2026-01-06, 13:55
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Jag har hört han säga osmakliga saker om både andra och hans egna fru. Sälja sin egna fru på internet är väl en ganska rejäl osmaklig sak 🤷🏻‍♀️

Det där är idag normaliserat. Jag kan tycka att det är billigt ja men även jag
rycker på axlarna om grannen spelar in porr. Men det är inget ja själv skulle gjort.
Kan även hålla med om att det är inte bra om Julia bjuder hem okända män.
Idag kan man bli mördad.
Att sitta här och kasta paj är döfött. Hoppas dom kan lösa detta för lilla Cs bästa.
Men när man ser på vissa lives Linnea har och den nivån hon ligger på så tror jag inte.
Och Chrippa ska man ju inte tala om. Han lever i en rosa bubbla. Linneas bubbla.
Hon sitter dessutom och gör sig lustig på hans bekostnad. Visar upp dom fulaste bilder
hon kan hitta på honom och skrattar. Varför? Nej hon är ingen söt och rar tjej.
Hon är vidrig.
Hade någon gjort så mot mig eller min son hade jag nog känt mig både sårad och arg.
Men det är roligt. - Så nu skrattar vi.
Nej! Det är inte roligt någonstans!
(Hoppas aldrig min son kommer hem med en sådan flickvän.)
Senast redigerad av Tarmstuvning 2026-01-06 kl. 14:24.
Citera
2026-01-06, 14:40
Medlem
Citat:
Jag påstår att det är Chrippa som är problemet. Julia la ner när hon blev av med kräftan. Linnea kom in i bilden och blev inlurad i brottsligheten. Om hon inte höll på med samma sak innan hon träffade Kräftan såklart och dom på så vis fattade tycke för varandra. Vad tror du, kommer det ens finnas något att utreda om brott under 2025?

Om de utreder brottslighet som pågått 2025 så kommer det fram hur mycket svarta pengar Julia mottagit från Chrippa under första delen av året.

Kanske kan vi hjälpas åt att sätta dit Julia för bidragsbrott iaf om vi är fler som anmäler. Soc gillar inte att Julia mottagit pengar från Chrippa och Jocke samtidigt som de betalar ut försörjningsstöd.
Citera
2026-01-06, 14:46
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Osmakliga saker var inte frågan. Du får läsa om igen.
Osmakliga saker säger alla emellanåt, du själv i ganska hög grad när du uttalar dig om Linnea t ex. Precis som du lyckades inflika här också .. för du kan inte låta bli att vara äcklig när det gäller henne.

Smaklöst var vad jag pratade om att det var att hon pratade om killen på en live efter (Och att bjuda hem killen var inte då jäkla smart). Precis som Chrippa och Linnea är osmakliga i saker dom säger och gör. Men det är sådant folk gör på internet. Hennes osmaklighet är inte värre än Chrippas säger jag bara.

Aldrig påstått att jag inte är osmaklig i mina uttalanden. Alla tycker olika saker är osmakliga men det är hykleri att tycka det en gör är osmakligt men en annan som gör liknande inte är det 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-01-06, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det undrar jag också.
Jag har svårt att tro att Julia skulle nekat honom att träffa deras dotter om så bara för några minuter om han var utan Linnéa. Tex hos Julias mamma om det är svårt för Julia och Chrippa att träffas.

Ett par timmar eller några minuter är inte detsamma som umgänge.
Citera
2026-01-06, 15:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Hela tråden består av förtal.

Varför reagerar du inte på förtal av Linnea? Varför skriker du förtal när det kommer till just Julia?

Att Julia kämpat för att få tillbaka Chrippa är en av de kända bitarna i Chrippa-dramat.

Tillåt mig skratta ihjäl mig.
Du klev uppenbarligen nyss in i denna miserabla historia.
Citera
2026-01-06, 15:31
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det där är idag normaliserat. Jag kan tycka att det är billigt ja men även jag
rycker på axlarna om grannen spelar in porr. Men det är inget ja själv skulle gjort.
Kan även hålla med om att det är inte bra om Julia bjuder hem okända män.
Idag kan man bli mördad.
Att sitta här och kasta paj är döfött. Hoppas dom kan lösa detta för lilla Cs bästa.
Men när man ser på vissa lives Linnea har och den nivån hon ligger på så tror jag inte.
Och Chrippa ska man ju inte tala om. Han lever i en rosa bubbla. Linneas bubbla.
Hon sitter dessutom och gör sig lustig på hans bekostnad. Visar upp dom fulaste bilder
hon kan hitta på honom och skrattar. Varför? Nej hon är ingen söt och rar tjej.
Hon är vidrig.
Hade någon gjort så mot mig eller min son hade jag nog känt mig både sårad och arg.
Men det är roligt. - Så nu skrattar vi.
Nej! Det är inte roligt någonstans!
(Hoppas aldrig min son kommer hem med en sådan flickvän.)

Hoppas samma, att dom kan lösa det för flickans skull.

Så osmakligt och vidrigt av henne att hålla på så. Skulle aldrig prata om min man som hon gör när hon visar bilder och skrattar åt honom och gör narr av honom. Men alla är vi väl olika antar jag 🤓
Citera
2026-01-06, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Tillåt mig skratta ihjäl mig.
Du klev uppenbarligen nyss in i denna miserabla historia.

Jag har tyvärr följt detta drama från början.
Citera
2026-01-06, 15:51
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Hoppas samma, att dom kan lösa det för flickans skull.

Så osmakligt och vidrigt av henne att hålla på så. Skulle aldrig prata om min man som hon gör när hon visar bilder och skrattar åt honom och gör narr av honom. Men alla är vi väl olika antar jag 🤓

Mm det är elakt tycker ja. Även killar som Chrippa kan nog vara känsliga.
Och hans Mamma tycker säkert han är det finaste hon har. Men asså hon
gjorde rätt stor grej av det. Naja.. tycker bara det bevisar vilken slags
människa hon är. Hon själv då? Hon tar åt sig om ngn påpekar hennes utseende.
Citera
2026-01-06, 17:57
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Lilla frun drar en harang om att hon är ledsen över hur telefoner och teknologi har tagit över våra liv.
Harangen avslutas med att idag imponerar märkeskläder, lyxbilar och skönhetsideal.

Nä, inte ett skvatt faktiskt.

Vad skrev hon eller sa hon något?

linnealundstroms
Citera
2026-01-06, 18:12
Avstängd
Citat:
Ett par timmar eller några minuter är inte detsamma som umgänge.

2 minuter kan vara så mycket mer värt för flickan än ingen minut alls.
Citera
2026-01-06, 18:13
Avstängd
Citat:
Limpmackor med mjukost är inte mat.

Låter hon lilltjejen käka sånt så göder hon upp en framtida övervikt. Väldigt ansvarslöst måste jag säga.

Men det är klart - kolla in Julias breda arsle så ser man vad hon är van att käka.

Ja om hon alltid får endast det.
Får hon någon annan mat? Tänker att även du vet allt.
Citera
2026-01-06, 18:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Det mest kända bitarna är väl ändå att Linnea satte Chrippa i häktet och att Chrippa hävdade att Linnea slagit barnet.

Det var ju det som var själva startskottet även om Chrippa redan innan hade berättat hur hemsk Linnéa är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in