Citat:
Ursprungligen postat av
Nejellerva
Smaklöst var vad jag pratade om att det var att hon pratade om killen på en live efter (Och att bjuda hem killen var inte då jäkla smart). Precis som Chrippa och Linnea är osmakliga i saker dom säger och gör. Men det är sådant folk gör på internet. Hennes osmaklighet är inte värre än Chrippas säger jag bara.
Aldrig påstått att jag inte är osmaklig i mina uttalanden. Alla tycker olika saker är osmakliga men det är hykleri att tycka det en gör är osmakligt men en annan som gör liknande inte är det 🤷🏻♀️
Julia berättar i liven att detta var när hon mådde som sämst och ville träffa någon så kom en kille till henne och hon hade en kompis i luren hela tiden och han gick ju sen när flickan vaknade så farligt var det inte sen hade Julia slutat svara honom.
Nu vill hon vara singel och inte ha någon man och det kan nog vara skönt för henne men hon måste ju också få träffa människor om hon vill.
Barnet skulle äta pannkakor men mjölken var slut och jag tror att flickan själv ville ha det, hemma hos oss äter vi varma mackor till middag ibland dom kanske hade ätit en stor lunch det kan ju ingen veta.
Flickan hade fått julklappar av C som Julia sa kan du visa vad du fick av pappa, sen ville hon att pappa skulle ringa och säga god natt men Julia svarade att han har nog inte tid för då hade han ringt redan.