Citat:
Ursprungligen postat av
PynchonsApa
Skistad är verkligen en one trick pony. Skillnaden mellan henne och Sundling som skidåkare i bred mening är monumental.
So what? Hon är fullständigt medveten om att hon aldrig kan bli en bra distansåkare och lägger alla ägg i samma korg. Hon skulle vara en idiot om hon agerade på något annat sätt. Touren är ju upplagd så att du inte får hoppa över lopp, utan måste åka föregående lopp för att få starta i nästa. Varför skulle Skistad anstränga sig i onödan på 20 km?