2026-01-06, 13:06
  #3721
Medlem
Helt fel. Det hade skrivits om det i veckor.
Citat:
Ursprungligen postat av MatseKestaM
Vansinnesdåd har begåtts i alla tider.

Våldet har bara blivit mer tillgängligt i en digital värld.

Hade detta hänt i Boden på 50-talet blev det på sin höjd en notis i riksmedia.
Citera
2026-01-06, 15:50
  #3722
Medlem
MGM är ju fortfarande inte registrerad som avliden på ratsit, borde han inte vara det nu?
Citera
2026-01-06, 16:46
  #3723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
MGM morsa har inte gjort ett skit för att förhindra detta, hon verkar ha varit helt verklighetsfrånvarande, sen när det redan hänt då först vaknar mongot till, nej jag tycker även att morsan har brustit här

Jag tror som du att mamman inte gjort tillräckligt under sonens liv.
Men nu har vi inte några direkta bevis för det annat än vad en debattör här har skrivit.
Att hon upptäckte GM humörsvängningar m.m. först när han var äldre kan ju ha med puberteten att göra samt att han började med droger.
Citera
2026-01-06, 16:52
  #3724
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuttenAlm
Men släpp sargen nu. Ska sluta leva? Vad är chansen att det händer. Sluta åka bil flyg och äta nått annat än flytande?

Man behöver inte vara drastisk. Det är inget fel med att låsa dörren, vara observant och inte lämna ut för mycket personlig information på media. Skapa trygghet helt enkelt, vilket var och en ansvarar för på sitt eget sätt.
Citera
2026-01-06, 18:11
  #3725
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av euanthe
MGM är ju fortfarande inte registrerad som avliden på ratsit, borde han inte vara det nu?

Varit många röda dagar, kan nog dröja lite längre än vanligt.
Citera
2026-01-06, 19:03
  #3726
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekonstruktion
Varit många röda dagar, kan nog dröja lite längre än vanligt.

Jag vet en som avled 31 december och h*n är registrerad som avliden.
Citera
2026-01-06, 19:08
  #3727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jag vet en som avled 31 december och h*n är registrerad som avliden.

Det varierar mycket.

AG, mamman i Boden, dog före GM och hon är inte heller registrerad som avliden.
Citera
2026-01-06, 20:45
  #3728
Medlem
Lite annars vid mord tror jag då det är rättmedicinska som skickar in papper om det
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jag vet en som avled 31 december och h*n är registrerad som avliden.
Citera
2026-01-06, 20:55
  #3729
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Nej en man med snopp!

Könet har väll inget att göra med vilket kön man är?
Citera
2026-01-06, 21:02
  #3730
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Till skillnad från GM i Rönninge???
Är de inte sjukt att tillfångata en främmande kvinna som kommer gående på gatan mitt i natten, mörda henne och sen styckmörda kroppen!!!
Herregud vilken sjuk kommentar 🥶

Är väl inget normalt det GM gjort i detta fall?
Han kan ha blivit upprörd över något som sas vid besöket?
Paranoia kan ha slagit in och han har fått för sig något?
Tror verkligen denna GM var rejält sjuk, till skillnad från mannen i Rönninge
Han i Rönninge är jävligt ond, hade inga psykiska sjukdomar då han 2019 dömdes till fängelse för kidnappningsförsöket!
Fängelse är skit i detta land då han släpptes ut bara efter några år och kunde styckmörda denna kvinna!
Den som den här tråden handlar om, hade flera gånger sökt hjälp av psykiatrin, med hot om självmord, men även hot om att döda andra, fick noll hjälp!

Alltså vad trögt vissa här på forumet fattar!
Citera
2026-01-06, 21:06
  #3731
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Könet har väll inget att göra med vilket kön man är?
Din jävla idiot, det är klart det har!
Ta din jävla PK skit och stick upp den någonstans där solen aldrig skiner!

Jag ville vara en lyktstolpe, men jag fick inte det, då jag hade för dåligt sken!
Citera
2026-01-06, 22:17
  #3732
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Könet har väll inget att göra med vilket kön man är?

Hahhahahahahah..... hör du inte själv hur sjukt det där låter? Kom igen? Du trollade får vi hoppas

Inte fan blir jag kvinna bara för att jag sminkar mig och sätter på mig sambons kläder imorgon när jag går till jobbet, skärp er för helvete

Antingen är du man eller kvinna och tyvärr drog du lotten I mammas mage, precis som vi andra, bara gilla läget.
__________________
Senast redigerad av Metallica90 2026-01-06 kl. 22:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in