Citat:
Ursprungligen postat av
Coffeswitch
Vet inte om det är ”officiellt” bekräftat. Som jag skrev, jag har hört det från två nära personer i mitt liv. Som har hört av varsin person som känner familjen. Och mina två nära pratar inte med varandra, så vet inte hur stor chansen är att dom skulle få höra exakt samma saker. Men kan absolut vara snack, men jag tror 100% på v*ldtäkt med tanke på timmarna han var i huset. Jag tror inte han skadade ena dottern grovt och den andra bara band fast. Jag tror han har gjort något fruktansvärt med den ena dottern tyvärr. Tragiskt!
Hur mycket jag än tycker han förtjänade att dö, så hoppades man på samma gång att han skulle ha överlevt och få stå för vad han har gjort denna stackars familj resten av sitt tragiska liv.
Om det är så är scenariot på något sätt begripligt. Han hade säkerligen använt annonsen som förevändning att få tillträde till huset och flickan. Kyligt och beräknat.
Det vi kanske aldrig får veta är om GM kom dit för att våldta. Jag skulle faktiskt tro att han inbillade sig att han skulle kunna charma tjejen, men det gick naturligtvis åt helvete. Hade han planerat att döda och våldta hade han inte behövt befinna sig så länge i huset........och om han nu hade kärat ned sig i flickan kan det förklara varför han inte gjorde slut på henne och stack efter fullbordad våldtäkt. Det skulle ju kunna öka hans chanser att komma undan.
Det vi också kan spekulera om i s f är om han till sist valde suicide by cop. Enligt uppgift sköt två poliser verkanseld mot GM.