Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2026-01-01, 19:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Uralapan Putin & allt som tillhör mytomanen är legitima mål. Om uralapan inte kan ta konsekvenserna av det han dragit igång skiter nog Ukraina högaktningsfullt i.
Jag konstaterade faktum bara inte om det är legitimt eller ej, men bra då är vi överens att så skedde.
Citera
2026-01-01, 19:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Färdigpratat, ja. Det finns ingen som tror att Ukraina attackerade Putins bastuklubb. Så. Klart.
Inte tror, ett faktum att så var det.
Citera
2026-01-01, 19:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Nej nej käre Vatnik
Hosta upp en källa nu
Eller sittt du och ljuger ?
Ingen mening att ge dig en källa då du ändå inte läser den så du får leta själv.
Citera
2026-01-01, 19:25
Medlem
tenebriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ismx
Inte tror, ett faktum att så var det.

Du bekräftar alltså att det var en bastuklubb? Jag antar att det är förstahandsinformation när du är så säker. Stay gay!
Citera
2026-01-01, 19:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbledwarf

Putin är positivt inställd till kriget för att hans generaler tydligen ger honom en falsk rapportering om hur verkligheten ser ut.
Men du vet bättre
Citera
2026-01-01, 19:26
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/comments/1q1687v/enough_about_our_horrific_past_lets_talk_our/

Rysk "militärbloggare" Maxim Kalashnikov menar att framtiden ser extremt mörk ut. Imponerande att proryssarna i Sverige verkar ha en helt annan bild.

Psykopaten KGB-Putin lever i en mytoman-bubbla där alla blåljuger för honom. Utifrån denna mytoman-bubbla svingar psykopaten i luften och beordrar en dåres offensiver som slutar i fullständiga fiaskon. 2024 och 2025 är två förlorade år för ryssdjuren där ryska ap-djur slaktats pga massmördaren KGB-Putins desillusionerade fantasier om att "segra" i sin fullständigt misslyckade tre dagars-operation.

Putin ‘lives in a bubble’ as generals are too scared to tell him the facts
https://www.youtube.com/watch?v=0QpiBJHSb0s
Citera
2026-01-01, 19:27
Medlem
Vapenvila mellan Ryssland och Ukraina senast den 31 januari 2026?
https://polymarket.com/event/russia-x-ukraine-ceasefire-by-january-31-2026
Citera
2026-01-01, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Vilka anställningar hade dessa påstått sparkade personer? Kan de ha misskött sina arbetsuppgifter iom ett aktivt stöd till en regim som bedriver ett blodtörstigt erövringskrig?

Är det vanligt att tjommar i utanförskap själva utropar sig till valobservatörer och reser till diktaturer för att ge sitt fulla stöd?
Läs länken som jag skrev några inlägg tidigare.

Det var en tysk valobservatör som uttalade sig i en intervju och sa att allt såg ut att gå korrekt till. Två dagar senare när han kom tillbaka till Tyskland så fick han sparken pga sina uttalanden. Det var inte samma värderingar som företaget hade.
Citera
2026-01-01, 19:34
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Jag konstaterade faktum bara inte om det är legitimt eller ej, men bra då är vi överens att så skedde.
Hade det skett hade uralapans residens brunnit av debris 🔥
Citera
2026-01-01, 19:38
Medlem
Onyourknees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Zelensky yrar om att fredsavtalet är klart till 90%.
De övriga tio procenten verkar handla om att han måste överlämna Donbass till Ryssland.
Eftersom han bara kontrollerar några få procent av de områdena bör det inte va så mycket att fundera på men det blir förstås ett stort nederlag politiskt sett för om han överlämnar Donbass kommer se ut som han kapitulerar men eftersom han stipulerat att Ryssland vill ta hela Ukraina kanske han kan komma undan med det ändå?
Inget ska lämnas till rysshelvetet, världens största land behöver inget mer. Möjligen förstånd men det är inget man kan stjäla.
Citera
2026-01-01, 19:42
Avslutad
Citat:
Men du vet bättre
Om jag skulle sätta mig in i hur ett rysstroll tänker, så skulle jag inte vara speciellt positivt inställd. I alla fall inte när man kollar på all objektiv data som finns, inte Putins lögner.

Men du kanske tycker att det går bra för Ryssland.
Citera
2026-01-01, 19:43
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Läs länken som jag skrev några inlägg tidigare.

Det var en tysk valobservatör som uttalade sig i en intervju och sa att allt såg ut att gå korrekt till. Två dagar senare när han kom tillbaka till Tyskland så fick han sparken pga sina uttalanden. Det var inte samma värderingar som företaget hade.

Kul läsning! Du vill alltså jag ska läsa en artikel om hur illa de självutnämnda observatörerna agerade? Att de mer kan liknas vid politiska aktivister på Rysslands sida? Att de drog slutsatser som vida översteg de observationer de sade sig ha gjort?

Att sen en privat arbetsgivare väljer att sparka aktivisten är inget jag kommer ligga sömnlös över.

Men tänk att du tycker vi ska läsa en artikel som så kapitalt sågar fuskvalet och dess påhejare…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in