Citat:
Ursprungligen postat av
forvirradindivid
Jag gick också i samma klass som monstret fast på gymnasiet.
En kanske irrelevant fråga och det ber jag om ursäkt för, men är du inte rädd att delvis avslöja din identitet här? Med tanke på att du nämnt att du pratat med honom i macken och gått samma klass som honom, kanske det gör det uppenbart för honom om vem du är? Jag började få tankar om att han kanske en dag, när han väl kommer ut om 15-20 år, går igenom hela denna tråd och går hej vilt, kanske söker upp folk som snackat "skit" om honom. Oerhört osannolikt men jag vet inte.
Finns ingen chans att varken du eller jag kan bli identifierade från de inlägg vi postat. Jag har svårt att tro att han kommer att vara ute om 15-20 år. Tror snarare livstid på rättspsyk.
Vore ju intressant att höra från dig hur jargongen var i klassen? var han ensam om att kolla på porr på datorerna?
I tidiga förhör från 2019 påstod han att en klasskompis "prankat" honom genom att ladda ner porr på hans dator under en lektion/rast. Finns det någon sanning i det här?
Min uppfattning om honom var att han var en helt vanlig grabb, ingenting som stack ut direkt. Tiden på macken och de interaktioner som jag haft med honom så verkade han ju helt normal, tycker inte han var socialt avvikande på något sätt. Hur är din uppfattning kring hur han var under gymnasiet? var det någonting som stack ut eller var han en vanligt grabb?