Citat:
En notis på TV4.se publicerat 12.31 idag säger att de hittat en vag koppling mellan mamman och gm.
Dock ingen artikel så jag har ingen länk men citerar:
Som jag misstänkte. Gärningsmannen visste att det bodde åtminstone en kvinna eller fler på adressen. Det var inte en slumpmässig attack.
Dock ingen artikel så jag har ingen länk men citerar:
Som jag misstänkte. Gärningsmannen visste att det bodde åtminstone en kvinna eller fler på adressen. Det var inte en slumpmässig attack.
Ser man på. Där kom den bekräftelsen. Man ska hata slumpen, som Leif GW säger.
Varför skulle GM gå en lång sträcka i Boden för att helt plötsligt ringa på random hus och börja vifta med kniv. Det är helt ologiskt.
Nu är kopplingen bekräftad. Då kan vi börja spekulera om vad som pågick i huset under flera timmar. Och fr a, varför blev en av flickorna fastbunden, och vad föregick under den tid hon var bunden? Om GM varit ute efter att döda och lemlästa kunde han göra detta mycket snabbare. Istället var han kvar med flickan i flera timmar. Varför?
Boden är en liten stad. Jag tror att GM kände till flickorna och ev mamman också. Något måste fått det att släppa totalt för honom när han kom till huset.
En tanke kan vara att GM spanat in den äldre dottern, och använder annonsen som förevändning för att komma till huset och träffa henne. Väl där går det käpprätt åt skogen med hans planer.....mamman blir förbannad och ber honom flyga och fara........och då brister det för honom. Han får ett psykos genombrott och hugger mamman med en kniv och sårar henne dödligt.
Därefter binder han flickan och inleder någon form av sjuk och hotfull utpressning som varar i timmar......tills den yngre systern dyker upp. Hon blir vettskrämd och börjar gapa och skrika......han får panik och vill "tysta" henne.....och misshandlade henne då svårt.
Då tar sig den äldre systern loss, springer ner i källaren och ringer polisen.......
Några tankar från mig........som kan förklara varför han band flickan och stannade så länge i huset. Men givetvis bara en hypotes.