han många bilder och är taggad från olika människor? Har han en dom på sig? Oj han sitter i fängelset eller ännu värre rättspsyk? Oj ja men gud honom vill vi verkligen ha? Snälla mörda mig när jag sover med din psykiskt sjuka sjukdom som är livsfarlig, sedan får du reda på att det även är en tung narkoman och att han anses vara farlig för allmänheten och har en dom på sig för mordförsök ja tack, kom och ta mig!

Det här gynnar enbart farliga män. Och i riskzonen befinner sig uppgivna kvinnor.
Det bästa och säkraste sättet är att träffa en person inom jobbsammanhang eller någon bekants bekant för rykten går, hade det funnits dirt så hade du fått reda på det, vi lever i farliga tider och det finns massa galningar online. För en kvinna är både bild och rörligt material och irl svinviktigt för att inte åka på en riktig batcrazy cuckoowuckoo utan gränser. Dessa galningar är ständigt på jakt och Flashback är en farlig källa till det.
Vi säger att jag talar om tre personer. Alla dessa tre personer har en sak gemensamt, samtal utan bild först. Och nej aldrig dejtat en ”fuckboy”.Det där anonyma bjuder in kriminella, kvinnomisshandlare, psykiskt sjuka och narkomaner att närma sig kvinnor som annars hade kunnat se hans sociala medier för att se vad det är för en person, har han många vänner och vem följer han? Har han många bilder och är taggad från olika människor? Har han en dom på sig? Oj han sitter i fängelset eller ännu värre rättspsyk? Oj ja men gud honom vill vi verkligen ha? Snälla mörda mig när jag sover med din psykiskt sjuka sjukdom som är livsfarlig, sedan får du reda på att det även är en tung narkoman och att han anses vara farlig för allmänheten och har en dom på sig för mordförsök ja tack, kom och ta mig!

Det här gynnar enbart farliga män. Och i riskzonen befinner sig uppgivna kvinnor.
Det bästa och säkraste sättet är att träffa en person inom jobbsammanhang eller någon bekants bekant för rykten går, hade det funnits dirt så hade du fått reda på det, vi lever i farliga tider och det finns massa galningar online. För en kvinna är både bild och rörligt material och irl svinviktigt för att inte åka på en riktig batcrazy cuckoowuckoo utan gränser. Dessa galningar är ständigt på jakt och Flashback är en farlig källa till det.
Kan säkert stämma, men jag skulle säga att ett långt samtal (20 vändande mail) är mer givande än bild för att kartlägga. Bilder manipuleras och lånas lätt, resonemang och bemötande kommer från personlighet.
Alla män gillar inte dela sitt liv online, betyder inte att de är dålilga män för det, tvärtom kan vara jättebra män.
Man får nysta på egen hand och ha tålamod.