Citat:
Ursprungligen postat av
sesamsmaland1986
Till skillnad från GM i Rönninge???
Är de inte sjukt att tillfångata en främmande kvinna som kommer gående på gatan mitt i natten, mörda henne och sen styckmörda kroppen!!!
Herregud vilken sjuk kommentar 🥶
Är väl inget normalt det GM gjort i detta fall?
Han kan ha blivit upprörd över något som sas vid besöket?
Paranoia kan ha slagit in och han har fått för sig något?
Tror verkligen denna GM var rejält sjuk, till skillnad från mannen i Rönninge
Han i Rönninge är jävligt ond, hade inga psykiska sjukdomar då han 2019 dömdes till fängelse för kidnappningsförsöket!
Fängelse är skit i detta land då han släpptes ut bara efter några år och kunde styckmörda denna kvinna!
Den som den här tråden handlar om, hade flera gånger sökt hjälp av psykiatrin, med hot om självmord, men även hot om att döda andra, fick noll hjälp!
Alltså vad trögt vissa här på forumet fattar!