2026-01-02, 18:59
  #59293
Medlem
Protonic75s avatar
Förstår inte varför Sara var så len i tonen och förstående när det gäller detta monster.

721
Citera
2026-01-02, 19:14
  #59294
Medlem
Adelaides avatar
Dra åt helvete vilket läskigt telefonsamtal.
Blä vilket monster! Har svårt att förstå hur fiskaren kan hålla minen uppe.

Denna gädda kommer kvala in som en av de värsta på Dumpen. Han säger att nu är livet slut. Men jag har svårt att se att han kommer påverkas särskilt mycket av Dumpen då han redan är dömd 3 gånger, så alla tar förmodligen redan avstånd och skyr honom som pesten.
Citera
2026-01-02, 19:17
  #59295
Medlem
Lyssnade på telefonsamtalet och det var det sjukaste jag har hört. Speciellt när han säger att han är en bra kille som älskar barn. Han ska aldrig någonsin gå fri utan här måste myndigheterna agera omedelbart.
https://dumpen.se/2026/01/02/med-fotboja-pa-barnjakt-721-leksand-varberg/
Citera
2026-01-02, 19:19
  #59296
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Dra åt helvete vilket läskigt telefonsamtal.
Blä vilket monster! Har svårt att förstå hur fiskaren kan hålla minen uppe.

Denna gädda kommer kvala in som en av de värsta på Dumpen. Han säger att nu är livet slut. Men jag har svårt att se att han kommer påverkas särskilt mycket av Dumpen då han redan är dömd 3 gånger, så alla tar förmodligen redan avstånd och skyr honom som pesten.

Precis, som jag skrev, publiceringen gör nog varken från eller till - hans liv var slut långt innan dess. "normala" som hängs ut och sköter sig kan nog leva relativt ok ganska snabbt. Men detta var på en helt annan nivå. Jag lyssnade en stund på samtalet men jag fixade inte lyssna mer 💀
Citera
2026-01-02, 19:19
  #59297
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Förstår inte varför Sara var så len i tonen och förstående när det gäller detta monster.

721

Jag tror hon ville hålla kvar honom tills polisen gled upp. Hade hon börjat vara otrevlig hade han nog hunnit köra iväg innan de kom.

Det här är en obotlig jävel. Han kommer aldrig sluta, vilket man förstår när han med fotboja på permis kör Leksand-Varberg för att få knulla. "Nu är mitt liv förstört " säger han.. Är det verkligen det? Det verkar ju vara en del av hans identitet och livsstil att knasa dit för barnporrbrott med jämna mellanrum de senaste 15 åren.

#721
Citera
2026-01-02, 19:24
  #59298
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag tror hon ville hålla kvar honom tills polisen gled upp. Hade hon börjat vara otrevlig hade han nog hunnit köra iväg innan de kom.

Det här är en obotlig jävel. Han kommer aldrig sluta, vilket man förstår när han med fotboja på permis kör Leksand-Varberg för att få knulla. "Nu är mitt liv förstört " säger han.. Är det verkligen det? Det verkar ju vara en del av hans identitet och livsstil att knasa dit för barnporrbrott med jämna mellanrum de senaste 15 åren.

#721


Det är sant det tänkte jag inte på. Ja fullständigt obotlig behövs kirurgisk lobotomi på honom
Citera
2026-01-02, 19:26
  #59299
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Fotbojan:
https://dumpen.se/2026/01/02/med-fotboja-pa-barnjakt-721-leksand-varberg/

En riktigt skev jävel. Det är en stor skandal att sådana släpps ut på permissioner och sedan släpps ut efter ett avtjänat straff. Det är inkapacitering hela livet som gäller. Ännu en misslyckad adoption.

Jag har inte nån gång sett en facebook med bara bilder på honom med barn. Från spädbarn till några år gamla. Det syns tydligt vad hans intresse är. Han har säkert egna barn också som han förgripit sig på. Jag orkar inte läsa domarna, är nog äcklad redan.
__________________
Senast redigerad av HajPaDig 2026-01-02 kl. 19:45.
Citera
2026-01-02, 19:31
  #59300
Medlem
Den sjuke fan bor hemma hos sin mor och far.
https://dumpen.se/2026/01/02/med-fotboja-pa-barnjakt-721-leksand-varberg/
Citera
2026-01-02, 19:41
  #59301
Medlem
#721

Sverige måste sluta upp med den liberala iden om att alla människor går att bota. Gädda #721 är ett levande bevis på motsatsen. Han ska låsas in för all framtid, han är en ren livsfara för alla barn.
__________________
Senast redigerad av korvstofft 2026-01-02 kl. 19:51.
Citera
2026-01-02, 19:44
  #59302
Medlem
Ledsensomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
#721

Sverige måste sluta upp med den liberala iden om att alla människor går att bota. Gädda #721 är ett levande bevis på motsatsen. Han ska låsas in för alla framtid, han är en ren livsfara för alla barn.
Verkligen! Måste upphöra omedelbart. Lås in på livstid.
Citera
2026-01-02, 19:49
  #59303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
#721

Sverige måste sluta upp med den liberala iden om att alla människor går att bota. Gädda #721 är ett levande bevis på motsatsen. Han ska låsas in för alla framtid, han är en ren livsfara för alla barn.

Amen. Denna konfrontationen visar hur dåligt kriminalvården fungerar för peddon. Fungerar bevisligen inte förändra ett tändningsmönster.
Citera
2026-01-02, 19:54
  #59304
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungVinter
Amen. Denna konfrontationen visar hur dåligt kriminalvården fungerar för peddon. Fungerar bevisligen inte förändra ett tändningsmönster.

Nä, åker man (långt dessutom) enbart för det är en 3 & 7 åring, då finns det nog inte så mycket att göra. Det är per definition pedofil. Inte så ofta det är denna nivå (men jag har inte sett alla heller).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in