2026-01-06, 03:13
Medlem
Kundalinis avatar
Det är bara att börja leta nytt boende.
2026-01-06, 03:22
Medlem
1754s avatar
Fyfan. Invandrare ( främst killarna ) har väldigt svårt att visa hänsyn till andra.
2026-01-06, 03:30
Medlem
Made.to.suffers avatar
Efter att ha sett grannfejden fallet med Zigenarfamiljen upp i Nedre Vojakkala där Esa Rano fick halva ansiktet avhugget med en yxa.

Så finns det bara en lösning nämligen att flytta. Du kan inte vinna mot en Zigenarfamilj börjar du jävlas med dom så kommer de göra 10ggr värre tillbaka. Zigenare är 10ggr värre än hur somalier better sig så då förstår du hur illa de är.
2026-01-06, 03:58
Medlem
Polaren hade en knäpp granne som alltid klagade på om han gick i lgh, andades eller diskade. You name it så han ledsnade på gnällkärringen och flyttade. In i hans gamla lgh flyttade en 4 barns Zigge familj han mådde så bra när han fick veta det.
Jag var inte vad du ska göra, jag skulle nog överväga att flytta. Luktar problem av episka dimensioner.
2026-01-06, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Made.to.suffer
Efter att ha sett grannfejden fallet med Zigenarfamiljen upp i Nedre Vojakkala där Esa Rano fick halva ansiktet avhugget med en yxa.

Så finns det bara en lösning nämligen att flytta. Du kan inte vinna mot en Zigenarfamilj börjar du jävlas med dom så kommer de göra 10ggr värre tillbaka. Zigenare är 10ggr värre än hur somalier better sig så då förstår du hur illa de är.
Den hade jag glömt bort.
2026-01-06, 04:02
Medlem
Made.to.suffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av domkraft
Den hade jag glömt bort.

Kan rekommendera den https://youtu.be/u78o_VH4XhM?si=2h89Nro1N9fRK8pI
2026-01-06, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Bara att gratulera. Ziggisar kan inte bete sig. Enda sätter är att flytta.

Det är så man får fart på bostadsmarknaden, det har blivit svårare att spränga trapphus portar, då mutar man någon på det komunala bostadsbolaget eller någon ansvarig för bostäderna för att sabotera för andra boende att söka ett nytt.
Därför är invandringen till nytta bl.a.
Skapar även massor av kringarbeten i rättsväsendet m.m.
2026-01-06, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SarahCracknell
Hej!
Bor sedan tre år granne med en romsk familj där det är ett jävla stök och familjemedlemmar på besök från när och fjärran hela tiden. De kedjeröker, väsnas, gapar, går på bidrag och har en jävla masa ungar som låter. De har fester som låter som en elefanthjord drar fram och farsan i familjen är bergis kriminell och har halstatueringar och kör svindyra bilar.

Jag hatar dem. Vill hämnas. Hälla surströmming på deras balkong och ta hit 100 vänner som lever rövare.

Varför kan de inte bete sig?
Gå till djuraffären och köp en näve syrsor och mata brevinkastet med.
2026-01-06, 06:43
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Anmäl dem anonymt till polis, går de på bidrag och kör fina bilar så är det säkerligen något lurt och nu för tiden kan polisen plocka prylar direkt om inte inkomsten stämmer överens med livet.
2026-01-06, 07:10
Medlem
S1G1N4s avatar
Anmäl.
2026-01-06, 07:18
Medlem
ragingcows avatar
Spela musik på hög volym kl 07:00 varje dag efter de har haft fest.
2026-01-06, 07:28
Medlem
Imnshos avatar
Du måste vänja dig vid sossarnas tvångsintegrering! Alla dylika element ska spridas ut jämnt bland skötsamma medborgare. Alla(h) ska med!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in