Citat:
Ursprungligen postat av
hallalingen
Jag kan väl tycka att
* alla åker på samma skidmärke
* slipning, vallning o allt som görs, görs på samma sätt av samma människor på alla skidor.
Sen får åkarna göra det bästa dom kan.
Inget gnäll om skidor, valla o fan o hans moster.
Samma skidmärke??
Vad tror du om detta ifall detta skulle appliceras på motorsport?
I F1 skulle alla åka Mercedes - vad skulle Mclaren & Ferrari säga om detta?
I Rally - alla skulle åka Toyota - vad skulle då alla andra bilmärken säga??
Finns väl någon sorts tjusning som det är nu? Skulle se det som orättvist om Moa Ilar och Tessan Stadlober skulle ha exakt samma typ av skidor, slipning/vallning - den ena åkaren vackert formad stuss medans den andra är en mager planka (dock gillar jag henne ändå!)…