Citat:
Ursprungligen postat av
Akrobatbit
Ju mer man lär sig om människan desto märkligare blir det. På bilderna från FUP:en 2019 ser han rätt normal och vältränad ut som vilken kille som helst. Någon sa att han var lite skelögd och halvudda men ändå snäll. Idag ser han däremot rent ut sagt förjävlig ut: mager, obehaglig. Man undrar hur hans liv sett ut de senaste åren? Var har han varit bosatt?! Det måste finnas många som nu i efterhand inser att de haft honom i sin närhet.
Det är också svårt att bortse från att han tidigare gjort ett kidnappningsförsök mitt på blanka dagen i ett bostadsområde. Det tyder på total brist på konsekvenstänk eller en fullständig likgiltighet inför att åka fast. Jag tror att han denna gången var så mån om att lyckas och att offret inte skulle kunna fly igen att han använde hammare eller på annat sätt såg till att My inte var vid medvetande när han kidnappade henne.
Bara i Sverige kan en dömd pedofil få skyddade uppgifter och bosätta sig i områden fulla av barnfamiljer. Ekerö och Ingarö är väl dessutom välbärgade familjeområden? Meningen är väl att livet för en våldsam pedofil ska vara över när han kommer ut från fängelset, inte att han ska kunna bosätta sig mitt i en familjeidyll i Skärgården och gå på caféer och köra runt i området i samma bil som han använde vid kidnappningsförsöket. Grannarna på Ingarö gjorde ju helt rätt som försökte kartlägga hans rörelser så pass att han flyttade därifrån men det är ändå helt bisarrt.
Det är väl fantastiskt land ni har? Alla har ju röstat för dessa lagstiftare och tramstjänstemän? Kul att ni fick en kvinna som gjorde detta mot en annan kvinna. Måste vara första gången i Sverige en kvinna begår styckmord på det här sättet.
Nu får ni gå vidare, vända blad och fortsätta vara det trötta, idiotiska folket.
Skönt att inte ens identifiera sig som svensk längre. Svenskheten ses utomlands som mycket dåligt.