2026-01-06, 22:03
Medlem
Fick upp en av lilla fruns TikTok’s från i somras. Christofer ligger på henne i sängen och sniffar runt i hennes ansikte. Hon ser verkligen ut som ett litet barn under honom 🤢
Citera
2026-01-06, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Det kändes nästan som om hon försökte imponera på någon, med alla dessa ord som inte ledde någonstans.

Jag kan säga att skuldrådgivaren knapra ner allt i molekyler.

Skuldrådgivaren skulle på förhör idag ang Linnea som jag uppfattade det hela vet inte om hon anmält honom eller om det gäller kniven i halsen men det lags ju ner.
Citera
2026-01-06, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Skuldrådgivaren skulle på förhör idag ang Linnea som jag uppfattade det hela vet inte om hon anmält honom eller om det gäller kniven i halsen men det lags ju ner.

Vad skulle hon ha att anmäla honom för?
Citera
2026-01-06, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Smaklöst var vad jag pratade om att det var att hon pratade om killen på en live efter (Och att bjuda hem killen var inte då jäkla smart). Precis som Chrippa och Linnea är osmakliga i saker dom säger och gör. Men det är sådant folk gör på internet. Hennes osmaklighet är inte värre än Chrippas säger jag bara.

Aldrig påstått att jag inte är osmaklig i mina uttalanden. Alla tycker olika saker är osmakliga men det är hykleri att tycka det en gör är osmakligt men en annan som gör liknande inte är det 🤷🏻‍♀️

Julia berättar i liven att detta var när hon mådde som sämst och ville träffa någon så kom en kille till henne och hon hade en kompis i luren hela tiden och han gick ju sen när flickan vaknade så farligt var det inte sen hade Julia slutat svara honom.
Nu vill hon vara singel och inte ha någon man och det kan nog vara skönt för henne men hon måste ju också få träffa människor om hon vill.

Barnet skulle äta pannkakor men mjölken var slut och jag tror att flickan själv ville ha det, hemma hos oss äter vi varma mackor till middag ibland dom kanske hade ätit en stor lunch det kan ju ingen veta.

Flickan hade fått julklappar av C som Julia sa kan du visa vad du fick av pappa, sen ville hon att pappa skulle ringa och säga god natt men Julia svarade att han har nog inte tid för då hade han ringt redan.
Senast redigerad av mutemute123 2026-01-06 kl. 22:26.
Citera
2026-01-06, 22:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Vad skulle hon ha att anmäla honom för?

Säkert för att han pratar om dom på YouTube dock utgår han ju endast från vad Corren skrev på rättegången och vad C & L skriver på sociala medier han är ju väldigt påläst och kan förklara på ett enkelt sätt.
Men det kan ju också vara så att man tagit upp anmälan av kniven ingen aning faktiskt.

Det var hans senaste video precis i början om man vill lyssna.
Citera
2026-01-06, 22:24
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Han har naturligtvis inte fått någon såld, haha. Verkligheten är inte hans business

[I][/i]
Citat:
Ursprungligen postat av RavyBaby
Om alla i tråden kan bara sluta ge Micro luft (vilket jag antar du syftar på) och bara ignorerar henne så vore det bättre för oss alla. Omöjligt att läsa ikapp flera sidor när 95% är bara skit från denne. Och på tal om hennes post hunting också. Mods får gärna börja rensa upp flera sidor spam inte direkt kul att försöka läsa ikapp vissa ämnen när man måste hoppa igenom flera sidor spam.

OT
Ska man verkligen tro på Kräftan att kepsarna är slutsålda? Menar redan första dagen postade han att dom var slutsålda sen dom är uppe igen för att sen säga slutsålda och senast idag finns det få tal kvar
Citera
2026-01-06, 22:24
Medlem
Carrocks avatar
Citat:

Ne det lär vara angående en anmälan som han gjort på Skilleras. Axel Incel Bölman.
Citera
2026-01-06, 22:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ne det lär vara angående en anmälan som han gjort på Skilleras. Axel Incel Bölman.

