Aa jag tror han gick igång på wilma mordet och "blev" wilma o gick runt o kåta upp sig, så vill han chocka samtidigt o byter namnet.
Han verkar ju fantisera om sånt här. Man lär inte få veta så mycket om den "sjuka o roliga" biten av detta fall även i framtida dokumentär, det var det som jag gillade med han 1 hand 1 icepick killen, han hade ju så mycket online spår inklusive nekrofili o själva styckandet som gav en inblick i vad som rörde sig i lukas huvud.
Jag tror att hbtq rörelsen gärna räknar in alla fetischer, pedofiler och incest folk som sitt folk, dom har ju försökt vurma om pedofil rättigheter tidigare. Säkert inte majoriteten och officielt, men den inre störda och ledande kärnan är 100% freaks.
Nej men alls transor är sjuka även om dom inte mördar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kebabka
Jag tror inte denna människa räknas som HBTQ.
Syftet med utklädnaden till tjej är:
1. att väcka empati hos vanliga kvinnor, som ofta är öppensinnade och godtrogna. Vi vill ta hand om folk som ses som ”svaga” och inte exkludera eller såra. Priset blir att sjuka män med mascara , kan med sitt offerskap, skapa förtroende. Kvinnor = ”förtryckta”, särskilt ”kvinnor” ”födda i fel kropp”. Det skapar förtroende, eller sänker garden hos kvinnliga offer
2. Inte alla trans är sjuka mördare på samma sätt som vilma-slusken, men Vilma sluskar kan komma undan inte bara genom att dölja sin tidigare straffade identitet som man.
3. En förklädnad helt enkelt..
och motiveras kanske av pervertion: