2025-12-30, 21:29
Medlem
tarvligatjejens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Räcker det verkligen med att byta namn för att få sitta på kvinnoanstalt? Är vi verkligen så mjäkiga?
Skulle nog tro att det krävs ett juridisk könsbyte för att få sitta på kvinnoanstalt.
Citera
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm
Ringde dessa människor polisen?
förmodligen inte. Ska man tro kommentarer i tråden om mordet i Boden så orkar ingen som ens skrev i den tråden bry sig i "lite skrik." Det är tydligen helt normalt.
Citera
Medlem
Är GM juridiska kön man eller kvinna? Finns det inget bevis någonstans vilket kön som är juridiskt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Jag vill tro att den här killen hade mord som det stora intresset och inte att våldta, men jag kan ju ha fel också. med tankte på att sladd och hammare hittades så tror jag hon va död redan vid första mötet.

Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Kan hon ha lyckats rispa eller slå honom så att blod hittades där nära stationen, och detta var vad som skickades på snabbanalys till NFC? Bara en tanke.

Det har nämnts att en handske ska ha hittats tillsammans med hammare, buntband hörlurar på platsen vid pendeln.
Citera
2025-12-30, 21:30
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Någon som vet vad farbrodern heter? Om han arbetar som psykolog så borde han rimligen ha förstått att saker och ting inte stod rätt till… utifrån bilder på mammans Facebook och övrig information tycks familjen ha varit väldigt nära farmorn. Men farbrodern kanske tog avstått för många år sedan… eller så har han försökt hjälpa till men inte nått fram.

Kolla upp solutionwork institut. Verkar va välutbildad iaf.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Visst, men det är inga meningsfulla resonemang du för. Du vill bara slänga ur dig saker bara för att, utan att ta avstamp i något konkret från faktiska omständigheter. Det blir bara trams och onödig dataallokering.

Du bestämmer inte vad som är meningsfullt, hoppa över mina inlägg bara.

Det finns inga konkrera omständigheter i nuläget som med säkerhet ger ett bestämt utfall mer än din tro och att du anser dig ha tolkningsföreträde.

Besserwissers översitteri kan man kalla det.
Citera
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Det fetade, det har jag funderat mycket kring.

Citat:
Under lördagsförmiddagen anhölls nämligen mannen i sin frånvaro och polisen började spana på honom via hans mobiltelefon i syfte att se vad han ägnade slg åt men även lokalisera honom. När detta väl hade lyckats inleddes en spaningsinsats som pågick i hela tio timmar, under vilken mannen tilläts röra sig fritt utan att polisen ingrep. Enligt uppgift skedde detta i hopp om att den barnkidnappande transvestiten skulle leda spanarna till platsen där kvinnan möjligen hölls fånge.
https://samnytt.se/25-ariga-kvinnan-kan-ha-styckmordats-medan-polisen-vantade-utanfor

Jag vet inte hur man ska tolka det men känns som de tidigt visste att det redan var försent.
Citera
2025-12-30, 21:32
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Tror ni att hon våldtogs?
Kan en kvinna ens våldta en annan kvinna?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Du bestämmer inte vad som är meningsfullt, hoppa över mina inlägg bara.

Det finns inga konkrera omständigheter i nuläget som med säkerhet ger ett bestämt utfall mer än din tro och att du anser dig ha tolkningsföreträde.

Besswissers översitteri kan man kalla det.
Jag får visst tycka att dina inspel är dåliga och inte bidrar till tråden.

Jag anser inte mig ha tolkningsföreträde. Men jag vet när jag ser kloka och meningsfulla resonemang. Och dom kommer inte från dig.
Citera
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarvligatjejen
Skulle nog tro att det krävs ett juridisk könsbyte för att få sitta på kvinnoanstalt.
Känns ju som det, som den där bögen som styckmördade i Norrland.

Annars skulle ju kvinnoanstalterna vara fulla med killar med tjejnamn.

Har denna jöns bytt kön eller bara namn någon som vet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
När det gäller den här göken finns nog en hel del perversiteter. En extremt obehaglig individ.
Han har sökt på döda kvinnor och deras könsorgan. Han hade en del obduktionsbilder på kvinnor.
Nekrofili är nog tänkbart, så även sadism.

Alltså HUR blir man såhär jäkla sjuk???
Citera
Medlem
tycker det är lite märkligt att ena förälderns är död och den andra på demensboende om man har ett barn (MGM) som nu är 26år. De borde då vara/varit i 50års åldern - tidigt för att både avlida och vara dement. Missbrukare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in