2026-01-01, 02:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Länk tack
https://telgenytt.se/forsvunnen-kvinna-hittad-dod-i-sodertalje-en-person-anhallen/
Citera
2026-01-01, 02:49
Medlem
Att folk fortfarande tror att aset styckade henne för att det är lättare...
Läs hans tidigare dom och se vad de fann i hans dator så inser ni att han är långt mycket sjukare än så. Han är ett perverst missfoster med sjuka "kinks" och bör avrättas för att varken kosta samhället pengar eller kunna skada någon mer. Vilket vidrigt as.
Citera
2026-01-01, 02:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nintyeight
Men hon försvann 01.30 den 26 december och han arbetade först den 27 december det blir ju ca 16-18 timmar som han kunde agera fritt innan han åkte till jobbet. Lätt att dygna när man är stressad/upphetsad/har ångest tänker jag.
Ja de är många timmar att arbeta på. Säg att styckningen tar max 7 timmar, sen städa lite tar max 3 timmar. Kanske fota/filma lite oxå 2 timmar max, gott om övertid.
Citera
2026-01-01, 02:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Länk tack

Sen är det väl ändå inget spel det här, och inget är väl över innan fup och åtal kommer?
De är inget spel men jag vill bara bevisa att du har fel
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Det måste uppstått stressad och kaotisk stämning vid kidnappningen, så han gissningsvis glömde det därför. Min gissning. Han måste då förstått på något vis att det här kommer sluta illa för honom, med vetskap av att polisen har hans DNA. Han använde ju inte ens handskar. Eller så är han bara jävligt dum. Men i och med hans olika sökningar i Google som polisen kommit åt så verkar han jävligt bränd..

Jag är själv ingen hacker av något slag, men en smart dator-person hade säkert kunnat surfa på sådant på nätet på något vis utan att polisen skulle kunna se det?

Den teorin har jag också, jag tror inte att han enkelt fick med sig My. Det måste blivit någon form av tumult. Är vi säkra på att Robin inte använde handskar? Kan han varit så dum att han tagit på hammaren och buntbanden vid tidigare tillfälle, men tagit på sig handskar när han skulle utföra kidnappningen och trott att hans dna inte finns från tidigare beröring av föremålen? Att han ändå trodde att han inte kunde spåras genom DNA på föremålen? Spekulerar bara.

Har bara skummat igenom hans tidigare fup, ville inte läsa vad han googlat eller vad han haft för sjuka bilder/videos. Är inte heller speciellt teknisk av mig så ingen aning om man kan googla så sjuka saker och inte hamna på polisens radar, men en smart och väldigt data-kunnig kan väl på olika sätt se till att inte kunna bli spårad alls?
Citera
Medlem
Hanzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Under kvällen den 27 december gjordes ett tragiskt fynd i Viksberg i Södertälje, där kvinnan hittades avliden.
Då är de bekräftat att dom aldrig varit inne bostaden förens idioten greps i skogen

Alltså jag börjar kanske få demens. Men Viksberg.. Det är väl inte samma som stugan? Har inte druckit en droppe trots nyårsafton och ändå reder jag inte ut bostaden och stugan och Viksberg..

För det är ju detta vi nojjar om ju. Varför bröt inte polisen in? Tänk om hon levde först? Om det så bara fanns en promilles chans så måste livet gå före allt annat. Hjälp mig reda ut så långt det går med nuvarande info så jag också fattar detta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChickenChaser
Att folk fortfarande tror att aset styckade henne för att det är lättare...
Läs hans tidigare dom och se vad de fann i hans dator så inser ni att han är långt mycket sjukare än så. Han är ett perverst missfoster med sjuka "kinks" och bör avrättas för att varken kosta samhället pengar eller kunna skada någon mer. Vilket vidrigt as.

Jag och många andra har sagt att det här kan vara en av dom sjukaste vi haft.

Den här killen sitter några våningar över ander eklund
Citera
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
De är inget spel men jag vill bara bevisa att du har fel

Det får vi väl se
Citera
2026-01-01, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Jag och många andra har sagt att det här kan vara en av dom sjukaste vi haft.

Den här killen sitter några våningar över ander eklund
Det är det garanterat. Fyfan.
Citera
2026-01-01, 02:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cripplock
Något som inte framkommit är vart han grep och vart han krävde ned kroppsdelarna.
Det skedde vid avfarten Gnesta/Lässtringe i skogen nära motorvägen.
Fortfarande avspärrat

Vilma var medlem i deras paintballförening och kände till området.
Resten hittades i Viksberg.
Det pågick även omfattande sök av polisen med båt i Uttringe sjö i närheten av Rönninge
Intressant jag sa ju tidigt i tråden att polisen letade på fel ställe, och då nämnde jag järna-mölnbo-gnesta hållet otroligt mycket skog och öde platser.
Citera
2026-01-01, 02:57
Medlem
Citat:
Intressant jag sa ju tidigt i tråden att polisen letade på fel ställe, och då nämnde jag järna-mölnbo-gnesta hållet otroligt mycket skog och öde platser.

Det kan ha varit en taktik i början av polisen för att så GM att lossa på tyglarna
Citera
2026-01-01, 02:59
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintyeight
Men hon försvann 01.30 den 26 december och han arbetade först den 27 december det blir ju ca 16-18 timmar som han kunde agera fritt innan han åkte till jobbet. Lätt att dygna när man är stressad/upphetsad/har ångest tänker jag.

Okej, jag missförstod det och trodde han arbetade på dagen den 26! Bra du klargjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in