Aha det var svårt att förstå för han sa ”ni vet säkert vad det gäller” men samtidigt pratade han om Linnea så därför uppfattade jag att det var henne han pratade om.
Hade ingen aning om att han anmält Axel vet du varför?
Citera
2026-01-06, 22:36
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Julia berättar i liven att detta var när hon mådde som sämst och ville träffa någon så kom en kille till henne och hon hade en kompis i luren hela tiden och han gick ju sen när flickan vaknade så farligt var det inte sen hade Julia slutat svara honom.
Nu vill hon vara singel och inte ha någon man och det kan nog vara skönt för henne men hon måste ju också få träffa människor om hon vill.

Barnet skulle äta pannkakor men mjölken var slut och jag tror att flickan själv ville ha det, hemma hos oss äter vi varma mackor till middag ibland dom kanske hade ätit en stor lunch det kan ju ingen veta.

Flickan hade fått julklappar av C som Julia sa kan du visa vad du fick av pappa, sen ville hon att pappa skulle ringa och säga god natt men Julia svarade att han har nog inte tid för då hade han ringt redan.

Tack för att du klargjorde det hela. Jag tror verkligen Julia försöker och gör allt för att flickan ska få ha det bra. Så tråkigt att det finns vissa idioter går solen att försöker smutskasta henne.

Jag och min dotter har också haft mackor av olika slag till middag genom åren. Ingen av oss har tagit skada av det så förstår inte varför det plötsligt är som att hela världen går under för flickan åt det en kväll.
Senast redigerad av Nejellerva 2026-01-06 kl. 22:40.
Citera
2026-01-06, 22:37
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Aha det var svårt att förstå för han sa ”ni vet säkert vad det gäller” men samtidigt pratade han om Linnea så därför uppfattade jag att det var henne han pratade om.
Hade ingen aning om att han anmält Axel vet du varför?

Han har inte sagt det till 100% men lär garanterat vara Bölman. Vet att han sagt tidigare att han anmält en annan kreatör. Det kan omöjligt vara Linnéa.

Däremot har Axel snackat massor skit och förtalat, tror det är något uttalande där han målat ut skuldrådgivarn för något brott eller så, det är nog det han huggt på när han anmält.. Axel gillar ju att snacka om att andra förtalar men han själv har ju flera gånger åkt dit på förtal. Sen tror han det inte ska räknas bara för att han gått med på förlikning och betalat skadestånd. Men om man söker på Axel luo Öhman tror jag man kan får fram åtminstone 5-6 domar/tvistemål med bland annat förtal mm.
Citera
2026-01-06, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Han är hennes lilla mus. Jag undrar vad han tänker när han ligger vaken om natten?
Jag skulle vilja fråga.. - Är du lycklig?
Inte för att jag bryr mig kanske, bara nyfiken.
Vi ska skratta ÅT honom.. Det är det hon vill.
Vidrigt. Men visst. Han är väl lika vidrig han så..
Ja enligt honom själv och vad han sa i Anjos studio. Så sover han inte ens på natten, han är rädd att Linnea mördar honom i sömnen!
Citera
2026-01-06, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Tack för att du klargjorde det hela. Jag tror verkligen Julia försöker och gör allt för att flickan ska få ha det bra. Så tråkigt att det finns vissa idioter går solen att försöker smutskasta henne.

Jag och min dotter har också haft mackor av olika slag till middag genom åren. Ingen av oss har tagit skada av det så förstår inte varför det plötsligt är som att hela världen går under för hon åt det en kväll.

Finns nog ingen familj som inte ätit mackor till middag, någon gång. Ja, bortsett en då.

Och hur bra fick hon i sig hos papsen och lilla frun. iPad och en stor påse godis, åtskilliga gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in