2026-01-04, 20:52
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolbord
Jag har över 20 000 utb-timmar i ämnet och är högst troligt den med mest kunskap i landet och jag förstår dina tankar om detta, förstår att du tycker att du har rätt för det låter rätt.

Men problem i barndomen finns alltid hos problematisk brukare, många vet inte ens om att dom använder droger som självmedicinering.

Beroendet droger ger är aldrig orsak till att dom fortsätter använda, abstinence från alkohol är mycket värre, kan t.o.m vara dödlig.

Dock förstår jag att du och många andra resonerar som ni gör, få ämnen som det ljugits, överdrivits o.s.v

Har själv varit lurad och det tog flera år att inse hur lurad man varit, så ni är i gott sällskap.

En "frisk" människa slutar då det negativa överstiger det positiva, bara dom som självmedicimerar fortsätter fast det blir mer o
mer destruktivt.
Det är deras sätt att överleva.

Ibland ska man inte sätta sig på allt för höga hästar.
Trots alla dina timmar så har du så fel när du skriver "problem i barndomen finns alltid..".
Hur vet jag det?
Min lillebror fastnade i ett långt och djupt missbruk som sedan tog livet av han.
Hade han problem i barndomen? Absolut inte!
Det hade varit mer logiskt om det va jag som hade fastnat i ett missbruk som tog livet av mig.
Han var den friska utav oss två, så att säga.
Citera
2026-01-04, 20:55
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Har läst om försäljnings annonser och bråk
Men aldrig om 200-300 kr annonser och bråk .
Å andra sidan gms morsa vunnit 1 miljon på triss så det måste vara jävla tattare värre än zigenare som knivar om 200 kr
Är väl inget normalt det GM gjort i detta fall?
Han kan ha blivit upprörd över något som sas vid besöket?
Paranoia kan ha slagit in och han har fått för sig något?
Tror verkligen denna GM var rejält sjuk, till skillnad från mannen i Rönninge
Senast redigerad av rubin22 2026-01-04 kl. 21:32.
Citera
2026-01-04, 21:52
Medlem
Till skillnad från GM i Rönninge???
Är de inte sjukt att tillfångata en främmande kvinna som kommer gående på gatan mitt i natten, mörda henne och sen styckmörda kroppen!!!
Herregud vilken sjuk kommentar 🥶

Citera
2026-01-05, 01:50
Medlem
Finns det någon mer hälsouppdatering angående dottern som är kvar på sjukhus?
Senast redigerad av GoofyGuy222 2026-01-05 kl. 01:53. Anledning: Hittade svar på ena frågan själv.
Citera
2026-01-05, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atsuki
Personer som underhåller sig med att se på hemska filmer, särskilt verkliga sådana, som 13-åringen som mördade i Landskrona eller MGM I Rönninge som underhåller sig med diverse grova videos har sannolikt psykopatiska drag. De behöver vara grovt för att de skall känna något överhuvudtaget.

Den här killen verkar ju mer vara mer ångest benägen, så antingen droger, psykos eller bägge ligger nog bakom detta vansinnet.

Är ju uppenbart att konsumtion av våld normaliserar och inspirerar. En hel del borde förbjudas.
Citera
2026-01-05, 17:28
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kossansomgibbar123
Lågupplöst video från när MGM (Svart tröja) är i slagsmål från högstadiet

https://e.pcloud.link/publink/show?code=XZnrnNZNIjg0pK5FtHbsnBWwRjJUbdrR86y

Att ingenting gjordes redan där!
Vuxna i närheten bör ju ha sett att detta inte är ett friskt beteende, av så många anledningar.
Helt jävla vansinnigt!
Citera
2026-01-05, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Att ingenting gjordes redan där!
Vuxna i närheten bör ju ha sett att detta inte är ett friskt beteende, av så många anledningar.
Helt jävla vansinnigt!

Ser ut som ett 'hävdarslagsmål' där någon (GM) försöker återställa sin respekt efter att ha känt sig kränkt eller förminskad av någon annan. Kanske pga komplex för något.
GM kanske inte alls trivdes som svensk-colombian.

Ponerar bara, har varken bevis eller belägg i det här fallet.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-01-05 kl. 18:04.
Citera
2026-01-05, 18:16
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Ser ut som ett 'hävdarslagsmål' där någon (GM) försöker återställa sin respekt efter att ha känt sig kränkt eller förminskad av någon annan. Kanske pga komplex för något.
GM kanske inte alls trivdes som svensk-colombian.

Ponerar bara, har varken bevis eller belägg i det här fallet.

Ja, det syns tydligen att det har brunnit för han och att andra killen inte alls är med på det.
Det kan lika gärna ha varit att GM fick för sig att den andra killen skrattade åt han, eller vad som helst.

Minns hur det kunde vara i högstadiet när killar skulle "göra upp", båda var med på det och efteråt var det bra.
Men såna här killar som GM fick ju direkt en psykopatstämpel i pannan, och vad jag vet har det aldrig gått bra i livet för dessa avarter.

Där och då skulle GM ha blivit omhändertagen. För mamman har ju absolut misslyckats totalt, även fast hon gråter ut i media om hur mycket hon har försökt.
Jag kan tänka mig att hon började försöka när han blev vuxen och skrämde henne på riktigt.

En närvarande förälder hade bett om hjälp så mycket tidigare!
Citera
2026-01-05, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Ja, det syns tydligen att det har brunnit för han och att andra killen inte alls är med på det.
Det kan lika gärna ha varit att GM fick för sig att den andra killen skrattade åt han, eller vad som helst.

Minns hur det kunde vara i högstadiet när killar skulle "göra upp", båda var med på det och efteråt var det bra.
Men såna här killar som GM fick ju direkt en psykopatstämpel i pannan, och vad jag vet har det aldrig gått bra i livet för dessa avarter.

Där och då skulle GM ha blivit omhändertagen. För mamman har ju absolut misslyckats totalt, även fast hon gråter ut i media om hur mycket hon har försökt.
Jag kan tänka mig att hon började försöka när han blev vuxen och skrämde henne på riktigt.

En närvarande förälder hade bett om hjälp så mycket tidigare!

Ja, man kan tycka att hon borde ha slagit larm tidigare men hon säger att GM inte alltid uppträtt så som han gjorde under senare år.
Citera
2026-01-05, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrannSamverkan2
Är ju uppenbart att konsumtion av våld normaliserar och inspirerar. En hel del borde förbjudas.

Där håller jag till 100 % med.
Citera
2026-01-05, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Ja, man kan tycka att hon borde ha slagit larm tidigare men hon säger att GM inte alltid uppträtt så som han gjorde under senare år.

MGM morsa har inte gjort ett skit för att förhindra detta, hon verkar ha varit helt verklighetsfrånvarande, sen när det redan hänt då först vaknar mongot till, nej jag tycker även att morsan har brustit här
Citera
2026-01-06, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Till skillnad från GM i Rönninge???
Är de inte sjukt att tillfångata en främmande kvinna som kommer gående på gatan mitt i natten, mörda henne och sen styckmörda kroppen!!!
Herregud vilken sjuk kommentar 🥶

Båda GM är minst lika sjuka i huvudet!!! Det är dessa psykiskt sjuka som måste rensas från våra gator. Dom kan ta vem som helst när som helst. En plågsam död för alla offer som kan vara jag eller du nästa gång med dessa idioter ute på våra gator....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in