Citat:
Ursprungligen postat av
Detdundrar
Ser ut som ett 'hävdarslagsmål' där någon (GM) försöker återställa sin respekt efter att ha känt sig kränkt eller förminskad av någon annan. Kanske pga komplex för något.
GM kanske inte alls trivdes som svensk-colombian.
Ponerar bara, har varken bevis eller belägg i det här fallet.
Ja, det syns tydligen att det har brunnit för han och att andra killen inte alls är med på det.
Det kan lika gärna ha varit att GM fick för sig att den andra killen skrattade åt han, eller vad som helst.
Minns hur det kunde vara i högstadiet när killar skulle "göra upp", båda var med på det och efteråt var det bra.
Men såna här killar som GM fick ju direkt en psykopatstämpel i pannan, och vad jag vet har det aldrig gått bra i livet för dessa avarter.
Där och då skulle GM ha blivit omhändertagen. För mamman har ju absolut misslyckats totalt, även fast hon gråter ut i media om hur mycket hon har försökt.
Jag kan tänka mig att hon började försöka när han blev vuxen och skrämde henne på riktigt.
En närvarande förälder hade bett om hjälp så mycket tidigare!