Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2026-01-02, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Hur vet du att hon inte hade det?

För en bensad person är extremt jobbig men bra att utnyttja om man vill tjäna 220 k som hon gjorde han minns inget kan inte säga emot det perfekta offret
Citera
2026-01-02, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
För en bensad person är extremt jobbig men bra att utnyttja om man vill tjäna 220 k som hon gjorde han minns inget kan inte säga emot det perfekta offret
Det var ett jävligt tunt bevis

Btw, nu är tråden jävligt lång men kan du länka till något som visar att han gick på benso?

Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Nej det fanns inget våld hot eller tvång inte ens tillstymmelse till det så hon behövde inte lämna sitt hem killen låg ju knockout sedan hon drogat honom med benso, jag har inget kvinnohat och är emot våldtäkt i detta fallet är det dock så pass uppenbart att killen är oskyldig att man är rejält blåst om man tror
Och när du ändå håller på, vad är beviset för att hon petade i honom benso?
Senast redigerad av KamerunHunter 2026-01-02 kl. 15:43.
Citera
2026-01-02, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Så du skulle alltså om hon tog på dig på ett sexuellt sätt flytta dig till soffan för att låta henne vara ifred och du skulle för övrigt inte heller från början lägga dig avklädd med henne i samma säng? För att låta bli att utnyttja situationen? Om du gjorde det skulle du vara ansvarig för vad som hände?

Det är inte att flytta något fokus. Är det så förfärligt svårt att svara på frågan istället för att ducka den? Det handlar precis om det du fört in i debatten här - de moraliska grundvärderingarna. Vilka är dina i dessa fall?

Ja, jag har sovit i samma säng som tjejkompisar utan att försöka antasta dem ja. Och om närmanden har skett (vilket det ytterst sällan gör mellan vänner) så har jag sagt att om du fortfarande vill imorron så kan vi snacka om det då. Ganska normalt betende vänner emellan.

Nej, jag har inte fört in några fantasier om kvinnor som försöker suga av dyngfulla män. Det ligger på dig.

Men självklart ska inte heller en kvinna ta sig friheter med någon som är dygnfull, det är väl en självklarhet för normalt funtade människor.

Dock ser jag rätt stora moraliska brister i att trivalisera övergrepp, snapchatkonversationen visar att han var medveten om hennes nej men att han ignorerade det med motiveringen att han trodde att hon "ba drev".

Varför denna iver att försvara sexualförbrytare?
Citera
2026-01-02, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Ja, jag har sovit i samma säng som tjejkompisar utan att försöka antasta dem ja. Och om närmanden har skett (vilket det ytterst sällan gör mellan vänner) så har jag sagt att om du fortfarande vill imorron så kan vi snacka om det då. Ganska normalt betende vänner emellan.

Nej, jag har inte fört in några fantasier om kvinnor som försöker suga av dyngfulla män. Det ligger på dig.

Men självklart ska inte heller en kvinna ta sig friheter med någon som är dygnfull, det är väl en självklarhet för normalt funtade människor.

Dock ser jag rätt stora moraliska brister i att trivalisera övergrepp, snapchatkonversationen visar att han var medveten om hennes nej men att han ignorerade det med motiveringen att han trodde att hon "ba drev".

Nu uteslöt du hela citatet.
”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”

Jag tolkar det som att han inte minns.
Så man kan tolka det han skriver lite hursomhelst.
Citera
2026-01-02, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Han tjatade väl om att få sova över också. Sova över som i sova över och inte som i gå hem till henne och ha sex.

Hon sa nej flera gånger och han erkände att han sket fullständigt i det. Han får helt enkelt lära sig att respektera ett nej i fortsättningen.

Han tjatade om sex flertalet gånger. Hon sade nej hela tiden men bjöd ändå hem honom.
Han fortsatte tjata om sex och hon sade nej men bjöd med honom till hennes säng.

Han har inte erkänt något alls utan du tolkar snapchatloggen med ledande frågor och påståenden som att han erkänner.

Det här kan mycket väl vara ett försök att klämma dit honom för något som inte har hänt.
Det kan också vara en våldtäkt, men jag ställer mig frågande till detta.
Oavsett vilket så måste tjejer börja använda huvudet.
Varför utsätta sig för onödiga risker?
Citera
2026-01-02, 18:08
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:

Var påstår du att jag skrivit något sådant?
Citera
2026-01-02, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Nu uteslöt du hela citatet.
”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”

Jag tolkar det som att han inte minns.
Så man kan tolka det han skriver lite hursomhelst.

Hela citatet var med i en tidigare replik.

Varför tolkar du det som att han inte minns?

Som du själv citerar "Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”. Så vidstår han att han hört hennes nej men inte brytt sig om det.

Väldigt svårt att missförstå ett nej även om man anstränger sig.
Citera
2026-01-02, 18:25
Medlem
Palfagels avatar
Citat:
Ja, jag har sovit i samma säng som tjejkompisar utan att försöka antasta dem ja.

Samma här. Det är inte alls samma sak som att ha sex. Dessutom har jag ju också försökt stöta på tjejer och ha sex när jag uppfattat intresse, men LÅTIT BLI när dom sagt nej.

Men somliga här anser ju uppenbarligen inte det är våldtäkt om en kompis för in sin penis i ens anus trots att man säger nej...
Citera
2026-01-02, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Var påstår du att jag skrivit något sådant?

Minnessvag?
Citera
2026-01-02, 21:16
Avstängd
Citat:
Minnessvag?
Kan du citera? missade med det nämligen.
Citera
2026-01-02, 21:16
Medlem
Citat:
Hela citatet var med i en tidigare replik.

Varför tolkar du det som att han inte minns?

Som du själv citerar "Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”. Så vidstår han att han hört hennes nej men inte brytt sig om det.

Väldigt svårt att missförstå ett nej även om man anstränger sig.

För att han anger flera olika förklaringar till samma fråga/påstående.
Han skriver inte att han hört hennes nej men inte brytt sig.
Min tolkning är att han inte ens kommer ihåg vad hon pratar om utan försöker svamla till ett svar så hon blir nöjd.
Oklart varför han vill vara henne till lags.
Citera
2026-01-02, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
För att han anger flera olika förklaringar till samma fråga/påstående.
Han skriver inte att han hört hennes nej men inte brytt sig.
Min tolkning är att han inte ens kommer ihåg vad hon pratar om utan försöker svamla till ett svar så hon blir nöjd.
Oklart varför han vill vara henne till lags.

Hon har ju vid ett flertal gånger sagt nej, slagit bort hans händer samt även dragit upp trosrna när han dragigt ner dem, om inte det är tydligt så saknar man uppenbart alla normala spärrar.

Den tolkningen är ju väldigt långsökt, han vet uppenbarligen vad han gjort och försöker förringa det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in