2026-01-06, 12:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jaha, så du menar att en man blir män?
Två mackor är hela dygnsintaget?

Ja jag anser att du förtalar, grovt förtalar, andra människor men så fort någon ger svar på tal blir du kränkt.
Jag har aldrig sagt att två mackor är hela dygnsintaget.

Vad du anser och vad hundar skiter är ungefär lika betydelsefullt för mig.

Jag förstår att du känner dig trängd när du måste inse att hon utsatt barnet för en reell oacceptabel risk för att hon var kärlekskrank.
Citera
2026-01-06, 12:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Var skrev jag att han skulle ställa in hela julen?
När du hävdar att han skulle stanna hemma från julfirandet i hopp om att Julia skulle ge honom några minuter med barnet .. Då är kravet du ställer att han ska ställa in sina julplaner.

Eller var din tanke att hon skulle åka upp till Sälen låta honom träffa barnet och sedan kuska hem igen?
Citera
2026-01-06, 12:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Så du menar att kräftan aldrig pratar illa om andra på internet?
Jag har inte hört sitta och håna någon av sina träffar/partner genom att läsa upp deras sexuella och ömhets SMS och asgarva med kompisar.

Har du hört honom göra det?
Citera
2026-01-06, 12:47
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Normalt låser man inte in barnet i en garderob när man ska göka eller slåss heller . men det var väl det Julia gjorde när hon tog med barnet hem till en våldsam man .. gång . på gång, på gång

Vad ger det dig att sitta och hitta på historier som sanning? Du har noll belägg för detta påstående eller att hon tar hem främmande män från internet.
Citera
2026-01-06, 12:50
Avstängd
Citat:
Ja det är skillnad på att skoja/driva som Chrippa gör och att ragga upp främmande män som Jula gör, ta hem dem till lägenheten där barnet sover .. att berätta om det och låta alla veta att man är en ansvarslös förälder som utsätter barnet för stora risker är inte det värsta.. Det är att HON GÖR det, oavsett om hon sen berättar om det på nätet eller inte.

Hur kan du inte förstå det.

Dom, vilka dom?
Sov flickan?
I sak håller jag med dig dvs man drar inte hem någon oavsett anledningen direkt. Men vi var ju inte där, vi vet inte hur det var är och då.
Du förtalar Julia som om du är sekundärt svartsjuk.

Ja jag ogillar Linnéas beteende, hundra procent. Hon kommer att slänga bort Chrippa inom en inte jättelång framtid.
Jag är helt säker på att hon kommer gå bakom ryggen på Chrippa.

Men en sak jag tänker på när du drar så stora växlar kring Julia.

Linnéa var väldigt sur och irriterad på Chrippa när han dammsög fel. Hon var sur över att han inte stängde pillerburken. Hon var sur på att han inte stänger tandkrämstuben. Hon sa att det var bra att de hade skilda badrum för han är så grisig.
Betyder det att deras äktenskap är åt skogen? Att det alltid är så? Att Linnéa alltid är arg och sur på Chrippa?
Citera
2026-01-06, 12:51
Avstängd
Citat:
När du hävdar att han skulle stanna hemma från julfirandet i hopp om att Julia skulle ge honom några minuter med barnet .. Då är kravet du ställer att han ska ställa in sina julplaner.

Eller var din tanke att hon skulle åka upp till Sälen låta honom träffa barnet och sedan kuska hem igen?

Nej. Det skrev jag inte. Han kunde träffat henne innan eller efter.
Det kanske han gjorde när han lämnade julklappar, det vet ju inte jag.
Senast redigerad av 111-111 2026-01-06 kl. 12:54.
Citera
2026-01-06, 12:54
Avstängd
Citat:
Jag har aldrig sagt att två mackor är hela dygnsintaget.

Vad du anser och vad hundar skiter är ungefär lika betydelsefullt för mig.

Jag förstår att du känner dig trängd när du måste inse att hon utsatt barnet för en reell oacceptabel risk för att hon var kärlekskrank.

Jag känner mig inte trängd för en sekund.
Jag undrar när en man blir män dvs flertal.

Jag skrev att jag i sak håller med dig. Du missade nog det eftersom du är så irriterad på mig.
Citera
2026-01-06, 12:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Dom, vilka dom?
Sov flickan?
I sak håller jag med dig dvs man drar inte hem någon oavsett anledningen direkt. Men vi var ju inte där, vi vet inte hur det var är och då.
Du förtalar Julia som om du är sekundärt svartsjuk.
Flickan vaknade och mannen gick .. vilket var tur för Julia tyckte han var så creepy så hon fortsatte kontakten sen ..

Julia vet väl vad som hände. Tror du inte det.

Citat:
Ja jag ogillar Linnéas beteende, hundra procent. Hon kommer att slänga bort Chrippa inom en inte jättelång framtid.
Jag är helt säker på att hon kommer gå bakom ryggen på Chrippa.

Men en sak jag tänker på när du drar så stora växlar kring Julia.

Linnéa var väldigt sur och irriterad på Chrippa när han dammsög fel. Hon var sur över att han inte stängde pillerburken. Hon var sur på att han inte stänger tandkrämstuben. Hon sa att det var bra att de hade skilda badrum för han är så grisig.
Betyder det att deras äktenskap är åt skogen? Att det alltid är så? Att Linnéa alltid är arg och sur på Chrippa?
Jag hänger inte med på vart du vill komma?

Om jag tror att Julias utplockade inspelningar visar allt - nej.
När det gäller Linnea så ser du mest kärlek och lekfullhet mellan de två - - så uppenbarligen nej.
Citera
2026-01-06, 13:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag känner mig inte trängd för en sekund.
Jag undrar när en man blir män dvs flertal.

Jag skrev att jag i sak håller med dig. Du missade nog det eftersom du är så irriterad på mig.
När det handlar om fler än en - givetvis.
Citera
2026-01-06, 13:33
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Jag har inte hört sitta och håna någon av sina träffar/partner genom att läsa upp deras sexuella och ömhets SMS och asgarva med kompisar.

Har du hört honom göra det?

Jag har hört han säga osmakliga saker om både andra och hans egna fru. Sälja sin egna fru på internet är väl en ganska rejäl osmaklig sak 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-01-06, 13:39
Avslutad
Citat:
Jag har hört han säga osmakliga saker om både andra och hans egna fru. Sälja sin egna fru på internet är väl en ganska rejäl osmaklig sak 🤷🏻‍♀️

Jäkligt osmakligt och köra skiten live också var väl det dom gjorde när han hade flickan senast 🤮
Citera
2026-01-06, 13:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Osmakliga saker var inte frågan. Du får läsa om igen.
Osmakliga saker säger alla emellanåt, du själv i ganska hög grad när du uttalar dig om Linnea t ex. Precis som du lyckades inflika här också .. för du kan inte låta bli att vara äcklig när det gäller henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in