2026-01-01, 23:55
Medlem
eternussermos avatar
Gott nytt guldår!
Citera
2026-01-02, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Gott nytt guldår!
Tack! Gott nytt silverår!
Citera
2026-01-03, 13:51
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinaski
Kan inte vara nån rekordsumma.
Men det är nog en användbar spelare för Sirius.
Subtil humor men han går till BP. Jag är kluven till honom men tror att han ännu hade kunnat göra nytta i Kalmar. Vi har inte pengar som BP dock.
Citera
2026-01-03, 22:12
Medlem
Pernambucanos avatar
TV4 har köpt rättigheterna kommande åren vilka har de tagit in som kommentatorer?
Citera
2026-01-03, 23:58
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pernambucano
TV4 har köpt rättigheterna kommande åren vilka har de tagit in som kommentatorer?
Tyvärr är Alec ”jag gillar att prata om när jag var misslyckad tränare” Axén av hörnstenarna iaf.
Citera
2026-01-04, 17:54
Medlem
ZlatanManias avatar
Enligt AB ska Thomassen vägrat tro på en spelare som sjukanmälde sig, krävde att denne skulle infinna sig på Karlberg bara för att få bekräftat att han faktiskt var sjuk vilket han också var..

Det vore ju sinnes..
Citera
2026-01-04, 18:13
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Enligt AB ska Thomassen vägrat tro på en spelare som sjukanmälde sig, krävde att denne skulle infinna sig på Karlberg bara för att få bekräftat att han faktiskt var sjuk vilket han också var..

Det vore ju sinnes..
Låter ganska sjukt, men om vi skulle kontextualisera det utifrån ett AIK perspektiv har det garanterat funnits lata horungar som glidit på träningarna och skyllt allt på tränaren när det gått skit. Var vissa spelare som klagade över träningamängden redan under Bartosz, och då var vi väääldigt långt från att ligga i toppen när det kommer till intensivt tränande (eller matchande för den delen..)
Citera
2026-01-04, 18:15
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Låter ganska sjukt, men om vi skulle kontextualisera det utifrån ett AIK perspektiv har det garanterat funnits lata horungar som glidit på träningarna och skyllt allt på tränaren när det gått skit.
Då kan man ju skicka en läkare hem till denne för att bekräfta och inte kräva att han ska dyka upp och förklara sig?
Citera
2026-01-04, 18:18
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Då kan man ju skicka en läkare hem till denne för att bekräfta och inte kräva att han ska dyka upp och förklara sig?
Säkert många saker som hade kunnat skötas snyggare, men det här med att återigen beklaga sig över en sparkad tränare accepterar jag inte. Tror inte den här händelsen är gripen ur luften, utan det är väl snarare ett resultat av att en spelare har varit borta från träningarna i en misstänksam utsträckning.
Citera
2026-01-04, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Tyvärr är Alec ”jag gillar att prata om när jag var misslyckad tränare” Axén av hörnstenarna iaf.

Blir väl föga förvånad om Per Hansson inte dyker upp också...

Alec måste tag i sin jävla frippa. Man kan inte köra comb over när det inte finns något att köra comb over kvar på.
Citera
2026-01-04, 18:37
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Säkert många saker som hade kunnat skötas snyggare, men det här med att återigen beklaga sig över en sparkad tränare accepterar jag inte. Tror inte den här händelsen är gripen ur luften, utan det är väl snarare ett resultat av att en spelare har varit borta från träningarna i en misstänksam utsträckning.
Säkert. Men att bli så misstänksam att denne ljuger så man kräver fysisk närvaro är lite som att göra bort sig på samma sätt som att dra till en misslyckad panenka, lycka till att få skjuta nästa straff å lycka till att få tillbaka spelarnas förtroende.

Nu när Thomassen är ett avslutat kapitel har vi ett par veckor kvar till svenska cupen börjar så nu är det bara att leta.
Citera
2026-01-04, 18:43
Medlem
baggebo1s avatar
AIK har hört sig för om Jimmy Thelin, som precis fått sparken av Aberdeen:

https://x.com/DKristoffersson/status/2007869209540522445
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem