2026-01-01, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Men ändå verkar hon alltid få som hon vill och genomgå en ablation fast hon har PCOS. Om det nu stämmer att hon har det och har gått via VC. Det kanske inte heller blev någon järndropp innan jul för hon inte skrivit mer efter provtagningen och sin blodbrist

Fattar inte varför man inte kan göra ingreppet med PCOS. Jag hittar inget om att det inte skulle gå när man har det? Varför kan man inte det?
Citera
2026-01-01, 23:13
Medlem
Storyn efter öronen där H hade en inzoomad bild på sitt kisande ansikte och om ”djupa tankar” om man kan smitta öroninflammation är borttagen. Året börjar starkt med raderade inlägg.
Citera
2026-01-01, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Fattar inte varför man inte kan göra ingreppet med PCOS. Jag hittar inget om att det inte skulle gå när man har det? Varför kan man inte det?

Hon har PCO, inte PCOS. Vet ej vad skillnaden är eller om det innebär skillnad vid ingreppet.
Citera
2026-01-01, 23:15
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Storyn efter öronen där H hade en inzoomad bild på sitt kisande ansikte och om ”djupa tankar” om man kan smitta öroninflammation är borttagen. Året börjar starkt med raderade inlägg.

Hon tänkte väl efter och insåg hur dumt det lät. Eller så fick hon för lite engagemang på årets första sjukdom.
Citera
2026-01-01, 23:26
Medlem
Kan någon prata med den här människan!
Vänner har hon ju inte men familj och släkt borde få henne att öppna ögonen..
Tacka fan att dom inte ska ha fler barn. Hanna har alldeles för mycket sjukdomar att lägga sina tankar på.
Citera
2026-01-01, 23:39
Medlem
Citat:
Och varför lägga upp en storie om den frågan? Är väl bara att googla! Så törstande efter kontakt med random följare kan man väl inte vara?
Citera
2026-01-02, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Och varför lägga upp en storie om den frågan? Är väl bara att googla! Så törstande efter kontakt med random följare kan man väl inte vara?

Haha, de säger rättså mycket om hannas content.
Citera
2026-01-02, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
För att en ablation tar bort symtom och inte orsaken.

Citat:
Hon har PCO, inte PCOS. Vet ej vad skillnaden är eller om det innebär skillnad vid ingreppet.
Jag tror mig minnas att hon har skrivit PCOS ett flertal gången, men inte explicit vilken variant och oregelbundna ägglossningar. PCO är enbart ett fynd av omogna äggblåsor på äggstockarna.
Citera
2026-01-02, 03:28
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
För att en ablation tar bort symtom och inte orsaken.

Jag tror mig minnas att hon har skrivit PCOS ett flertal gången, men inte explicit vilken variant och oregelbundna ägglossningar. PCO är enbart ett fynd av omogna äggblåsor på äggstockarna.

Samtidigt så påstår sig Hanna Hypokondri att hon haft alla påtänkta sjukdomar från A-Ö..
Hon kan lika gärna bara hittat på PCOS för hon läste att någon annan hade det.
Ska man däremot ta henne på orden så har hon sjukligt dåliga gener och borde egentligen förtvinat redan som äggblåsa.
Citera
2026-01-02, 06:28
Medlem
Citat:
La hon upp en story och frågade om öroninflammation smittar?

Haha hon kanske kom på halvvägs att hennes val av sjukdom inte blev så trovärdigt… så är hon dum nog att försöka verifiera med följarna. Förstår att hon tog bort den
Citera
2026-01-02, 06:32
Medlem
Skräll att Hanna delar ett inlägg från ett konto som heter ”Det rycker i baguetten”.
Citera
2026-01-02, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Samtidigt så påstår sig Hanna Hypokondri att hon haft alla påtänkta sjukdomar från A-Ö..
Hon kan lika gärna bara hittat på PCOS för hon läste att någon annan hade det.
Ska man däremot ta henne på orden så har hon sjukligt dåliga gener och borde egentligen förtvinat redan som äggblåsa.
Hahaha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in