Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-31, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilloVet9
Så här skrev en redan 2020 om honom,
efter kidnappningsförsöket av den 10-åriga flickan:

Han fick ingen uppföljning o nu har han gjort ett fruktansvärt
brott…

Det berodde på "Felets är pöbeln som drev politikerna framför sig. Tidigare låste man in många fler rättspsyk vård. Men man ändrade lagen till allvarlig psykisk störning, som i princip innebär att personen ska ha en psykos."

Hade vi haft ett system med interning eller rättspsyk där farliga personer kunde ha låsts in, så hade brottet troligen inte hänt.
Citera
2025-12-31, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Varför är detta så intressant? Hans stackars familj mår nog väldigt dåligt nu också.
Det svarar på frågan att släkten inte är norsk, vilket var uppe till diskussion.
Citera
2025-12-31, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Jag editade det inlägget med detta:

"Edit: Han skriver även att han helst vill träffa andra transpersoner, eller en snäll kille.
Efter det skriver han helst en MTF trans.

Kan vi se en del av "kvinnohat" här? Prio är en "male to female" trans eller en kille.
Kvinna går alltså bra så länge det är en "född kille".

Han är uppenbart gay "i grunden" nu.
Kan han ha blivit ratad av så många tjejer i ungdomen att han byggt upp ett hat mot dom?
För att sen kidnappa en 10 årig tjej, till att sen styckmörda en kvinna."

Någon skrev tidigare i tråden att den fick lite "Dahmer" vibbar av denna kille.
Jag med..fast att han går på kvinnor i stället då.

Han är inte gay. Det är inget typiskt karaktärsdrag för män som ”byter kön” till kvinnor. Tvärtom. Män som vill klä sig i kvinnokläder och identifiera sig som kvinnor i varierande grad (de flesta stannar vid att ha det mer som en hobby snarare än att intala sig själva att de verkligen är kvinnor och kräver att alla ska kalla dem det, kräver tillträde till kvinnors omklädningsrum osv) är en heterosexuell fetish. Om du tänker efter så inser du att det finns en annan grupp, av homosexuella män, som uppträder ”feminint” utan att ha något behov av att faktiskt kalla sig kvinnor.
Citera
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Fast det krockar väl med hans fixering vid det kvinnliga könsorganet?
Ja det är nått som inte stämmer.

Enda jag kan tänka mig är att han har ett stort förakt för kvinnor och att det är sadistiskt våld mot flickor/kvinnor som han går igång på.
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facade
Fint av dig att tänka som att man inte kan köra bil utan körkort.
Men detta monster var kapabel till styckmord. Så att köra bil utan körkort är inga problem för denne.

Märkligt att han i så fall kunde jobba som lastbilschaufför. Kollar dom inte om anställda har rätt behörighet?
Citera
2025-12-31, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjolafallelera
Ja det är namnet som är en av sakerna som får en att höja ögonbrynen...

Ja, samt det att det fanns kvarlevor kvar i bostaden när de gjorde husrannsakan där.
Fick mig osökt att tänka på huvudet också, precis som @Malmens1.
Riktigt sjukt om det visar sig vara fallet.
Hatar att spekulera så här egentligen men det bara snubblar in i tankarna och jag verkar inte vara ensam om det.
Citera
2025-12-31, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Ja, samt det att det fanns kvarlevor kvar i bostaden när de gjorde husrannsakan där.
Fick mig osökt att tänka på huvudet också, precis som @Malmens1.
Riktigt sjukt om det visar sig vara fallet.
Hatar att spekulera så här egentligen men det bara snubblar in i tankarna och jag verkar inte vara ensam om det.

Ja det är ruskigt likt, riktigt otäckt om GM idoliserat Thisko.
Citera
Medlem
Facades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Märkligt att han i så fall kunde jobba som lastbilschaufför. Kollar dom inte om anställda har rätt behörighet?

Det var väl en olycka som monstret förorsakade men tog 2 år innan det resulterade i indraget körkort pga processer. Och som jag förstod det var det under denna tid han körde lastbil.
Körde han det fortfarande vid utförande av mordet? Jag har förstått det som att han ej gjort det men kan ha väldigt fel såklart.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Ja det är nått som inte stämmer.

Enda jag kan tänka mig är att han har ett stort förakt för kvinnor och att det är sadistiskt våld mot flickor/kvinnor som han går igång på.

Jo men incel vibe eller?
Citera
2025-12-31, 13:57
Medlem
Någon som kikat på hans vänner på fb som sett samma mönster som jag? Han följer bara gamla gubbar= pedofiler.
Djupdyker man lite mer hittar man fler personer alla sammankopplade som likar små barn.. inte så svårhittat alla från olika länder
Citera
2025-12-31, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjolafallelera
Incel vibe alltså?

Vet inte om det handlar om frivilligt eller ofrivilligt celibat. Lutar åt frivilligt faktiskt med parafili störning där han har ett sexuellt intresse som är knutet till något som inte är ömsesidigt sex. Fixeringen verkar landat i illaluktande vaginor och dofter.

Sen blir det jäkligt rörigt med transgrejen. Gör han det enbart för att glida under radarn, identitetskris eller nåt sexuellt? Ingen aning…
Citera
2025-12-31, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NagasakiMonAmour
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/vilma-andersson-orsakade-frontalkrock--fornekade/

Kanske redan skrivits om detta men saxat ur artikeln "Några månader efter domen återkallade Transportstyrelsen Vilma Anderssons körkort."
Så han hade inte körkort??? HUR fick han med BO? Körde olovligt? Dvärgen kan ju inte orkat släpa henne till Södertälje utan bil direkt.

Vad gjorde GM för att bli av med sitt körkort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in