Citat:
Citat:
Dum fråga kanske, men om polisen gjort husrannsakan medan han var på jobbet och sen väntat på att han ska komma hem, hade han inte märkt att de varit där då? Fått mer panik? Eller håller de hela huset intakt? Förstår inte riktigt hur sånt går till så bara undrar
Japp, verkar lida av grov parafil problematik. Helt fixerad av nakna, stinkande vaginor. Oskuld vid bortförandet av den 10 åriga flickan och lär vara än idag. Bortförandet 2019 skedde under hans sista semestervecka och detta mord skedde troligen under hans julledighet. Gissningsvis blev fantasierna inte tillräckliga så han agerade ut.
Detta kommer han skylla likt bortförandet på omgivningen och samhället. Senaste tiden har varit turbulent för honom med dödsfall inom familjen och hans mamma på demensboende.
Nu spekulerar jag, men jag tror styckningen skedde på fredagen. Har svårt att tro att polisen utan 100% vetskap om hon var död och styckad, skulle vänta 10 timmar med att gripa honom. Polisen kan ha gjort husrannsakan i stugan på lördagen medans han var på jobbet och då hittat kroppsdelar (men inte alla). I hopp om att han skulle leda dom till resten så lät dom honom hållas tills han åkte ut för att gräva ner det han hade i bilen.
Detta kommer han skylla likt bortförandet på omgivningen och samhället. Senaste tiden har varit turbulent för honom med dödsfall inom familjen och hans mamma på demensboende.
Nu spekulerar jag, men jag tror styckningen skedde på fredagen. Har svårt att tro att polisen utan 100% vetskap om hon var död och styckad, skulle vänta 10 timmar med att gripa honom. Polisen kan ha gjort husrannsakan i stugan på lördagen medans han var på jobbet och då hittat kroppsdelar (men inte alla). I hopp om att han skulle leda dom till resten så lät dom honom hållas tills han åkte ut för att gräva ner det han hade i bilen.