Är du efterbliven? Jag har hängt med i den här tråden från början, sida ut och sida in.
Du förstår inte att allt det där har noll med att bevisa att han faktiskt mördat henne? Det bevisar att han rövat bort henne, men kan de inte fastställa vart mordet skett eller hur mordet skett så betyder det nada i legal bevisning för att styrka mord.
Är du ett barn? Förstår du inte en så enkel sak?
Du menar att monstrets DNA på BOs hörlurar och/eller hammare med bådas DNA är noll bevis? Vad var det som gjorde att polisen så snabbt kunde sätt span på monstret tror du?
Fortsätt att skäm ut dig i realtid vetja, det är lite roande måste jag säga....
Men o Wilma-fallet fanns där motiv eftersom det var pojkvännen. Här finns inget uppenbart motiv, inte något som en normal person kan identifiera med i alla fall.
Ja jag håller ju både med dig och inte.
Motiv - så det står härliga (ursäkta ordvalet) till. Personen har tidigare gjort sig skyldig till liknande brottslighet och har uppvisat ett absurt intresse för det morbida.
Motiv för en normal person - nej verkligen inte. Men Robin är inte normal. Inte normal alls.
Sökhistoriken har också varit på döda kvinnors könsorgan och andra saker med inslag av nekrofili.
Stod det inte att han grävde ned vissa delar och sparat vissa hemma av kroppen? Då låter det ju lite liknande Ed Gein. Förutom att Ed behöll alla delar?
Ja, han verkar fascinerad av det kvinnliga könsorganet och lukter. Men det kan man vara utan att behöva ha ihjäl dom. Han har ju sökt en del på att inkapacitera kvinnor, inte mörda dom.
Har inte varit aktiv på Flashback på vad som känns som evigheter...
Det Facebook-kontot som snubben använt sig utav där han kallar sig Vilma och ägnat sig åt paintball...ville bara säga att det inte är det enda Vilma ägnat sig åt...eller intresserat sig för. Fast knappast något nytt under solen i och med snubbens intresse för darknet osv.
Han har även gått med i flera olika grupper med paranormalt innehåll som till exempel en grupp om • Quija board & paranormal experiences och •haunted dolls samt paranormal equipment sale and trade...osv.
För tankarna till han som dödade sin mamma för att en randomtarotläsare på Youtube enligt hans sjuka hjärna hade sagt atr nu är det dags nu måste det hända...men tror inte det riktigt är fallet här men sjuk är han.
Även om han skulle kunna vara slug så är han glömsk? Eller slarvig? Lämnat spår efter sig i form av buntband och hammare mfl. Varför då?
Vet att man inte ska försöka förstå en sjuk människa...
Ja det var typ allt jag hade. Kanske nämns innan om hans intresse för Quijabräden osv. Isåfall sorry för upprepning.
Vila i frid My 🌹
Och fy fan för psykiatrireformen och politikerna som såg till att kvinno- och barnmördare lkan byta könstillhörighet....de är bara en del av skiten som bidrar till Sveriges förfall.
Har du tagit en annan människas liv tycker jag du förverkat din rättighet att få förverkliga och ändra ditt kön. 🤮
Darknet... kunde man gett sig fan på. Har du aliaset där? Den sajten borde stängas ned, full med sjuka i
typer.
Att hsn gillar paranormala grejer förvånar mig inte, hela killen är ju kaos.
Verkar ju inte hittat hela kroppen. Sen ingen dödsorsak, ingen mordplats, inget motiv.
Skulle fan inte förvåna mig om han kommer undan med vårt rättsväsende.
Vi har ju inte en jury som gör en bedömning, då hade han helt klart dömts.
Ta ett djupt andetag. Det genuint fula åkerspöket till förövare har till att börja med avlämnat DNA på brottsverktyg som återfunnits på platsen för människorovet. Därefter har han vidgått hantering av offrets kroppsdelar. Såvida inte RPU visar att gärningspersonen ska ha rättspsykiatrisk vård kommer han att få livstids fängelse.
Det är absolut ingen slump. Du är helt efterbliven om du tror det. Börja med att läsa igenom fupen från förra brottet han dömdes för. Han är planerande och kalkylerande, fascineras av mord och död, besatt av barnporr osv.
Att han tar det namnet är ingen som helst slump. Det är en sjuk individ som gör det för att det är just så sjukt.
Påminner som sagt var mycket om sjuka mördaren Luka Magnioli som också gjorde liknande ”trollningar”.
Säkert sagts i tråden men Bodenmordet ?
Denne där tog väl sitt nya namn efter Kim W eller
De enda jag är orolig för just nu är att hen hänger sig i häktet, kräket ska lida många många år framöver
Enig i att ALLT måste förhindras , inga sladdar inga eluttag inga byxor eller annat , som långärmade skjortor/tröjor.
Den mannen ska inte ha tillgång till ens en surfplatta.
Isoleringscell - som den ska vara , ett hål i marken där han precis får plats - så att han inte slänger sig hejvilt.
Klarar inte svenska staten detta - så är det bättre att kedja fast honom runt ett träd samt mata intravenöst.
Fast killen går väl fri efter 2 år - han förnekar ju mord.
Senast redigerad av Snylt-off 2025-12-30 kl. 18:35.
Kanske lika bra att denne får ett könsbyte så han inte längre kan våldta? Blir ju svårare iaf om han har ett kvinnligt underliv.
Tyvärr så sitter ju inte driften i själva könet så finns ingen k*k lär han använda något annat istället. Troligen något värre än lillsnorren jag utgår ifrån att han har idag.
Detta fall påminner om han i, var det Norge(?) som kidnappade en tjej som delade ut reklam? Bilkameror gjorde att hon kunde räddas. Sedan hade han dödat innan. Emmeli? Han fick väl inte psykvård?
Kanske hade den här tjeje också kunnat räddats om de slog till hans bostad lite tidigare än 10 timmar efter?
Hur säkra var polisen på att BO redan var död och inte ligger på golvet och håller på att torterad tills döds ala Peter Madsen?